first world problems...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
Ey jongens, even serieus, mijn kamer is op zolder en mijn muffins liggen helemaaaal beneden. Wat moet ik doennnn
Serieus?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Borte, we lijken echt op elkaar. Ik slaap ook op zolder en heb nooit suhur omdat ik te lui ben om mn bed te verlaten.![]()
Aaaahwwquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Borte, we lijken echt op elkaar. Ik slaap ook op zolder en heb nooit suhur omdat ik te lui ben om mn bed te verlaten.![]()
een apostrof in je naamquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mocht ik een chick krijgen dan gaat ze Bara'a heten.
Jawel man, eentje is genoeg.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:13 schreef darkmond het volgende:
[..]
Zou ik niet doen.... Eentje is echt niet genoeg
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zijn in principe ook geen ongelovigen volgens de Koran, maar Ahl al-Kitab, zoals je weet. Maar christenen/joden die bewust mijn geloof aanvallen of vijandigheid koesteren tegenover moslims, heb ik niets mee.
Ja, ik las je PM. Maar dacht; ik reageer straks.quote:
Laat zo'n systeem aanleggen in huis zodat ze je voedsel direct vanuit de keuken naar je kamer kunnen sturen...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
Ey jongens, even serieus, mijn kamer is op zolder en mijn muffins liggen helemaaaal beneden. Wat moet ik doennnn
Iedereen s boos op me vandaag. heb mn dag blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Aaaahww
maar ik ben nog steeds boos op je
Dat is wel geniaal ja, in amerika is dat overal.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laat zo'n systeem aanleggen in huis zodat ze je voedsel direct vanuit de keuken naar je kamer kunnen sturen...
[ afbeelding ]
Je bent een hindoestaanse?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:16 schreef darkmond het volgende:
Dit ben ik trouwens voor de geïnteresseerden :[ afbeelding ]
Overal ja?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is wel geniaal ja, in amerika is dat overal.
Ik heb ze wss in minder dan 10sec gehaald voor jequote:
Wajoh, good idee dit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laat zo'n systeem aanleggen in huis zodat ze je voedsel direct vanuit de keuken naar je kamer kunnen sturen...
[ afbeelding ]
tel er dan een paar duizendjes voor neerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DOE DANquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:17 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik heb ze wss in minder dan 10sec gehaald voor je![]()
Trap op doe ik in minder dan 2sec, en trap af ook ongeveer.
tjaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat zeg jij Allahin askina. Ik heb dus een zwakke iman..
Allah akil fikir versin sana.
Luiheid voeden dus?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |