powerloungenquote:
Geen enkele reden om weer 5-3-2 te beginnen, gewoon 4-3-3 of voor mij part 3-4-3. Zul je zien dat ze na een half uur ook 5-0 voor staan en we dus al die tijd het verkeerde systeem gebruikt hebben.quote:
Nope. Ik denk eigenlijk dat Vorm op doel staat. Dan hebben ze alle 23 speelminuten gehadquote:
En waarschijnlijk Veltman en Clasie in de basis om Martins Indy en De Jong te sparen en/of omdat ze nog te geblesseerd zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:37 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nope. Ik denk eigenlijk dat Vorm op doel staat. Dan hebben ze alle 23 speelminuten gehad.
Waarvoor moet je ze sparen ?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:40 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
En waarschijnlijk Veltman en Clasie in de basis om Martins Indy en De Jong te sparen en/of omdat ze nog te geblesseerd zijn.
Voor hun werkgevers misschien? Zodat ze niet met een vette blessure aan het nieuwe seizoen beginnen. Zo'n RvP bv maakt een behoorlijk uitgebluste indruk, ik kan me best voorstellen dat Manchester het zou toejuichen als ie vanavond aan de kant zit.quote:
Rvp snap ik voor Van Gaal . maar met de werkgevers van Indi en de Jong heeft die niks te makenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Voor hun werkgevers misschien? Zodat ze niet met een vette blessure aan het nieuwe seizoen beginnen. Zo'n RvP bv maakt een behoorlijk uitgebluste indruk, ik kan me best voorstellen dat Manchester het zou toejuichen als ie vanavond aan de kant zit.
quote:
Kuijt,quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:54 schreef Fokker101 het volgende:
Wat is de opstelling van Nederland eig
Vormquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:54 schreef Fokker101 het volgende:
Wat is de opstelling van Nederland eig
quote:
Stalkerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb zijn dochter ook gevonden. Die is lesbisch.
jamanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Loatst in Boxtel hedde ik je patsn gegeve
Is die gozer uit Assen-oost nog steeds zwerverquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Loatst in Boxtel hedde ik je patsn gegeve
dat was geert...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:46 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Is die gozer uit Assen-oost nog steeds zwerver
Schop die kutzak V Persie eruit. Egocentrist die zijn eigen speelstijl volgt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
Vermoedelijk opstelling:
------------V. Persie - Huntelaar-----
Depay ------------------------------ Robben
----------De Jong ------ BMI-----------------
Blind ---- De Vrij - Vlaar ----------- Kuyt
------------------- Vorm ------------------------
Van Gaal is al bezig met Man Utdquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:17 schreef mig72 het volgende:
[..]
Schop die kutzak V Persie eruit. Egocentrist die zijn eigen speelstijl volgt.
Ah, het is duidelijk waarom de FP het zo slecht doet. Met zulke Eindredacteuren kom je nergensquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:27 schreef superworm het volgende:
[ afbeelding ]
Op de afbeelding hierboven geeft Scolari aan hoe veel doelpunten zijn team tegen kreeg in de eerste helft.
Ik ken geen andere speler die zo lang zo weinig kan blijven doen en dan nog in de basis worden opgesteld. Misschien zijn de twee bilmaatjes geworden. Geen andere mogelijke verklaring.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Gaal is al bezig met Man Utd
Het zijn bilmaatjes jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:22 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik ken geen andere speler die zo lang zo weinig kan blijven doen en dan nog in de basis worden opgesteld. Misschien zijn de twee bilmaatjes geworden. Geen andere mogelijke verklaring.
Nederlanders zijn van nature een angstig volk. Dan speelt dit kutelftal daarop in door steeds penaltyseries te veroorzaken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga kijken naar deze wedstrijd. Oh, wat doe ik dom. Wat doe ik mezelf aan.
Want Depay deed het de vorige keer zo goed toen hij in de basis startte.....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hopelijk Depay en Huntelaar in de basis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |