Al die betekenissen die jij aan het gedrag verleent ('pontificaal', 'stoer overkomen', 'men wordt geacht') is allemaal gebaseerd op je eigen interpretatie hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom loopt men er dan allemaal zo pontificaal mee rond?
Waarom wordt men geacht bier te bestellen wanneer iemand 'een rondje' geeft?
Waarom tracht men stoer over te komen (binnen dan wel buiten) wanneer men een glas bier in de handen heeft?
Waarom trekt men een bepaald gezicht wanneer de laatste (grote) slok van een glas bier genomen is?
Het erge is dat hij niet eens trollt maar bloedserieus is. Hij denkt het echt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:42 schreef ZarB het volgende:
[..]
Al die betekenissen die jij aan het gedrag verleent ('pontificaal', 'stoer overkomen', 'men wordt geacht') is allemaal gebaseerd op je eigen interpretatie hoorNergens hangt een bordje in de kroeg dat een rondje geven verplicht is, nog nooit heb ik iemand horen zeggen 'kijk eens hoe stoer ik ben'. Dat je niet bereid bent om naar jezelf te kijken en in te zien dat het eigenlijk gewoon aan jou ligt maakt je nog zieliger dan al die rokende bierdrinkers op het stoepje van de kroeg.
Ik probeer hier even in jou gedachtengang te komen. Maar ieder persoon dat voor een kroeg/cafe een biertje staat te drinken doet dit om gezien te worden met dat biertje? Dat je dit denkt zegt een hoop over jou als persoon. Hoe voelt dat nu? Zand in je bilnaad.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Zolang het maar niet is om te patsen naar andere mensen op straat; het is niets om je verheven bij te voelen.
Held, ik denk dat ik dat ook maar ga doen. Misschien vinden mensen mij dan ook stoer.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:09 schreef Bananapeel het volgende:
Zo, heerlijk voor de kroeg kettingrokend bier staan drinken en heel stoer staan kijken
Jij mag niet meer drinken...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Held, ik denk dat ik dat ook maar ga doen. Misschien vinden mensen mij dan ook stoer.
Nee, het stoer kauwgompje kauwen is weggelegd voor de mensen die ín de trein zitten en lángs de wachtende mensen op het perron razen. Bij voorkeur in een Intercity.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:39 schreef chroestjov het volgende:
Wanneer ik op de trein sta te wachten dan stel ik mij altijd pontificaal op het perron op en kijk ik stoer rond mij heen, zo van kijk mij eens stoer wachten.
Onzin, mensen die in een snikhete en stinkende (lichaamsgeuren) trein als sardientjes zijn ingeblikt kunnen nooit stoerder zijn dan diegene die in alle rust op het perron lekker in het zonnetje (met een grote stoere zonnebril op) en met een koel briesje pontificaal staan te chillen. (geen haast)quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, het stoer kauwgompje kauwen is weggelegd voor de mensen die ín de trein zitten en lángs de wachtende mensen op het perron razen. Bij voorkeur in een Intercity.
Mensen die hun hele leven maagd zullen blijven en dat gemis laten verschuilen achter een trein obsessie.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:22 schreef Socios het volgende:
Mensen die menen met een glas bier in de hand op de stoep van een café moeten te staan om te laten zien aan voorbijgangers dat ze een alcoholische drank nuttigen
Al dan niet met een sigaret in de andere hand_!
Nonsens. Als ik in een gekoelde ICE International zit op mijn gereserveerde 1e klas zetel te Amsterdam Centraal ben ik oppermachtig. Mensen die op het perron op hun kutsprintertje naar Almere of Beverwijk staan te wachten zijn er niets bij. Ik mag dan het 'kauwgom kauwen' of 'het bier drinken'.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Onzin, mensen die in een snikhete en stinkende (lichaamsgeuren) trein als sardientjes zijn ingeblikt kunnen nooit stoerder zijn dan diegene die in alle rust op het perron lekker in het zonnetje (met een grote stoere zonnebril op) en met een koel briesje pontificaal staan te chillen. (geen haast)
Geenszins het gevalquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:09 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Mensen die hun hele leven maagd zullen blijven en dat gemis laten verschuilen achter een trein obsessie.
Ze staan buiten om te roken stomme autist
Ja, daar word ik moe van. Aan de hand van mijn klachten hoop ik zaken in kwestie de kop in te drukken zodat men weer rust heeft.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:26 schreef PeZu het volgende:
Wordt je nou niet moe van jezelf met al die ergenissen over futiele zaken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |