Ik laat je misschien wel winnen jaquote:
Dit lijkt me een prima recept. Door de mayonaise misschien wel iets om vies dik van te worden maar dat kan je wel hebbenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
Zal ik proberen tonijnsalade te maken? Ik heb:
Pasta
Tonijn
Paprika
Tomaat
Komkommer
Mayonaise
Knoflookdressing
Als ik dit meng zal wel lekker zijn toch?
Noh. Niet laten winnen. Dan verlies ik liever.quote:
Slechte versie trouwens.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:59 schreef Fera het volgende:
Call me when you need me
Call me anything you want
Ja. Al twijfel ik over de knoflookdressing.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
Zal ik proberen tonijnsalade te maken? Ik heb:
Pasta
Tonijn
Paprika
Tomaat
Komkommer
Mayonaise
Knoflookdressing
Als ik dit meng zal wel lekker zijn toch?
Wijn.quote:
En ik kan niet eens tegen wijnquote:
Hoezo kun je er niet tegen?quote:
Je kan toch ook vis bestellen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:05 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga morgen uit eten bij de Griek maar ik heb eigenlijk helemeaal geen zin in hompen vlees#Struggles
Krijg er maagzuur van, heel apart want van bier stuk minder.quote:
Dan spelen we met links. Mijn linkerarm is zo zwak dat zelfs een rechtshandige baby wintquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Noh. Niet laten winnen. Dan verlies ik liever.
O, dat heb ik ook bij sommige wijn. Maar dan is het gewoon slecht spul.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg er maagzuur van, heel apart want van bier stuk minder.
Maar als ik een slok wijn drink, hele slokdarm brandt weg
ze hadden geen lekkere visquote:
Tssssk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan spelen we met links. Mijn linkerarm is zo zwak dat zelfs een rechtshandige baby wint
k zal jou eens laten winnenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Tssssk.Dat is nog steeds laten winnen.
Lamsvlees is lekker ja. Alleen lammetjes.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ze hadden geen lekkere vis
Zat aan lamsbout te denken, maar weet niet of het lekker is
Of moussaka
En ze hebben nog Bekri Meze ofzo, maar dat ken ik niet
Ik denk niet dat 'laten' nodig is om van jou te winnen.quote:
Jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Lamsvlees is lekker ja. Alleen lammetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |