wat heeft dat met belgië te maken?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:22 schreef dekatophetspek het volgende:
01. De Jeugd Van Tegenwoordig - Alles Moet Kapot
Allesquote:
Je hebt gelijk, is uiteraard een oude folksong. Kende hem in de vertolking van Fairport Convention, vandaar de verwarring.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:09 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
Het is inderdaad dezelfde Matty Groves, maar het origineel is niet van Fairport Convention. Het is een zeer oude Engelse folkballad die teruggaat tot diep in de 17e eeuw.
nee hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:27 schreef methodmich het volgende:
Mooi voor de afwisseling, Sand, die dancelijst! Alleen een lastig aantal voor ranja om te tellen denk ik.
Ga er niet vanuit dat er ook maar eentje in de eindlijst zal komen, ik heb in ieder geval met plezier de lijst gemaakt. Was een mooie trip weer door memory lanequote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:49 schreef ranja het volgende:
[..]
nee hoor
wel erg weinig overeenkomst met anderen trouwens. Ik zie er ook weinig tussenstaan die bij mij kans maken.
nee, de nummer 1 krijgt altijd 100 punten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:28 schreef methodmich het volgende:
Hoe tel je een top 67 dan precies, ranja? Puur uit interesse. Krijgt de nummer 1 dan 67 punten en aflopend?
Nee hoor, die ken ik tenminstequote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:59 schreef WesCAddle het volgende:
Hoop dat het daarom ook niet iets 'te saai' overkomt.
Officieel van TC Matic, meen ik. Al heeft Arno het later ook wel gespeeld en is het op wat 'best of'-albums onder zijn eigen naam verschenen. Maar ik zou hem als TC Matic tellen, als ik jou was!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:47 schreef ranja het volgende:
Is putain putain nou van TC Matic of van Arno solo? of beide? moet ik ze apart tellen?
Ok, ik heb nu van beide 2 noteringen staan, vandaarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:32 schreef methodmich het volgende:
Officieel van TC Matic, meen ik. Al heeft Arno het later ook wel gespeeld en is het op wat 'best of'-albums onder zijn eigen naam verschenen. Maar ik zou hem als TC Matic tellen, als ik jou was!
quote:Trouwens, ingenieus systeem met die halve puntjes.
Da's lastig ja. Dan wint-ie nooit. Maar dat is soms toch wel zo. Ik zie hier diverse keren Envoi van Absynthe Minded langs komen, maar frontman Bert Ostyn heeft dat ook wel onder eigen naam gespeeld / uitgebracht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:34 schreef ranja het volgende:
[..]
Ok, ik heb nu van beide 2 noteringen staan, vandaar
Heb nog wel een nummer van zijn album Tom Is Doing Great op de shortlist gehad, maar uiteindelijk de top 100 niet gehaald. Al staat het nummer dat jij bedoelt denk ik op een ander album van hem.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nog geen 1 keer Tom Helsen zie ik, Dat was toch wel een populair hitje dacht ik. naja , Milow komt natuurlijk ook nog weinig voor.
Ah ja. Die staat daar inderdaad niet op. Album wat ik van hem heb was nog uit zijn beginperiode. Beetje Counting Crows-achtig, bij tijd en wijle.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, die van die Spa-reclame. Sun in her eyes.
TC Matic.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:47 schreef ranja het volgende:
Is putain putain nou van TC Matic of van Arno solo? of beide? moet ik ze apart tellen?
Lekker veranderd.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:35 schreef belsen het volgende:
Of zal ik toch maar Instant street van dEUS doen...
Haha, dan verwacht ik nu minstens een top 100.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pff, dit is echt niet te doenIk ben maar HEEL snel van het 1-per-artiest principe afgestapt
Ik ken echt heel weinig uit België en van de 'goede' bands vind ik ook heel veel nog steeds vrij mager. Zita Swoon, Hickey Underworld bijvoorbeeld, ik ken het wel maar vind er gewoon niets aan. TC Matic/Arno hetzelfde eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Haha, dan verwacht ik nu minstens een top 100.
Lijst van belsen kent enkele verrassingen wat mij betreft.
Nou, met matequote:Op donderdag 31 juli 2014 17:45 schreef methodmich het volgende:
Intergalactic Lovers!![]()
Wist helemaal niet dat je die inmiddels ook had opgepikt.
Okee, terwijl het toch wel 'ranja-proof' zou moeten zijn (lees: zangeres)! Maar goed, in elk geval mooi dat ze in de lijst staan zo.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:42 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, met mateEen heel album is me teveel maar dit nummer is zeker ok.
Waar dan? Inmiddels 19.30 en hier nog geen spatje regen gezien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:09 schreef ranja het volgende:
regen en onweer, dus weer ideaal weer om lijstjes te maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |