Werkschuw tuig.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:58 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb recht op twee maanden WW volgens mij.Maar zolang ik werk kan vinden wil ik daar geen gebruik van maken. Pas wanneer ik ECHT niet aan de bak kom, zal ik gebruik maken van mijn WW.
Maar goed, WW is niet te vergelijken met ziektewet. WW bouw je zelf op, ziektewet niet.
Echt hè.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ken ook een aantal Turken die hun kind als uitwonend opgeven (bij een oom of een tante meestal) om extra studiefinanciering te vangen, terwijl de kans erg groot is dat je gepakt wordt. Ik snap niet hoe ze dit toch aandurven. Als ik zoiets zou ondernemen, zou ik op dag #1 al door de mand vallen.
Ga zo luisterenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je verstaat Perzisch goed had je gezegd, toch?
Mooie dua van Ali Shariati...
Erg scherpe punten die hij voor ieder wenst.
Ik maakte maar een grapje, wist niet dat je boos werd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik werkschuw ben? Ik zeg juist dat ik niet de WW in wil. I don't get it.
Ik denk njet dat hij het over jou heeft.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik werkschuw ben? Ik zeg juist dat ik niet de WW in wil. I don't get it.
Goeie hossel. Vrouwen en grapjes.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje, wist niet dat je boos werd.
Ik ben gestopt met hosselen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goeie hossel. Vrouwen en grapjes.
Goedzo. Wat ga je nu doen met je tijd?quote:
Ik snapte hem ook niet borte.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:00 schreef Bortecinem het volgende:
Nou, blijkbaar was het een grap naar naar mij toe, Klinker.
Het zal wel het vasten zijn want ik snap hem niet zo.
Sorry voor alles. Het spijt mij verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:00 schreef Bortecinem het volgende:
Nou, blijkbaar was het een grap naar naar mij toe, Klinker.
Het zal wel het vasten zijn want ik snap hem niet zo.
Iemand aansturen die voor mij gaat hosselen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goedzo. Wat ga je nu doen met je tijd?
Goed bezig. Houd je meer tijd over voor de dingen die het er echt toe doen. Zoals plaatjes kijken op het internet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iemand aansturen die voor mij gaat hosselen.
Nee. Waarom deze vraag?quote:
Wie moet ik voor je hosselen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iemand aansturen die voor mij gaat hosselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |