quote:
Onze DM gesprekken waren ook keer op keer openbaringen. Op momenten dacht ik eindelijk een gelijke te hebben gevonden zowel qua genialiteit als inzicht en dan niet enkel over aardse zaken maar ook gewoon het bestaan zelf.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:46 schreef Tchock het volgende:
Ik heb alleen maar doodnormale DM's van LMI.
omgquote:
Jezus wat een poep. Het gaat over mijn scriptie en Lucia de B.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onze DM gesprekken waren ook keer op keer openbaringen. Op momenten dacht ik eindelijk een gelijke te hebben gevonden zowel qua genialiteit als inzicht en dan niet enkel over aardse zaken maar ook gewoon het bestaan zelf.
Voor mij voelde het duidelijk anders. Jammer dat jij er anders over denktquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jezus wat een poep. Het gaat over mijn scriptie en Lucia de B.
Nee, het was verlichtend. Had het nooit gered zonder jou.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor mij voelde het duidelijk anders. Jammer dat jij er anders over denkt
Halloquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onze DM gesprekken waren ook keer op keer openbaringen. Op momenten dacht ik eindelijk een gelijke te hebben gevonden zowel qua genialiteit als inzicht en dan niet enkel over aardse zaken maar ook gewoon het bestaan zelf.
Wat was er mijn Jezus/Roy Donders-kloongod?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hoi Johannes. Was jouw vrijdag leuker dan de mijne?
Als je je kamer opruimen en in een bus uit Groningen zitten leuk vindt dan vond je mijn dag erg leuk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hoi Johannes. Was jouw vrijdag leuker dan de mijne?
Ik weet niet of hij wel Hollands genoeg is dat de TROS hem wil uitnodigen voor het Muziekfeest op het plein.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:04 schreef supersof het volgende:
dit nummer wordt telkens gedraaid op de radio op werk
best leuk![]()
Liep niet allemaal volgens plan, zie ook mijn makkelijke opgeven in het glitterdebacle.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je je kamer opruimen en in een bus uit Groningen zitten leuk vindt dan vond je mijn dag erg leuk.
Begrijp ik dat je je vandaag niet zo gelukkig voelde?
denk het niet johannesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij wel Hollands genoeg is dat de TROS hem wil uitnodigen voor het Muziekfeest op het plein.
Ik vond het al raar dat je met mij zo graag het gevecht aan wilde gaan, aangezien ik dat natuurlijk zelden verlies. Wel spreekt het voor je dat je ondanks je slechte dag niet je humeur afreageerde op de zwakkeren, maar op iemand die het kan hebben.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liep niet allemaal volgens plan, zie ook mijn makkelijke opgeven in het glitterdebacle.
Al heb ik wel veel wielervrienden gemaakt in het Tour livetopic
Het is wel jammer, ik denk dat de fans van Dennie Christian wel wat exotisch in hun leven kunnen gebruiken.quote:
Ik kwam er pas na mijn 18de achter dat mijn jeugdheld Dennie al die tijd een Duitser bleek te zijn geweestquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het al raar dat je met mij zo graag het gevecht aan wilde gaan, aangezien ik dat natuurlijk zelden verlies. Wel spreekt het voor je dat je ondanks je slechte dag niet je humeur afreageerde op de zwakkeren, maar op iemand die het kan hebben.
Noem eens een paar van deze nieuwe vrienden, misschien kan ik ook vrienden worden.
[..]
Het is wel jammer, ik denk dat de fans van Dennie Christian wel wat exotisch in hun leven kunnen gebruiken.
Sinds wanneer is dat een criterium datquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kwam er pas na mijn 18de achter dat mijn jeugdheld Dennie al die tijd een Duitser bleek te zijn geweest![]()
En dat weet ik niet meer. Ze zullen mij morgen wel weer herkennen als ik besluit opnieuw liveverslag te doen
Dood hier dusquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:21 schreef supersof het volgende:
ik verveel me
waar is iedereen
anders ga ik ook wel slapen
Het was dan ook niks negatiefs maar slechts een verrassende openbaring.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een criterium datwaardig is? Waar komt Heino dan vandaan?
Jammer dat ik niet iemand voor je ben.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:21 schreef supersof het volgende:
ik verveel me
waar is iedereen
anders ga ik ook wel slapen
RIPquote:
Halloquote:
Ik kan je verzekeren dat dat niet waar is, maar de komende weken kan ik ook niet echt voor een Groninger doorgaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was dan ook niks negatiefs maar slechts een verrassende openbaring.
Als ik erachter zou komen dat jij al die tijd in werkelijkheid woonachtig was in Den Haag in plaats van Groningen dan zou ik ook geschokt zijn maar op hetzelfde moment zeer verblijd en ietwat opgewonden.
Ik moest Dven overtuigen van het Noorse landschap.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet iemand voor je ben.
[..]
RIP
[..]
Hallo
[..]
Ik kan je verzekeren dat dat niet waar is, maar de komende weken kan ik ook niet echt voor een Groninger doorgaan.
Ik heb trouwens genoten van de nieuwste Mikey productie, en nu draai ik de Knut Tribute.
Die Spanish chicks bij OITNB zijn zoo annoyingquote:
Ik vind die Latina's ook wel weer leuk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Spanish chicks bij OITNB zijn zoo annoying
Ja maar het is zo zeurderigquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind die Latina's ook wel weer leuk.Ik weet niet hoe ver je bent, maar ze zijn wel heel hecht samen.
Ik vind het wel grappig klinken. Maar ik vind bijna elk personage wel iets leuks hebben.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het is zo zeurderigook dat taaltje.
Ik vind dat kleintje leuk. die kale.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig klinken. Maar ik vind bijna elk personage wel iets leuks hebben.
Heb even een reactie gegeven, hoop dat hij het umad motief begrijpt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest Dven overtuigen van het Noorse landschap.
Over productions gesproken...
WGR / Watermerk op mijn foto
Moet je deze gast haatdragend over favoriete Koerd zien doen
Ik vind het niet zo irritant. Ik heb nu het eerste seizoen gekeken, maar het tweede nog niet, dus misschien moet het nog komen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het is zo zeurderigook dat taaltje.
Rosa? Die kanker heeft?quote:
Boo? Die is niet klein en ook niet kaal.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die met die hond bedoelt?
Oh nee die nietquote:
Worden beter. Al ben ik sinds kort Vikings fanboy. Heeft mijn scene jou ook volledig weten te overtuigen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb even een reactie gegeven, hoop dat hij het umad motief begrijpt.
Volgens mij heb ik zelf ook wel eens een topic geopend over hetzelfde onderwerp in WGR, die TS heeft duidelijk de zoekfunctie niet gebruikt.
[..]
Ik vind het niet zo irritant. Ik heb nu het eerste seizoen gekeken, maar het tweede nog niet, dus misschien moet het nog komen.
Die vriendin van Taystee? Ben even d'r naam kwijt.quote:
Wel vies kort haar, en niet lang (wel dik).quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Boo? Die is niet klein en ook niet kaal.
Die heeft wel een supertof achtergrond verhaal en die komt in seizoen 2 meer in beeld. Echt een bazin dat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel vies kort haar, en niet lang (wel dik).
Alleen die met kanker is kaal, maar die heeft tot nu toe amper drie zinnen tekst gehad.
Ja, die ja. Echt beetje boyishquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Die vriendin van Taystee? Ben even d'r naam kwijt.
Ik wil graag een scene op Youtube waarin de almacht van Varg wordt erkend.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Worden beter. Al ben ik sinds kort Vikings fanboy. Heeft mijn scene jou ook volledig weten te overtuigen?
Ja. Dat is een toffe chick. Zeker.quote:
Volgens mij is het achtergrondverhaal van haar bij mij nog niet geweest, maar ik ga morgen eens beginnen aan het tweede seizoen, tenzij LR mij ergens anders voor kan enthousiasmeren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Die heeft wel een supertof achtergrond verhaal en die komt in seizoen 2 meer in beeld. Echt een bazin dat.
Zal ik een nieuw account voor moeten aanmaken. Mikey is enkel van de politiek correcte uitspraken en wil zijn naam niet aan zo'n man met een heldere visie verbindenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil graag een scene op Youtube waarin de almacht van Varg wordt erkend.
Pousseyquote:
Komt ook pas in seizoen twee hoor, dat verhaal.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is het achtergrondverhaal van haar bij mij nog niet geweest, maar ik ga morgen eens beginnen aan het tweede seizoen, tenzij LR mij ergens anders voor kan enthousiasmeren.
Jaaaa, nu weet ik het weer.quote:
En die Boo is ook geweldig jaquote:
Gewoon kijken. Al is Vikings de eerste serie waar ik echt naar het nieuwe seizoen uitkijk. Zelfs bij GoT heb ik dat niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is het achtergrondverhaal van haar bij mij nog niet geweest, maar ik ga morgen eens beginnen aan het tweede seizoen, tenzij LR mij ergens anders voor kan enthousiasmeren.
Beetje vies blond haar heeft zequote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben echt slecht met namen, dat is toch die pot met een beetje ruig haar?
Ik zeg ook altijd dat mensen gewoon naar het verhaal van Brad moeten kijken, maar ze luisteren nooit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon kijken. Al is Vikings de eerste serie waar ik echt naar het nieuwe seizoen uitkijk. Zelfs bij GoT heb ik dat niet.
Ik vind er zoveel leuk. Maar die karakters zijn best goed uitgewerkt, vind ik.quote:
Ja klopt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind er zoveel leuk. Maar die karakters zijn best goed uitgewerkt, vind ik.
Ja, krullenbos. Ex-junk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben echt slecht met namen, dat is toch die pot met een beetje ruig haar?
Maar Brad is klaar. Hij heeft al aangegeven geen nieuw Harry Potter boek te perfectioneren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd dat mensen gewoon naar het verhaal van Brad moeten kijken, maar ze luisteren nooit.
Hij is gestopt op zijn hoogtepunt (en dat ligt heel erg hoog).quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar Brad is klaar. Hij heeft al aangegeven geen nieuw Harry Potter boek te perfectioneren.
Ja, Jason Biggsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:00 schreef Snowbells het volgende:
Kwam er gisteren achter dat Nicky ook in American Pie deel 1 speelten die man van Piper zelfs een hoofdrol daarin
Tevens Morelloen die ene mooie Latina meid
Dat was wel één van de redenen dat ik moeilijk door de pilot heen kwam.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:00 schreef Snowbells het volgende:
Kwam er gisteren achter dat Nicky ook in American Pie deel 1 speelten die man van Piper zelfs een hoofdrol daarin
Hij moest zijn hand niet overspelen. God geeft je slechts één keer in je leven een dusdanige ingevingquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is gestopt op zijn hoogtepunt (en dat ligt heel erg hoog).
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:00 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik kom er pas nu achter dat Emma Watson oud is, ik dacht altijd dat ze 17 was. Ze heeft geen borsten...
Morello.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:00 schreef Snowbells het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik vond die wel redelijk vermakelijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was wel één van de redenen dat ik moeilijk door de pilot heen kwam.
American Pie
Ik vind die man van Piper de grootste kneus uit de hele serie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:00 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:00 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik kom er pas nu achter dat Emma Watson oud is, ik dacht altijd dat ze 17 was. Ze heeft geen borsten...
Meen je nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vond die wel redelijk vermakelijk
Nee. Ik houd best van kuthumor maar American Pie is echt iets wat ver buiten mijn straatje ligt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vond die wel redelijk vermakelijk
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Morello.Hehe gelukkig heb ik die aflevering al gezien anders huge spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die Flips al voor me spoilerde
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke ep ben je?
Dit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind die man van Piper de grootste kneus uit de hele serie.
Ik ben al weken klaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hehe gelukkig heb ik die aflevering al gezien anders huge spoilerdie Flips al voor me spoilerde
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke ep ben je?
Keek het samen met de bf, om de reden 'Zit een goed verhaal in!!! Echt!!!! Het is geen mannenfilm!!!'quote:
Sorrrrrry SORRY ECHT HET SPIJT ME.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hehe gelukkig heb ik die aflevering al gezien anders huge spoilerdie Flips al voor me spoilerde
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke ep ben je?
Ik herken het direct. Gelukkig zijn wij mannelijke FOK!kers hartstikke rough guys.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit.Zo'n man zou ik gelijk dumpen.
Veel te pussy.
Hoe hij haar ook gebruikt voor zijn verhaaltjesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit.Zo'n man zou ik gelijk dumpen.
Veel te pussy.
Het is ook gewoon niet eens grappigquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Keek het samen met de bf, om de reden 'Zit een goed verhaal in!!! Echt!!!! Het is geen mannenfilm!!!'
Haar gezichtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:05 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat kan je amper borsten noemen...
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik herken het direct. Gelukkig zijn wij mannelijke FOK!kers hartstikke rough guys.
Haha. Het wordt nog veel erger.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe hij haar ook gebruikt voor zijn verhaaltjeskk aap moet eens echt werk zoeken
zijn gewoon normale borstenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:05 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkigquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maakt niet uit bby![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn traanbuisjes zijn die nacht goed doorgespoeld
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Morello.Tom Morello?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het past niet bij haar om dikke tetten te hebben.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:05 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Ga toch weg joh, ze is eigenlijk wel te knap om Hermione te spelen, maar dat konden ze al die jaren geleden ook niet bedenken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:05 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nooit van gehoordquote:
Hep en ik hebben ook bijna alles aan één stuk door gekeken. Echt verslavend.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga het nu af kijken denk ik.tot over 6 uur
Emma Watsonquote:
Mwah, klopt wel redelijk. In de boeken groeit ze ook op tot een mooie meid. Misschien niet in al te veel detail, maar in deel 4 is dat al merkbaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga toch weg joh, ze is eigenlijk wel te knap om Hermione te spelen, maar dat konden ze al die jaren geleden ook niet bedenken.
Ja gitarist van. Als ik google altijd. Maar die namen weet ik nooitquote:
KPN reclame?quote:
Jij bent echt dom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |