Gewoon een tik gevenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon negeren dan
hij gaat vanzelf wel weg
alsof je hem vindt tussen al die mensenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou bijna naar XX gaan morgen om te kijken hoe hij echt is.
Ik snap je wel hoor. Alleen die felheid ben ik niet van jou gewend.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:27 schreef supersof het volgende:
[..]
oké misschien had ik deze pi moeten gebruiken
maar ik snap er niets van. je durft wel naar een festival met je vrienden omdat zij dan bij je zijn, maar je durft niet echt in een supermarkt met vrienden en kijkt dan op je mobiel of naar de grond. Ga je dat bij de zomerfeesten ook doen?
Ik heb morgen betere dingen te doen dan een minderjarig ventje een tik te verkopenquote:
Gewoon afspreken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:28 schreef supersof het volgende:
[..]
alsof je hem vindt tussen al die mensen
Sof is een beetje een mietjequote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb morgen betere dingen te doen dan een minderjarig ventje een tik te verkopen
en sof wilt het niet doen
Hij gaat de hele tijd bij het festival met zijn mobiel kloten & dan op Facebook zetten was super gezellig.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:27 schreef supersof het volgende:
[..]
oké misschien had ik deze pi moeten gebruiken
maar ik snap er niets van. je durft wel naar een festival met je vrienden omdat zij dan bij je zijn, maar je durft niet echt in een supermarkt met vrienden en kijkt dan op je mobiel of naar de grond. Ga je dat bij de zomerfeesten ook doen?
ohquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor. Alleen die felheid ben ik niet van jou gewend.
quote:
Jij hebt mijn nummer geeneens joh.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik app je wel even. Hoef je alleen op het geluid af te gaan. Slim he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Littlerabbit op 12-07-2014 18:39:51 ]
ja kloptquote:
hahahahaha lrquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt mijn nummer geeneens joh.
Eerste poging, geen filters. Mijn stoerheid heeft geen herkansing nodig.
[spoiler6f35f.jpg]afbeelding[/url] ][/spoiler]
Op zaterdag 12 juli 2014 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Grappig. Meestal is dat andersom.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:29 schreef supersof het volgende:
[..]
oh
ja met mensen die ik goed ken ben ik wel zo maar niet echt op fok dus ja eh ;s
ja ik twijfel ook ;s maar hij is gevoelige boiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik mag die klootzak niet. Beter zeg je jullie dingetje af
ja ik vind jou ook engquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:11 schreef supersof het volgende:
ik ga hem opzoeken morgen en dan ga ik hem constant aanstaren totdat hij huilt
Oh graag of niet hoor :Squote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik twijfel ook ;s maar hij is gevoelige boi
grapje tochquote:
ik luister the 1975quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik luister Nick en Simon.
#durftezeggen
Welk nummer?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik luister Nick en Simon.
#durftezeggen
\quote:
De cd World.quote:
Nightwish.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
\
Nog nooit van gehoord.
Zal straks even luisteren.
[..]
De cd World.
Staat tussen Ne-Yo en Nickelback :S
maar straks komt Nightwish
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
\
Nog nooit van gehoord.
Zal straks even luisteren.
[..]
De cd World.
Staat tussen Ne-Yo en Nickelback :S
maar straks komt Nightwish
Ik vond je wel knap hoor.quote:
En daarna Nine Inch Nails en Nirvana. Goede tijden.quote:
Oké. Wat voor genre is het?quote:
weet ik niet, luister maar gewoonquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond je wel knap hoor.
7,451234086/10.
[..]
En daarna Nine Inch Nails en Nirvana. Goede tijden.
[..]
Oké. Wat voor genre is het?
rawrquote:
Waar stond ie dan? Weer gemist.quote:
Bedankt. Ik ga weer een baard laten staan denk ik. Geen zin om scheermesjes te kopenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond je wel knap hoor.
7,451234086/10.
ja, maar niet te langquote:
Je kunt hem ook gewoon opzoeken op fb natuurlijk.quote:
Samen brengen we de scheerindustrie op de knieën!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ga weer een baard laten staan denk ik. Geen zin om scheermesjes te kopen![]()
Rawr
Is wel vrolijke gelikte popmuziek.quote:
Die dingen zijn zo duur.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ga weer een baard laten staan denk ik. Geen zin om scheermesjes te kopen![]()
Rawr
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt hem ook gewoon opzoeken op fb natuurlijk.
[..]
Samen brengen we de scheerindustrie op de knieën!
[..]
Is wel vrolijke gelikte popmuziek.
Ja, leuk hequote:
Ik heb z'n facebook. Maar ik wilde die specifieke foto zien.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt hem ook gewoon opzoeken op fb natuurlijk.
[..]
Samen brengen we de scheerindustrie op de knieën!
[..]
Is wel vrolijke gelikte popmuziek.
Hij moet gewoon opskeer nemen vind je nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:46 schreef Paxcon het volgende:
LR is dit nu je kapsel na de kapper? Want ik dacht dat je doodsangsten uitstond omdat je haar écht kort zou gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |