Israël waarschuwt de burgers, vallen plekken aan waar Hamas zich bijvoorbeeld verscholen houd enz enz.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:43 schreef klawie het volgende:
[..]
Ooh en je wilt zeggen dat israel geen aanslagen pleegt????
Hun zijn dan zeker 'verzetstrijders' omdat hun geen moslim zijn en hun geen baard hebben
Het is inderdaad een frame, maar daarom niet onwaar.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit is bijvoorbeeld zo'n typische passage:
[..]
Dit is een frame en in mijn optiek een slecht excuus voor burgerdoden.
En neen, ik ben geen Palestijnen-fanboy. Ik kies helemaal geen kant.
En als Israël niet zou bestaan, was dit conflict er niet. Ook niet onwaar, maar desalniettemin pure kolder.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is inderdaad een frame, maar daarom niet onwaar.
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Harry_Dillema twitterde op zondag 13-07-2014 om 11:11:47Het andere joodse geluid #israel #gaza http://t.co/oLKficHXUr reageer retweet
En wat vind je dan van de raketten die op Israelische steden worden afgevuurd? Dat mag dus wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:27 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het is niet de Palestijnse bevolking die de raketten afvuurt dus niks payback.
Waarschuwt ze gaan zomaar een huis in waar mogelijk verdachten zitten en blazen alles op om maar effe een voorbeeld te noemenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Israël waarschuwt de burgers, vallen plekken aan waar Hamas zich bijvoorbeeld verscholen houd enz enz.
Maar het belangrijkste: de aanvallen van israel zijn wettelijk goed te keuren, die van Hamas niet.
Hamas is een terroristische organisatie en daarmee klaar.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:50 schreef klawie het volgende:
[..]
Waarschuwt ze gaan zomaar een huis in waar mogelijk verdachten zitten en blazen alles op om maar effe een voorbeeld te noemen
Dan moet je ook niet hamas tot terrorist maken en israel verdedigen je moet wel eerlijk blijven
Whahaha jij kan beter verdwijnen uit dit topic je kent de feiten niet en loopt het op te nemen voor mensen die schuldig makeb aan een hoop misdrijven maar omdat het joden zijn daar niet voor vervolgt worden je weet totaal niet wat je aan het doen bentquote:Op zondag 13 juli 2014 13:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hamas is een terroristische organisatie en daarmee klaar.
Ik zou niet meer reageren op hem, is niet serieus te nemen.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:55 schreef klawie het volgende:
[..]
Doei je kraamt alleen onzin uit miss wilt klb of onz je nog hebben
Omdat ik Hamas een terroristische organisatie noem?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik zou niet meer reageren op hem, is niet serieus te nemen.
Maar diezelfde bevolking zorgt er wel voor dat Hamas bestaansrecht heeft.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:27 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het is niet de Palestijnse bevolking die de raketten afvuurt dus niks payback.
Dat is het gevolg van de Israëlische onderdrukking en bezetting, zonder dat worden er geen raketten afgevuurd.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:48 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
En wat vind je dan van de raketten die op Israelische steden worden afgevuurd? Dat mag dus wel.
Nee, dat doet Israël met haar onderdrukking en bezetting. Israël heeft Hamas ook bewezen gesteund om de PLO te verzwakken.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar diezelfde bevolking zorgt er wel voor dat Hamas bestaansrecht heeft.
wat Onafhankelijke bron.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:27 schreef theunderdog het volgende:
http://likud.nl/2014/07/hamas-brengt-mensenoffers/
Goed artikel over wat voor monster groepering Hamas nu eigenlijk is.
De bevolking weet dat wanneer Hamas raketten op Israël vuurt, Israël keihard terugslaat waarbij er niet zelden ook burgerdoden te betreuren zijn. Ik snap dus niet dat de bevolking zich niet tegen Hamas keert.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, dat doet Israël met haar onderdrukking en bezetting. Israël heeft Hamas ook bewezen gesteund om de PLO te verzwakken.
44,45% van de Palestijnen stemde maar op Hamas.
Nee, ze vergeleken Israël met de nazi's heeft dus niks te maken met sympathie voor Hitler.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:34 schreef klawie het volgende:
Gister een demostratie en het enigste wat je vindt is dat er een oaar gasten met een hakenkruis liepen
Hahaha wettelijk goed te keuren? Is een openlucht gevangenis kamp ook wettelijk goed te keuren? Of het economische blokkade? En hoe zit het met etnische uitzettingen in Jeruzalem? Ben je echt zo'n idioot of gewoon blind?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Israël waarschuwt de burgers, vallen plekken aan waar Hamas zich bijvoorbeeld verscholen houd enz enz.
Maar het belangrijkste: de aanvallen van israel zijn wettelijk goed te keuren, die van Hamas niet.
Omdat Hamas zich verzet tegen Israël, door het keiharde terugslaan wordt de steun voor Hamas juist groter. Maar je hebt wel gelijk, het zou beter zijn als er geen raketten op Israël zouden worden afgevuurd want je bereikt er niks positiefs mee.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De bevolking weet dat wanneer Hamas raketten op Israël vuurt, Israël keihard terugslaat waarbij er niet zelden ook burgerdoden te betreuren zijn. Ik snap dus niet dat de bevolking zich niet tegen Hamas keert.
Nou ik kan je vertellen dat die gasten geen echte joden zijn, hoe kunnen Joden hun land weigeren dat door God hemzelf toegewezen is?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:48 schreef Reki het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tsja.. wie moet je nou geloven? Beide groepen beweren dat zij "de echte Joden" zijn.. Wie heeft er gelijk
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:21 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat Hamas zich verzet tegen Israël, door het keiharde terugslaan wordt de steun voor Hamas juist groter. Maar je hebt wel gelijk, het zou beter zijn als er geen raketten op Israël zouden worden afgevuurd want je bereikt er niks positiefs mee.
Maar zoals ik net al zei, 44,45% stemde op Hamas dus de andere 55,55% is al tegen Hamas.
Er leefde al een groep mensen de palesteinen genaamdquote:Op zondag 13 juli 2014 14:22 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nou ik kan je vertellen dat die gasten geen echte joden zijn, hoe kunnen Joden hun land weigeren dat door God hemzelf toegewezen is?
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:24 schreef klawie het volgende:
[..]
Er leefde al een groep mensen de palesteinen genaamd
Ja steun de groep die ervoor zorgt dat Israël je aanvaltquote:
En daarvoor hadden de joden weer een volk verdreven.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:26 schreef vigen98 het volgende:
Totdat ze verdreven werden door de Arabieren.
Dat is het gevolg van de stichting van Israël en de oorlogen daarna.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:26 schreef vigen98 het volgende:
Kijk bijvoorbeeld in Egypte, in Egypte bestond een zeer grote deel dat uit Joden bestond kijk wat er nu van is? Niks
Nee, in ieder geval niet de Palestijnen die Hamas altijd al steunen:quote:Op zondag 13 juli 2014 14:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja steun de groep die ervoor zorgt dat Israël je aanvaltDenk dat palestijnen wel begrijpen dat Hamas het probleem is.
Nee knul, Joden waren de originele bewoners van Israël en ik heb het over de tijd van 800/900 na Christus, dus wanneer de islam eigenlijk begon het midden oosten te veroveren.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:30 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En daarvoor hadden de joden weer een volk verdreven.
[..]
Dat is het gevolg van de stichting van Israël en de oorlogen daarna.
Ja dat blijven blinde apen, maar het een normaal persoon was zouden ze Hamas nooit steunen, waarom zou je een terroristische organisatie steunen die tussen scholen en ziekenhuizen raketten afschieten.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:31 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, in ieder geval niet de Palestijnen die Hamas altijd al steunen:
As civilian death toll rises in Gaza, Hamas sees growing local support
http://www.middleeasteye.(...)oEtBQb.g2yR2lfT.dpuf
Jawel, dat zijn ze wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:34 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Hamas is geen terroristische organisatie?
Nee, hier kan je het simpel zien:quote:Op zondag 13 juli 2014 14:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee knul, Joden waren de originele bewoners van Israël en ik heb het over de tijd van 800/900 na Christus, dus wanneer de islam eigenlijk begon het midden oosten te veroveren.
Ik vindt van nietquote:Op zondag 13 juli 2014 14:34 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Hamas is geen terroristische organisatie?
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:46 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik vindt van niet
In de tweede wereld oorlog waren de mensen die vochten tegen hitler ook geen terroristen toch
Dus de mensen die mét Hitler streden waren dat dus wel, dezelfde soort mensen zijn dat trouwens, ze wilden allemaal de uitroeiing van joden. Herkenbaar, noh?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:46 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik vindt van niet
In de tweede wereld oorlog waren de mensen die vochten tegen hitler ook geen terroristen toch
En als ze die raketten niet afvuren, vuurt Israel ook geen raketten op Gaza af.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:10 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat is het gevolg van de Israëlische onderdrukking en bezetting, zonder dat worden er geen raketten afgevuurd.
Het is niet alleen Hamas maar ook als die stoppen met raketten gaat Israël nog wel door omdat ze nog steeds aan 'terrorisme' doen.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:25 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
En als ze die raketten niet afvuren, vuurt Israel ook geen raketten op Gaza af.
Tuurlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:30 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het is niet alleen Hamas maar ook als die stoppen met raketten gaat Israël nog wel door omdat ze nog steeds aan 'terrorisme' doen.
Weet je waarom? Omdat die raketten worden tegen gehouden of ze maken vrijwel geen schade.quote:
Lul niet zo dom.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:35 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Weet je waarom? Omdat die raketten worden tegen gehouden of ze maken vrijwel geen schade.
Tja, Israel was ooit een terroristische organisatie dat Lehi heette. Het is maar hoe je de organisaties bestempelt.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarbij? dat hamas een terroristische organisatie is?
Dat vraag je serieus?
Daarin staat dus dat er elke maand raketten worden afgevuurd vanuit Gaza. Israel slaat nu pas hard terug.quote:
Ja, en ik zeg omdat dat is omdat die raketten vrijwel geen schade aanrichten zoals in je link te zien is.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:50 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Daarin staat dus dat er elke maand raketten worden afgevuurd vanuit Gaza. Israel slaat nu pas hard terug.
En dat maakt het goed.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:52 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, en ik zeg omdat dat is omdat die raketten vrijwel geen schade aanrichten zoals in je link te zien is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |