Ik vind die Latina's ook wel weer leuk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Spanish chicks bij OITNB zijn zoo annoying
Ja maar het is zo zeurderigquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind die Latina's ook wel weer leuk.Ik weet niet hoe ver je bent, maar ze zijn wel heel hecht samen.
Ik vind het wel grappig klinken. Maar ik vind bijna elk personage wel iets leuks hebben.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het is zo zeurderigook dat taaltje.
Ik vind dat kleintje leuk. die kale.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig klinken. Maar ik vind bijna elk personage wel iets leuks hebben.
Heb even een reactie gegeven, hoop dat hij het umad motief begrijpt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest Dven overtuigen van het Noorse landschap.
Over productions gesproken...
WGR / Watermerk op mijn foto
Moet je deze gast haatdragend over favoriete Koerd zien doen
Ik vind het niet zo irritant. Ik heb nu het eerste seizoen gekeken, maar het tweede nog niet, dus misschien moet het nog komen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het is zo zeurderigook dat taaltje.
Rosa? Die kanker heeft?quote:
Boo? Die is niet klein en ook niet kaal.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die met die hond bedoelt?
Oh nee die nietquote:
Worden beter. Al ben ik sinds kort Vikings fanboy. Heeft mijn scene jou ook volledig weten te overtuigen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb even een reactie gegeven, hoop dat hij het umad motief begrijpt.
Volgens mij heb ik zelf ook wel eens een topic geopend over hetzelfde onderwerp in WGR, die TS heeft duidelijk de zoekfunctie niet gebruikt.
[..]
Ik vind het niet zo irritant. Ik heb nu het eerste seizoen gekeken, maar het tweede nog niet, dus misschien moet het nog komen.
Die vriendin van Taystee? Ben even d'r naam kwijt.quote:
Wel vies kort haar, en niet lang (wel dik).quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Boo? Die is niet klein en ook niet kaal.
Die heeft wel een supertof achtergrond verhaal en die komt in seizoen 2 meer in beeld. Echt een bazin dat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel vies kort haar, en niet lang (wel dik).
Alleen die met kanker is kaal, maar die heeft tot nu toe amper drie zinnen tekst gehad.
Ja, die ja. Echt beetje boyishquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Die vriendin van Taystee? Ben even d'r naam kwijt.
Ik wil graag een scene op Youtube waarin de almacht van Varg wordt erkend.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Worden beter. Al ben ik sinds kort Vikings fanboy. Heeft mijn scene jou ook volledig weten te overtuigen?
Ja. Dat is een toffe chick. Zeker.quote:
Volgens mij is het achtergrondverhaal van haar bij mij nog niet geweest, maar ik ga morgen eens beginnen aan het tweede seizoen, tenzij LR mij ergens anders voor kan enthousiasmeren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Die heeft wel een supertof achtergrond verhaal en die komt in seizoen 2 meer in beeld. Echt een bazin dat.
Zal ik een nieuw account voor moeten aanmaken. Mikey is enkel van de politiek correcte uitspraken en wil zijn naam niet aan zo'n man met een heldere visie verbindenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil graag een scene op Youtube waarin de almacht van Varg wordt erkend.
Pousseyquote:
Komt ook pas in seizoen twee hoor, dat verhaal.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is het achtergrondverhaal van haar bij mij nog niet geweest, maar ik ga morgen eens beginnen aan het tweede seizoen, tenzij LR mij ergens anders voor kan enthousiasmeren.
Jaaaa, nu weet ik het weer.quote:
En die Boo is ook geweldig jaquote:
Gewoon kijken. Al is Vikings de eerste serie waar ik echt naar het nieuwe seizoen uitkijk. Zelfs bij GoT heb ik dat niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is het achtergrondverhaal van haar bij mij nog niet geweest, maar ik ga morgen eens beginnen aan het tweede seizoen, tenzij LR mij ergens anders voor kan enthousiasmeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |