Je kunt wel in overweging nemen dat scholen met een religieuze achtergrond vaak beter staan aangeschreven dan 'vrije' scholen (voor zover die term nog gebruikt wordt).quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:40 schreef .sfinx het volgende:
[..]
indoctrinatie in de vorm van religie de strot induwen bij je kind vind ik ook niet kunnen
Uh, bron?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:44 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je kunt wel in overweging nemen dat scholen met een religieuze achtergrond vaak beter staan aangeschreven dan 'vrije' scholen (voor zover die term nog gebruikt wordt).
Dat mag toch gewoon? Of denk je dat dat straks onmogelijk is wanneer de koters 1 zo'n blaadje lezen? Net zoals ik meteen ging paardrijden en kettinkjes maken toen ik een keer een Tina las van mijn zusje, en ik nu arts ben geworden omdat ik 1x Dr.Bibber speelde...!?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:42 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik denk dat LXIV niet wil dat zijn kinderen opgroeien met het idee dat je geen kritiek mag leveren op de multiculturele samenleving.
Ja daar zal zo'n blaadje echt voor zorgen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:42 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik denk dat LXIV niet wil dat zijn kinderen opgroeien met het idee dat je geen kritiek mag leveren op de multiculturele samenleving.
moet wel zeggen, ik heb zelf op een christelijke basisschool gezeten. 99% was blank. vervolgens op een christelijke middelbare school, maar daar was meer spraken van islamitisch naar mate van tijdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:44 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je kunt wel in overweging nemen dat scholen met een religieuze achtergrond vaak beter staan aangeschreven dan 'vrije' scholen (voor zover die term nog gebruikt wordt).
Keuze van de ouders. Als Yi-Long zijn kinderen op een Multikul-indoctrinatieschool wil zetten moet hij dat helemaal zelf weten. Maar houdt mijn kinderen hier vrij van.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:40 schreef .sfinx het volgende:
[..]
indoctrinatie in de vorm van religie de strot induwen bij je kind vind ik ook niet kunnen
Komt denk ik meer omdat dat kleinere scholen in kleinere gemeenschappen zijn, met veelal autochtonen kinderen zonder taalachterstand enzo...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:44 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik heb het met mijn kinderen echt nooit over dat soort zaken of politiek in het algemeen. Ik vind dat kinderen daarvan verschoond moeten blijven.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
LXIV wil graag dat de media niet zomaar zijn kinderen gaat indoctrineren met multi-culti, terwijl hij ze nou juist probeert mee te geven dat de multi-culti mislukt is en nooit zal werken....
quote:Wat vader eugene Baumgard voor werk doet is mij niet helemaal duidelijk, Hij zou werkzaam in de logistiek zijn en 4 dagen p/w werken, ik ben zelf ook wel benieuwd.
Mijn kinderen zitten allemaal in China, bij Shaolin of circus-scholen. Leek me veel nuttiger voor ze.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Keuze van de ouders. Als Yi-Long zijn kinderen op een Multikul-indoctrinatieschool wil zetten moet hij dat helemaal zelf weten. Maar houdt mijn kinderen hier vrij van.
ben het wel met je eens hoor, je mag die keuze hebben als ouder. maar tegenwoordig maakt dit je al een racistquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Keuze van de ouders. Als Yi-Long zijn kinderen op een Multikul-indoctrinatieschool wil zetten moet hij dat helemaal zelf weten. Maar houdt mijn kinderen hier vrij van.
Ik was vandaag in Rotterdam. Zat bij de AH, daar vlak bij de MediaMarkt. Kwam een erg dunne, zwak ogende getinte gozer aan lopen. Beetje schichtig om zich heen kijkend. Beetje aarzelend enzo.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
LXIV topicweer een pareltje. Die van Mohammed die de juwelendief achterna moet
Hoe bedenken ze het
Ik snap je gedachtegang, maar doorslaan naar het andere uiterste lijkt me toch ook niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:15 schreef Yi-Long het volgende:
Oh jee, weer een FOK's 'blankies in de slachtoffer-rol' topic.
"WE WORDEN GEDISCRIMINEERD!!! HET IS RACISME!!! WIJ KAZEN WORDEN ONDERDRUKT DOOR DE POLITIEK CORRECTE LINKSCHE KERK!!! wÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉHHHH"
Stel je niet zo aan, stelletje wijven. SamSam is gewoon een blad gericht op de multi-culti, omdat je anders blanke koters blijft houden die alleen maar thuis van die blanke PVV-VVD praat meekrijgen over 'allochtonen', waardoor ze niet eens een dagje zonder trauma door Rotterdam kunnen lopen...
Zeg ik toch ook niet, maar dit gaat om 1 multi-culti blaadje, en om dan meteen zo idioot te overdrijven, vind ik persoonlijk een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap je gedachtegang, maar doorslaan naar het andere uiterste lijkt me toch ook niet de bedoeling.
Racistquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:42 schreef TwisterNederland het volgende:
Die mohammed en de juwelenwinkel kan niet echt zijn.
Kan alleen mits de juwelenzaak in een kelderbox gevestigd is en de "dief" de eigenaar is van de juwelen welke eerder op de dag van hem gestolen zijn.
Dan kies ik Pikachu.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:44 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
SadPanda used racism-card. It's not very effective.
Het is wel grappig hoe de realiteit wordt omgedraaid. De kans dat Mohammed de juwelier overvalt is vele malen groter dan de kans dat hij de zoon van de eigenaar is...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:42 schreef TwisterNederland het volgende:
Die mohammed en de juwelenwinkel kan niet echt zijn.
Kan alleen mits de juwelenzaak in een kelderbox gevestigd is en de "dief" de eigenaar is van de juwelen welke eerder op de dag van hem gestolen zijn.
Dit ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is wel grappig hoe de realiteit wordt omgedraaid. De kans dat Mohammed de juwelier overvalt is vele malen groter dan de kans dat hij de zoon van de eigenaar is...
Het zijn juist ook dat soort dingetjes die de wenkbrauwen doen fronzen in zo'n blad. Dat ze vaders van over de hele wereld laten zien; prima. Dat ze een situatie met twee vaders laten zien; prima. Maar laat dan ook een paar Nederlandse vaders zien uit gezinnen met één vader.
En ga niet de realiteit verdraaien of verzwijgen.
Goede bron, wij van wc eend...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:03 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dit ja.
Maar verdraaien of verzwijgen zijn de linkse media heer en meester in. En wat blijkt. De NPO is hartstikke links.
Ja, maar als ik dan zie wat een specifiek nieuw toegelaten omroep als WNL toevoegt aan het bestel, is dat bar weinig. Zie je zo'n WNL-talkshow, zit Jan Marijnissen daar als gast. Hoe links wil je het hebben?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:03 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dit ja.
Maar verdraaien of verzwijgen zijn de linkse media heer en meester in. En wat blijkt. De NPO is hartstikke links.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |