En op de 3fmbandjes wordt (soms terecht) neergekekenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:26 schreef Beregd het volgende:
[..]
Gho, Nederlands bandjes worden in België ook wel omarmd hoor, zoals de jeugd van tegenwoordig / the opposites / eefje de visser / roosbeef. maar mss idd wel wat minder.
Studio Brussel heeft een heel grote invloed op het opwaarderen van Belgische muziek, al jaren.
Volgens de Nederlandse, Franse én Engelse Wikipedia welquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:46 schreef ranja het volgende:
Ik ben Lio wel op wat belgische verzamelaars tegengekomen maar kan eigenlijk niks vinden over dat ze belgisch zou zijn... heb 'r daarom ook niet in mijn lijst opgenomen. Ik zal haar wel tellen maar ben wel benieuwd hoe dat zou zit.
Dit beschouw ik dan weer als nederlandse omdat ze ten tijde van haar hit(s) in Nederland woonde en werkte... twijfelde of ik 'r in mijn lijst zou zetten maar volgens mij staat ze al in m'n lijst van nederlandse songs.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:46 schreef Sequencial het volgende:
41. Nancy Boyd & The Capello's - Let's Hang On
Iemand die Nancy Bruinooge heet kun je toch niet weigeren als Vlaams artiestequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Dit beschouw ik dan weer als nederlandse omdat ze ten tijde van haar hit(s) in Nederland woonde en werkte... twijfelde of ik 'r in mijn lijst zou zetten maar volgens mij staat ze al in m'n lijst van nederlandse songs.
Dit lijkt me een typisch geval van andersom en dat mag dus ook niet?quote:Dus niet nederlanders die in belgië zijn gaan wonen
Ik heb een handtekening van haarquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:25 schreef Sequencial het volgende:
Iemand die Nancy Bruinooge heet kun je toch niet weigeren als Vlaams artieste![]()
Rocco Granata op 1 natuurlijkquote:Op woensdag 3 september 2014 19:57 schreef methodmich het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de top 10 er uiteindelijk uit zal zien!
quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:14 schreef Kingstown het volgende:
Op de valreep nog even een top-10 in elkaar geflanst.![]()
9) Raymond van het Groenewoud - Kamiel
Bloemen kan men kopen, sla ookquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:55 schreef belsen het volgende:
Het is een hondje diertje, kwispelend...
gaat het je nog lukken een dezer dagen?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:15 schreef Moody het volgende:
Ik ga me er ook eens aan wagen. Zal een hele klus worden, hopelijk ben ik op tijd
Ik hou het in gedachtenquote:Op zondag 7 september 2014 21:30 schreef ConnyWaves het volgende:
Volgens jaar graag Frankrijk, of Duitsland!
En dit:quote:Op zondag 7 september 2014 21:30 schreef ConnyWaves het volgende:
Volgens jaar graag Frankrijk, of Duitsland!
Opvallend grote fanbase van dEUS btw.quote:
Er bestaat een website waarin je een lijst kan kopiëren die dan de nummers ervoor je bij zoekt. Zal kijken of ik die voor je kan vinden.quote:Op maandag 8 september 2014 10:29 schreef Beregd het volgende:
Weet iemand hier, hoe je hier snel zo'n spotifylijst van kan maken?
new wave classicquote:Op maandag 8 september 2014 10:43 schreef Norrage het volgende:
Nooit nooit van de #1 gehoord, maar daar ga ik eens naar kijkenThx Ranja!
best wel, toch maar weinig franstalig...quote:Op maandag 8 september 2014 17:35 schreef methodmich het volgende:
Mooie eindlijst, best nog wel wat variatie.
Dat wel, maar qua artiesten vind ik het toch nog wel gevarieerder dan verwacht.quote:Op maandag 8 september 2014 18:18 schreef ranja het volgende:
[..]
best wel, toch maar weinig franstalig...
Nu weet ik niet wat je normaal meestal luistert, maar dEUS zou ik toch niet bepaald middle of the road willen noemen. Zeker de eerste twee - en eigenlijk zelfs drie - albums niet. Laatste platen gaan wellicht wel iets meer die kant op.quote:Op maandag 8 september 2014 18:49 schreef Kingstown het volgende:
N.a.v. de enorme hoeveelheid nummers van dEUS in deze lijst, toch wel nieuwsgierig geworden naar wie dat precies zijn en wat nummers van ze gezocht/afgespeeld op YT, maar ik kan er niet echt warm van worden. Hoog middle of the road gitaar gehalte.
gewoon weer 70 van de 100 in het Engels.quote:Op maandag 8 september 2014 18:18 schreef ranja het volgende:
[..]
best wel, toch maar weinig franstalig...
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat wel, maar qua artiesten vind ik het toch nog wel gevarieerder dan verwacht.
[..]
Nu weet ik niet wat je normaal meestal luistert, maar dEUS zou ik toch niet bepaald middle of the road willen noemen. Zeker de eerste twee - en eigenlijk zelfs drie - albums niet. Laatste platen gaan wellicht wel iets meer die kant op.
Dat was je reinste avant gardequote:Op dinsdag 9 september 2014 17:31 schreef Norrage het volgende:
[..]inderdaad
Al is Worst Case Scenario, als je dat luisterde (staan de meeste nummers van in de top geloof ik)...een heel goed maar wellicht ook wel vrij conventioneel gitaar-album.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |