En? Is het wat?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het nieuwe album van Weird Al staat gelekt en al op het internet
Mwah, ik vind het niet super. Wat niet mee helpt is dat er parodieėn op staan van twee nummers waar ik het niet heel erg op heb en een derde waar ik genoeg van begin te krijgen (Royals van Lorde en Happy van Pharrell in de eerste categorie, Blurred Lines in groep twee). Dat is gelijk al een kwart van het album, en dan gaat het hardquote:
Stro!quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 06:38 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
![]()
The great bbq-day has arrived![]()
Dat, ja. Ik had er ook graag bij willen zijn, volgende keer beter.quote:Op zondag 13 juli 2014 09:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Veel plezier vandaag met de bbq
![]()
Jammer dat ik niet kan. Volgende jaar beter
Goedemorgen
dat is ook de laatste keer voor hem geweest dusquote:Op zondag 13 juli 2014 10:46 schreef B.ertha het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisteren vierdaagsefeesten gevierdWas erg leuk, totdat een van mijn logees (vriend van
) nog niet naar bed wilde om half 4 en agressief werd
Fijn om dat onder je dak te hebben...
dit, lijkt me. Mensen die agressief worden als ze gedronken hebben (of niet gedronken hebben)quote:Op zondag 13 juli 2014 11:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat is ook de laatste keer voor hem geweest dus
quote:Op zondag 13 juli 2014 10:46 schreef B.ertha het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisteren vierdaagsefeesten gevierdWas erg leuk, totdat een van mijn logees (vriend van
) nog niet naar bed wilde om half 4 en agressief werd
Fijn om dat onder je dak te hebben...
Wat mij betreft wel, zeker zolang ik geen excuses heb gehoordquote:Op zondag 13 juli 2014 11:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat is ook de laatste keer voor hem geweest dus
Ja, dat is altijd het ergste van zoiets. Een half uurtje kan urenlang of zelfs dagenlang plezier compleet verpestenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet weer uitnodigen lijkt me. Een leuke avond heeft na dat soort dingen en vies smaakje.
@ de TT: VERY VERY FRIGHTNING!
Warm.quote:
300 graden celsius, dat noem ik heet hoor!quote:
Ook alleen omdat ie toch al de titel beste speler had. Puur op naam gegeven die bal, niet op prestatie.quote:Op maandag 14 juli 2014 08:41 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Duitsland kampioen gewordengunde ik ze toch een stuk meer dan Argentinie. Messi heeft de Gouden Bal gekregen
![]()
![]()
Van Gaal een gouden pik en Messi een gouden bal....quote:Op maandag 14 juli 2014 08:41 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Duitsland kampioen gewordengunde ik ze toch een stuk meer dan Argentinie. Messi heeft de Gouden Bal gekregen
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |