Daarom elektrisch scheren.quote:
Jeetje, jij hebt wel iedereen zijn fb he?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb z'n facebook. Maar ik wilde die specifieke foto zien.
Nee. Is dat ook weer zo'n modern bandje?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:47 schreef supersof het volgende:
ks, ken je the neighbourhood? ik ga naar hun concert samen met LB
Doe de nexus net als flippie en mijquote:
Ja met zo'n horizontaal streepje aan de zijkantquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij moet gewoon opskeer nemen vind je niet
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom elektrisch scheren.
[..]
Jeetje, jij hebt wel iedereen zijn fb he?
[..]
Nee. Is dat ook weer zo'n modern bandje?
Welk liedje van ze is leuk?
Nexus.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Doe de nexus net als flippie en mij
Nee dat staat te mocroquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja met zo'n horizontaal streepje aan de zijkant
Die heeft Hi niet volgens mijquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Doe de nexus net als flippie en mij
zo fijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nexus.
Eindelijk ben ik het met sof eens.
Ik had nu een Samsung na heel lang Sony. Sony is veel beterquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee doe het nietSony's zijn echt kut.
Dan moet je maar ergens anders heen gaanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee dat staat te mocro
[..]
Die heeft Hi niet volgens mij
quote:
Owja. Die heb je wel eens eerder gepost.quote:
echt zin inquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja. Die heb je wel eens eerder gepost.
Was wel aardig ja.
Samsung heb ik zelf geen ervaring mee omdat ik het nooit zo fijn vond bij anderen. Kan er dus niet zo veel over zeggen. Maar ben vorige maand overgestapt van Sony naar HTC en letterlijk álles is beter. Sony's menu's zijn kut, de skin over Android is heel beperkt, updates komen met ettelijke jaren vertraging, de accu's staan bekend als heel erg slecht, veel te weinig aan te passen, ga zo maar door. Ik vond het echt waardeloos.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had nu een Samsung na heel lang Sony. Sony is veel beter
Niet als fb vriend though.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, jij hebt wel iedereen zijn fb he?
hoe was de film?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:53 schreef JanCees het volgende:
Paar biertjes gehad vanmiddag en ik voel hem gewoon zitten
flipsgodquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
_
Sof
[..]
Shit. Je hebt gelijk. Kut Hi.
Ik heb hem namelijk wel via Hi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |