powerloungenquote:
Geen enkele reden om weer 5-3-2 te beginnen, gewoon 4-3-3 of voor mij part 3-4-3. Zul je zien dat ze na een half uur ook 5-0 voor staan en we dus al die tijd het verkeerde systeem gebruikt hebben.quote:
Nope. Ik denk eigenlijk dat Vorm op doel staat. Dan hebben ze alle 23 speelminuten gehadquote:
En waarschijnlijk Veltman en Clasie in de basis om Martins Indy en De Jong te sparen en/of omdat ze nog te geblesseerd zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:37 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nope. Ik denk eigenlijk dat Vorm op doel staat. Dan hebben ze alle 23 speelminuten gehad.
Waarvoor moet je ze sparen ?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:40 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
En waarschijnlijk Veltman en Clasie in de basis om Martins Indy en De Jong te sparen en/of omdat ze nog te geblesseerd zijn.
Voor hun werkgevers misschien? Zodat ze niet met een vette blessure aan het nieuwe seizoen beginnen. Zo'n RvP bv maakt een behoorlijk uitgebluste indruk, ik kan me best voorstellen dat Manchester het zou toejuichen als ie vanavond aan de kant zit.quote:
Rvp snap ik voor Van Gaal . maar met de werkgevers van Indi en de Jong heeft die niks te makenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Voor hun werkgevers misschien? Zodat ze niet met een vette blessure aan het nieuwe seizoen beginnen. Zo'n RvP bv maakt een behoorlijk uitgebluste indruk, ik kan me best voorstellen dat Manchester het zou toejuichen als ie vanavond aan de kant zit.
quote:
Kuijt,quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:54 schreef Fokker101 het volgende:
Wat is de opstelling van Nederland eig
Vormquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:54 schreef Fokker101 het volgende:
Wat is de opstelling van Nederland eig
quote:
Stalkerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb zijn dochter ook gevonden. Die is lesbisch.
jamanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Loatst in Boxtel hedde ik je patsn gegeve
Is die gozer uit Assen-oost nog steeds zwerverquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Loatst in Boxtel hedde ik je patsn gegeve
dat was geert...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:46 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Is die gozer uit Assen-oost nog steeds zwerver
Schop die kutzak V Persie eruit. Egocentrist die zijn eigen speelstijl volgt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
Vermoedelijk opstelling:
------------V. Persie - Huntelaar-----
Depay ------------------------------ Robben
----------De Jong ------ BMI-----------------
Blind ---- De Vrij - Vlaar ----------- Kuyt
------------------- Vorm ------------------------
Van Gaal is al bezig met Man Utdquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:17 schreef mig72 het volgende:
[..]
Schop die kutzak V Persie eruit. Egocentrist die zijn eigen speelstijl volgt.
Ah, het is duidelijk waarom de FP het zo slecht doet. Met zulke Eindredacteuren kom je nergensquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:27 schreef superworm het volgende:
[ afbeelding ]
Op de afbeelding hierboven geeft Scolari aan hoe veel doelpunten zijn team tegen kreeg in de eerste helft.
Ik ken geen andere speler die zo lang zo weinig kan blijven doen en dan nog in de basis worden opgesteld. Misschien zijn de twee bilmaatjes geworden. Geen andere mogelijke verklaring.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Gaal is al bezig met Man Utd
Het zijn bilmaatjes jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:22 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik ken geen andere speler die zo lang zo weinig kan blijven doen en dan nog in de basis worden opgesteld. Misschien zijn de twee bilmaatjes geworden. Geen andere mogelijke verklaring.
Nederlanders zijn van nature een angstig volk. Dan speelt dit kutelftal daarop in door steeds penaltyseries te veroorzaken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga kijken naar deze wedstrijd. Oh, wat doe ik dom. Wat doe ik mezelf aan.
Want Depay deed het de vorige keer zo goed toen hij in de basis startte.....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hopelijk Depay en Huntelaar in de basis.
Hij was idd de enige die niet schitterdequote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:47 schreef nikao het volgende:
[..]
Want Depay deed het de vorige keer zo goed toen hij in de basis startte.....![]()
Is dit een FP-bericht of een forumpost?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ah, het is duidelijk waarom de FP het zo slecht doet. Met zulke Eindredacteuren kom je nergens
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:12 schreef superworm het volgende:
[..]
Is dit een FP-bericht of een forumpost?
de spits van Feyenoord.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:12 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wie is deze Vorm en waarom speelt hij nooit?
Zoals GGMM al zegt een zeer begenadigd spits van Feyenoord. Waar ik het meeste van geniet bij deze speler is zijn tomeloze inzet. Elk duel komt hij invliegen als een straaljager, baf en hij heeft de bal. Ook is hij een zeer sterk aanspeelpunt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:12 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wie is deze Vorm en waarom speelt hij nooit?
twitter:piersmorgan twitterde op zaterdag 12-07-2014 om 20:10:47The Biggest Loser. #BrazilvNetherlands reageer retweet
Engeland?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:17 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:piersmorgan twitterde op zaterdag 12-07-2014 om 20:10:47The Biggest Loser. #BrazilvNetherlands reageer retweet
OKEtwitter:jackvangelder twitterde op zaterdag 12-07-2014 om 20:19:55OPSTELLING ORANJE: CILLESSEN; KUYT, DE VRIJ, VLAAR, MARTINS INDI, BLIND; WIJNALDUM, SNEIJDER, CLASIE; ROBBEN, VAN PERSIE. reageer retweet
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:20 schreef Gramulanion het volgende:
OKEtwitter:jackvangelder twitterde op zaterdag 12-07-2014 om 20:19:55OPSTELLING ORANJE: CILLESSEN; KUYT, DE VRIJ, VLAAR, MARTINS INDI, BLIND; WIJNALDUM, SNEIJDER, CLASIE; ROBBEN, VAN PERSIE. reageer retweet
Is dat niet die aartsleugenaar?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:20 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op zaterdag 12-07-2014 om 20:19:55OPSTELLING ORANJE: CILLESSEN; KUYT, DE VRIJ, VLAAR, MARTINS INDI, BLIND; WIJNALDUM, SNEIJDER, CLASIE; ROBBEN, VAN PERSIE. reageer retweet
twitter:jackvangelder twitterde op zaterdag 12-07-2014 om 20:19:55OPSTELLING ORANJE: CILLESSEN; KUYT, DE VRIJ, VLAAR, MARTINS INDI, BLIND; WIJNALDUM, SNEIJDER, CLASIE; ROBBEN, VAN PERSIE. reageer retweet
Mij boeit het wel.. we spelen niet zo vaak tegen landen als Brazilië.. de uitslag is niet zo van belang maar ik ben wel benieuwd hoe ze het doen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:17 schreef Paxcon het volgende:
Eigenlijk boeit deze wedstrijd me geen flikker
Dit boeit jullie geen flikker
quote:
twitter:jackvangelder twitterde op zaterdag 12-07-2014 om 20:19:55OPSTELLING ORANJE: CILLESSEN; KUYT, DE VRIJ, VLAAR, MARTINS INDI, BLIND; WIJNALDUM, SNEIJDER, CLASIE; ROBBENeiland, VAN PERSIE. reageer retweet
Heel tof, Powerloung.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]twitter:jackvangelder twitterde op zaterdag 12-07-2014 om 20:19:55OPSTELLING ORANJE: CILLESSEN; KUYT, DE VRIJ, VLAAR, MARTINS INDI, BLIND; WIJNALDUM, SNEIJDER, CLASIE; ROBBENeiland, VAN PERSIE. reageer retweet
We moeten weer tegen Argentinië.twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 12-07-2014 om 20:26:42De 11 van Oranje tegen Brazilië #BRANED http://t.co/5o7AM9hyUU reageer retweet
niets weggeven is verdedigend voetbal niet aanvallendquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Nog 1 wedstrijd en dat naargeestige 5-3-2 wordt ten grave gedragen.. Guus gaat ons weer laten swingen tegen een paar oostbloklandjes![]()
Lowie, bedankt voor alle moois.. je was een fantastische bondscoach met liefde voor aanvallend voetbal.. je standaardzinnetje zal ik nooit vergeten. Na iedere zaadpartij zei je: 'we hebben niets weggegeven' Fantastisch, ik hang hem boven mijn bed, daar haal je inspiratie uit voor de rest van je leven.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:34 schreef mig72 het volgende:
[..]
niets weggeven is verdedigend voetbal niet aanvallend
Het was ook sarcastisch bedoeld.. ik vind dat Lowie gruwelijk laf gespeeld heeft en het gekke is dat bijna niemand daar kritiek op had na de halve finale.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:34 schreef mig72 het volgende:
[..]
niets weggeven is verdedigend voetbal niet aanvallend
twitter:SteveWilson1967 twitterde op zaterdag 12-07-2014 om 20:41:09Pictures of David Luiz getting off bus are cheered by Brazil fans in stadium. Scolari and Fred booed. reageer retweet
Dat slaat ook nergens op. Luiz met zijn gefaal in de verdediging heeft minstens net zoveel schuld als die incapabele Fredsj.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:42 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:SteveWilson1967 twitterde op zaterdag 12-07-2014 om 20:41:09Pictures of David Luiz getting off bus are cheered by Brazil fans in stadium. Scolari and Fred booed. reageer retweet
Veel meer schuld zelfs.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:47 schreef alors het volgende:
[..]
Dat slaat ook nergens op. Luiz met zijn gefaal in de verdediging heeft minstens net zoveel schuld als die incapabele Fredsj.
N- Hollandquote:
Kuyt, BMI hebben het geweldig gedaan, en Blind scoort ook gewoon een voldoende.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:54 schreef Slobeend het volgende:
Waarom niet gewoon 4-3-3 nu? Weer Kuyt, Indi en Blind
Inderdaad, zou mooi zijn als ze er nog een derde plaats uit slepen!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kuyt, BMI hebben het geweldig gedaan, en Blind scoort ook gewoon een voldoende.
Hopelijk kunnen ze het mooi afsluiten met een overwinning, dat verdienen ze wel na zo'n WK.
Ik heb besloten om toch te kijken, doe gezellig mee.quote:
Nederland is altijd op zijn best als ze menen iets te bewijzen hebben. Dixit match tegen Spanje in de poulfase. Nederland maakt een goede kans.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Gek genoeg zie ik op de site van de FIFA veel buitenlandse voorspellingen dat Nederland gaat winnen. Lijkt me stug maar zou wel geinig zijn.
Zaterdag wonnen we van Costa Rica.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:35 schreef Panthera. het volgende:
Nederland heeft toch zaterdag verloren of ben ik nu gek?
Klopt jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zaterdag wonnen we van Costa Rica.
Nee, gelijk, uitgezonderd penalty's.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:35 schreef Panthera. het volgende:
ik kies partij voor Pierre.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hugo zei dat hij het niet vond kunnen dat Pierre RvP 'afzeek'.
Gelijkspel, hij telt de penanties niet mee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:35 schreef Panthera. het volgende:
Weet ik tochquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Gelijkspel, hij telt de penanties niet mee.
Ik heb ook ergens gelezen dat Van Gaal zei dat NL ongeslagen naar huis kwam... toen dacht ik ook evenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:35 schreef Panthera. het volgende:
Maar goed ik vind dat we dit toernooi weinug voorstelden tegenover Duitsland itt vorige, toen wij beter waren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik heb ook ergens gelezen dat Van Gaal zei dat NL ongeslagen naar huis kwam... toen dacht ik ook evenDie zelfbenoemde en onbestaande gouden pik tast zijn korte geheugen aan.
Ik denk dat vooral Van Gaal dit zichzelf wijsmaakt. Hierdoor heeft hij het in zijn beleving alsnog beter gedaan dan alle voorgaande bondscoaches.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:41 schreef Marie30 het volgende:
Hij zei het net weer op Sporza: Van Gaal: en dat we hier ongeslagen weg gaan...
koekoek
Vind het ook wel mooi ja.. toen hij in 2011 van Excelsior kwam had hij een interview waarin hij zijn spel met Xavi vergeleek. Bijna niemand kende dat mannetje toen nog, maar inmiddels heeft hij zelfs tegen Messi gespeeld. Had ik niet verwacht een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:40 schreef Grifte het volgende:
Mooi dat Clasie speelt, hoop dat ie weer goed speelt. Daarnaast weer genieten van de The Free en Bruno
Dan ben je toch ver heen. Ik moet hem sowieso niet. Te arrogant. Sorry. Altijd die onnozele uitlegjes... ik mag hem gewoon niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral Van Gaal dit zichzelf wijsmaakt. Hierdoor heeft hij het in zijn beleving alsnog beter gedaan dan alle voorgaande bondscoaches.
He beschouwd de wedstrijden tegen Costa Rica en Argentinië als een gelijkspel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:41 schreef Marie30 het volgende:
Hij zei het net weer op Sporza: Van Gaal: en dat we hier ongeslagen weg gaan...
koekoek
De vorige bondscoach bracht ons naar de finale.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral Van Gaal dit zichzelf wijsmaakt. Hierdoor heeft hij het in zijn beleving alsnog beter gedaan dan alle voorgaande bondscoaches.
Is goed... Gaan wij zo seks hebben met twee condooms, dan telt dat ook niet... pulease zeg... die Van Gaal ziet ze gewoon vliegenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:46 schreef sportfreak het volgende:
[..]
He beschouwd de wedstrijden tegen Costa Rica en Argentinië als een gelijkspel.
Verliezen na strafschoppen telt niet.
Dit.. Niet dat De Guzman het beter zal doen..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:46 schreef Infection het volgende:
Ik zal Wesley niet missen met z'n veel te hoge ballen...
Tegen Argentinië begonnen we pas te voetballen toen Clasie er in kwam.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:40 schreef Grifte het volgende:
Mooi dat Clasie speelt, hoop dat ie weer goed speelt. Daarnaast weer genieten van de The Free en Bruno
In 2010 ook alles gewonnen, alleen de finale in de verlenging verloren. Dat telt dan ineens wel als verliezen blijkbaarquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:46 schreef sportfreak het volgende:
[..]
He beschouwd de wedstrijden tegen Costa Rica en Argentinië als een gelijkspel.
Verliezen na strafschoppen telt niet.
Hij vestigt gewoon de aandacht op zichzelf om het van zijn team af te halen, net als Mourinho (geen toeval dat dat een leerling van hem is).quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dan ben je toch ver heen. Ik moet hem sowieso niet. Te arrogant. Sorry. Altijd die onnozele uitlegjes... ik mag hem gewoon niet.
We hebben niets beters op zijn positie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:46 schreef Infection het volgende:
Ik zal Wesley niet missen met z'n veel te hoge ballen...
Nederland-Frankrijk finale jeweetquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:47 schreef TLC het volgende:
Nederland moet gewoon voor die Europese titel in Frankrijk gaan![]()
De vrije trappen en penalty's van De Guzman zijn iig beter. Dat scheelt al.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit.. Niet dat De Guzman het beter zal doen..
Die Sneijder is zo tering slecht, al lang over the hill. Durft geen fuck in balbezit, ja een keer als er 40 meter ruimte voor hem ligt en Robben gaat lopen. Maar zo tegen een tegenstander als Argentinië, wanneer zijn creativiteit gevraagd is? Of Costa Rica? Nee dan laat meneertje het weer afweten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tegen Argentinië begonnen we pas te voetballen toen Clasie er in kwam.![]()
Jawel, hij probeert veel te vaak open te draaien terwijl hij dat fysiek niet kan, en verliest dan dat duel.quote:
Vergeet de afstandsschoten niet, die al 4 jaar niet meer lukken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die Sneijder is zo tering slecht, al lang over the hill. Durft geen fuck in balbezit, ja een keer als er 40 meter ruimte voor hem ligt en Robben gaat lopen. Maar zo tegen een tegenstander als Argentinië, wanneer zijn creativiteit gevraagd is? Of Costa Rica? Nee dan laat meneertje het weer afweten.
Tegen Costa Rica vond ik hem een paar keer zeer gevaarlijk. Tegen Argentinië werd hij helemaal uit de wedstrijd gespeeld door Mascherano.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die Sneijder is zo tering slecht, al lang over the hill. Durft geen fuck in balbezit, ja een keer als er 40 meter ruimte voor hem ligt en Robben gaat lopen. Maar zo tegen een tegenstander als Argentinië, waar zijn creativiteit gevraagd was? Of Costa Rica? Nee dan laat meneertje het weer afweten.
Leuk joh, maar had gewoon 0,0 rendement.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Tegen Costa Rica vond ik hem een paar keer zeer gevaarlijk.
Of schieten vanaf alle onmogelijke posities.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die Sneijder is zo tering slecht, al lang over the hill. Durft geen fuck in balbezit, ja een keer als er 40 meter ruimte voor hem ligt en Robben gaat lopen. Maar zo tegen een tegenstander als Argentinië, wanneer zijn creativiteit gevraagd is? Of Costa Rica? Nee dan laat meneertje het weer afweten.
Daarom gewoon Paultje Bosvelt of Patrick Paauwe opstellen, die hadden nog eens een zondagsschot.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:50 schreef alors het volgende:
[..]
Vergeet de afstandsschoten niet, die al 4 jaar niet meer lukken.
Neequote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:47 schreef alors het volgende:
Clasie was heerlijk tegen Argentinië, als hij er eerder in was gekomen of in de basis had gestaan waren we er misschien wel doorheen gekomen. Hij speelde veel meer voorwaarts dan Wijnaldum met zijn tikkies breed en terug.
Had hij niet een paar schoten van afstand? Lat en paal? Of was dat een andere wedstrijd?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Leuk joh, maar had gewoon 0,0 rendement.
Leed alleen balverlies, had in heel de wedstrijd 1 goede actie, en dat was die hakbal.
Haha.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:47 schreef alors het volgende:
Clasie was heerlijk tegen Argentinië, als hij er eerder in was gekomen of in de basis had gestaan waren we er misschien wel doorheen gekomen. Hij speelde veel meer voorwaarts dan Wijnaldum met zijn tikkies breed en terug.
De Guzman kan gewoon de spelbepaler zijn hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat een kutmiddenveld met die 2 grijze muizen JdG en De Wijn
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:47 schreef alors het volgende:
En dat was rendement?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Had hij niet een paar schoten van afstand? Lat en paal? Of was dat een andere wedstrijd?
Goude pik is naar zijn hoofd gestegen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat de fuck lullen ze nou, ongeslagen. we hebben toch tegen argentinie verloren.
Zeg dan, ongeslagen in de speeltijd
al gefixtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
Clasie heeft toch zon mislukte tattoo?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:47 schreef alors het volgende:
Hij kan goede vrije trappen nemen maar in al het andere is hij middelmatig.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
De Guzman kan gewoon de spelbepaler zijn hoor.
Alleen hij wordt de laatste 2 jaar meer als controleur gebruikt.
Was zijn eerste seizoen bij Swansea gewoon vaak vlak achter de spits te zien hoor
Everyting jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
Clasie heeft toch zon mislukte tattoo?
Ik heb alleen een gekleurde mening over Bruno Martins Indiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil even melden dat Alors een gekleurde mening heeft over de spelers in Oranje.
Overigens vond ik Clasie wel goed invallen afgelopen woensdag, daar niet van.
Uhm?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Uhm?
Hij heeft gewoon gelijk, Robben zou meer aangespeeld worden -> Meer kans om te winnen.
Ik noteer het, Stijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil even melden dat Alors een gekleurde mening heeft over de spelers in Oranje.
Overigens vond ik Clasie wel goed invallen afgelopen woensdag, daar niet van.
Racist.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb alleen een gekleurde mening over Bruno Martins Indi
Hahahahahaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Uhm?
Hij heeft gewoon gelijk, Robben zou meer aangespeeld worden -> Meer kans om te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |