Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Hoe bedoel je? Het was niet zo lang geleden, paar maanden?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel veel patat.
Maar unlabeled is van 2013..
ik scrub ook. doe jij foundation.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik echt niet. Ik moet scrubben en weet ik veel hoeveel smeren voordat ik een 'mooie' huid krijg.
You're welcome. Wel alleen checken na iftar he.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:27 schreef mrstylo het volgende:
Bedankt Borte voor de pics. Ze zijn alleen niet geschikt voor ramadan, maar ik klaag niet.
AryaMehr is toch al heel lang geband>quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Het was niet zo lang geleden, paar maanden?
Soms wel, soms niet. Wel ALTIJD semi-transparante foundation. Die van Chanel (fakking duur) of L'Oreal (die nieuwe).quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik scrub ook. doe jij foundation.
Lol wie denk je dat Intellectueel is?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
AryaMehr is toch al heel lang geband>
Owhh.. Is die ook geband?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lol wie denk je dat Intellectueel is?
Natuurlijk. Ben geen beest.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
You're welcome. Wel alleen checken na iftar he.
Niet dat ik weet?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Owhh.. Is die ook geband?
Damn. Moet vaker fokken..
Is het een Nederlander?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lol wie denk je dat Intellectueel is?
Hahahah ik moest lachenn hahaha.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Borte mn zusje heeft de cake versierd en nu ziet hij eruit als monstercake
Nee. 100% een Turk. Zijn topics waren vaak geniaal.quote:
Hij is een Iranier, gek.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. 100% een Turk. Zijn topics waren vaak geniaal.
neeeee dan ga je lachenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahahah ik moest lachenn hahaha.
Ik wil toch zieeen
Jaja. Alle 'slechte' Turken zijn altijd geen Turk.quote:
quote:
Hahhahaha I'll keep in minddquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neeeee dan ga je lachen
Maar vergeet niet, een echte taart/cake is niet perfect!!!! Al die perfecte taarten op insta en al die andere sites(((( real taarten have curves!!!!
Ik ken hem alleen als Intellectueel, maar met deze openbaring vallen een heleboel puzzelstukjes op hun plaats.quote:
Is het zo een cake uit Mathilda en ben ik dan the fat kid.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil je de monstercake aansnijden? Mn zusje wil geen mes pakken en ik ben te luiiii om er een te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |