Dat ook jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou....
Het gaat er wel af... aan overhemden, handddoeken, lakens ....
Dat ... , gebrek aan klasse of gewoon geen weet hoe een mooie visagie gedaan wordtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ook ja
Al vind ik het persoonlijk mooier bij een vrouw als ze wat lippenstift opheeft en een klein beetje mascara. Ik denk altijd: hoe meer ze zich opdoffen, hoe onzekerder ze zijn.
Nou de truc is meer dat make-up opzich niet erg is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ook ja
Al vind ik het persoonlijk mooier bij een vrouw als ze wat lippenstift opheeft en een klein beetje mascara. Ik denk altijd: hoe meer ze zich opdoffen, hoe onzekerder ze zijn.
Soms zie je van die dames ja....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:19 schreef zeefje het volgende:
Ik zag pas ook zo n meisje, zonnebankpoepiebruin en haar gezicht was zowat negerzwart.
ik dacht tokkie, tokkie hoe heb je zo laag kunnen zakken.
Precies. Maar puur natuur...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ... , gebrek aan klasse of gewoon geen weet hoe een mooie visagie gedaan wordt
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:23 schreef kree het volgende:
[..]
Nou de truc is meer dat make-up opzich niet erg is.
Zodra ik ga denken zo die heeft een hoop make-up op dan ist al niet goed meer.
Subtiel is t woord
sminken is dan wel weer leuk, bv als black pietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Soms zie je van die dames ja....
Met zichtbare lijn waar ze met sminken gestopt zijn
dit dus ik heb nooit make up, behalve als avondjes als gisteren. in chique kleding dan ''past '' het wel. Maar normaal vertik ik het gewoonquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ook ja
Daarom, is ook het beste. Liever een natuurlijke geur dan een cosmetische als ik met mijn gezicht in je nek ligquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
dit dus ik heb nooit make up, behalve als avondjes als gisteren. in chique kleding dan ''past '' het wel. Maar normaal vertik ik het gewoon
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, is ook het beste. Liever een natuurlijke geur dan een cosmetische als ik met mijn gezicht in je nek lig
Een keer als een official black pete rond mogen huppelen, maar dan wordt driedikkedubbeltjes ook in je oren, neus enzo gesminkdquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
sminken is dan wel weer leuk, bv als black piet
Jij begrijpt mequote:
veroorloofd gek doenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een keer als een official black pete rond mogen huppelen, maar dan wordt driedikkedubbeltjes ook in je oren, neus enzo gesminkdHet mogen spelen is natuurlijk hartstikke tof.... kindertjes in de zak stopppen
Daar is niet veel voor nodig, wacht maar tot het Carnaval isquote:
quote:
Geniet ervan zolang het nog kanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
zeefje! wat ben jij leuk!![]()
geen betablokkers btw, dit werkt echt puur op mn hersenen, methyldopa voor de mensen die bekend zijn met medicatie...
Ik heb al maanden verlof btwGaan in December/Januari weer verder met reintegratie na een burnout, ( waren we mee begonnen, dagtherapie en alles, en toen bleek ik zwanger... therapie wel vervolgd maar was al bijna klaar met de behandeling, maar er is geen werkgever die op n zwangere met bekkeninstabiliteit zit te wachten... )
Dus extra lang verlof.. always look on the brightside of life!
Mazzelaarquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
geen betablokkers btw, dit werkt echt puur op mn hersenen, methyldopa voor de mensen die bekend zijn met medicatie...
Ik heb al maanden verlof btwGaan in December/Januari weer verder met reintegratie na een burnout, ( waren we mee begonnen, dagtherapie en alles, en toen bleek ik zwanger... therapie wel vervolgd maar was al bijna klaar met de behandeling, maar er is geen werkgever die op n zwangere met bekkeninstabiliteit zit te wachten... )
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar is niet veel voor nodig, wacht maar tot het Carnaval is
[..]![]()
Waarom ben ik nou zo leukquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Stiekem ben jij heel verlegen hequote:
heeeeeul verlegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |