'neh... ik zei ditte...quote:
'quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je geen pol maken, want ik zou het niet weten
Dat interesseert haar geen zak, het enige wat ze wil is iedereen haar mening opdringen en zaken uit zijn verband trekken. Zij was toen ook zo irritant aanwezig in het Julian en Ruben drama.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat moet ze zelf maar weten. Erger vind ik het dat ze een kwalitatief goedlopend topic bijna om zeep helpt.
Dus eigenlijk is het jouw schuld?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
'neh... ik zei ditte...
[..]
'
en toen kwam zei met die vragen en die andere met die poll
Maakt niet uit joh. Ik blijf haar een stoorzender vinden en hoop dat ze verder wegblijft.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
'neh... ik zei ditte...
[..]
'
en toen kwam zei met die vragen en die andere met die poll
Inderdaad. Ze is zo enorm overtuigd van haar visie. Iedereen moet het weten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat interesseert haar geen zak, het enige wat ze wil is iedereen haar mening opdringen en zaken uit zijn verband trekken. Zij was toen ook zo irritant aanwezig in het Julian en Ruben drama.
Da's gewoon een grote troll.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze is zo enorm overtuigd van haar visie. Iedereen moet het weten.
Die draaft zo door, dat kan niet echt zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Feitelijk wel ja. Al zal ze het zelf niet zo zien.
Niet een topic, maar bijna alle topics daar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet over welk topic Kingeding het heeftanders had ik misschien HET antwoord wel
Sommige topics daar zijn wel interessant om te lezen, vaak gaan ze ook nergens over en heel soms zit er een prachtig mooi troll-topic tussen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet een topic, maar bijna alle topics daar.
9 van de 10 gaan min of meer over hetzelfde en geen van allen zijn het onderwerpen waar een mens vrolijk van wordt.
Het komt op mij wel authentiek over. Wat het extra irritant maakt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die draaft zo door, dat kan niet echt zijn.
Dit vind ik dan weer zo'n topic waar ik op m'n handen moet gaan zitten om niet te reageren, want dan krijg ik last van enorme troll neigingen:quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige topics daar zijn wel interessant om te lezen, vaak gaan ze ook nergens over en heel soms zit er een prachtig mooi troll-topic tussen.
Echt he....quote:"Alles aan mijn relatie is perfect, hij is knap, lief, aardig, goede seks, we hebben het leuk samen, maar er is iets waardoor ik twijfel ik weet alleen niet wat."
Vrouwen ... zeker tegenwoordig ..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer zo'n topic waar ik op m'n handen moet gaan zitten om niet te reageren, want dan krijg ik last van enorme troll neigingen:
R&P / Geen goed gevoel over relatie
[..]
Echt he....
Sommige mensen zoeken gewoon probleemquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer zo'n topic waar ik op m'n handen moet gaan zitten om niet te reageren, want dan krijg ik last van enorme troll neigingen:
[..]
Echt he....
Of je denkt gewoon 'niet alles draait om mij, laat ze maar even kletsen'.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:34 schreef chufi het volgende:
Moet ik hier nu andere topics gaan lezen om de discussie te volgen.. Houden jullie de discussie gewoon daar of zijn jullie daar weer te schijterig voor ?
Je moet niets....en wij ook niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:34 schreef chufi het volgende:
Moet ik hier nu andere topics gaan lezen om de discussie te volgen.. Houden jullie de discussie gewoon daar of zijn jullie daar weer te schijterig voor ?
Zulke topics lees ik niet eens verder. Over het algemeen zijn dat luxeproblemen, het is zelden dat er iets treurigs achter zit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Echt he....
In een perfecte wereldquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je moet niets....en wij ook niet.
Mooi he zo'n slowchat!![]()
Wijndiscussies in het wijntopic, voetbaldiscussies in het voetbaltopic en muziekdiscussies in het muziektopic....ow wacht.
Heel soms zitten er echt treurige verhalen tussen waarbij ik echt empathie heb voor de TS, maar 9 van de 10 keer heb ik echt iets van....wat een gemiep.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige mensen zoeken gewoon probleem![]()
De meeste topics zijn alleen aardig om te lezen en niet om te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |