quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die is er niet op het moment maar MMG zou je vraag voor dwc in behandeling nemen
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik een sportschoolhomo zou zijn, zou ik pompen op deze track.
Wat een tering troep.quote:
Woo Hah!! Got You All in Checkquote:
Nope, ken alleen deze van 'm.quote:
als je dit niet kan handlen denk ik niet dat ik je nog serieus kan nemenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
troep tho, kan niet handlen hoe slecht die shit is.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je dit niet kan handlen denk ik niet dat ik je nog serieus kan nemen
snap niet hoe die man shows heeftquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snap niet hoe die man shows heeft![]()
echt slechter dan dit kan haast niet
Hahahaquote:
Zo slecht vind ik Migos niet eensquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Zelfs Migos heeft nog betere teksten
Kun je mijn vrienden dat vertellenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zo slecht vind ik Migos niet eens. Als in, sommige nummers luisteren lekker weg dan.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kun je mijn vrienden dat vertellen
krijg nog net geen tik als ik het opzet![]()
Haha godverdomme wat kinderachtig.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je dit niet kan handlen denk ik niet dat ik je nog serieus kan nemen
Ken d'r alleen van dit nummer met Riff Raffquote:
moest wel lachen toen maatje liet zien dat ie bij 101 was geweest jaartje terugquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ken d'r alleen van dit nummer met Riff Raff.
Deze is trouwens echt een laid back smoke track van 'm.
Action Bronson, de chefkok die rapt.
Beat van Harry Fraud.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zit op blz. 267/393 van Carlos Xuma: secrets of the alpha man.
Je moet mijn swag na 2016 eens zien.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha, 8,98/10 @ exposin' a beta faggot mislukkeling![]()
.
quote:
Je hebt wel een halve punt humor gekregen, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je moet mijn swag na 2016 eens zien.
Deel eens wat metalquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik luister alleen metal op m'n zolderkamertje.
Iets meer mainstream, maiden, slayer dat soort bandsquote:
Slayer vind ik nog wel eens leuk maar Iron Maiden heeft voor mij 'n hoogquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Iets meer mainstream, maiden, slayer dat soort bands
Mijne imminence denk ikquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:08 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Slayer vind ik nog wel eens leuk maar Iron Maiden heeft voor mij 'n hooggehalte.
Mayhem is momenteel wel m'n favoriete band.![]()
waar zit het lichtknopje??quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:38 schreef chroestjov het volgende:
KLB DOOD SC, sluiten die tent, de laatste die gaat doet de lichten uit en de deur op slot.
Geen idee, haal anders de stoppen er maar uit want hier komt toch niemand meer.quote:
waar zit de stoppenkastquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Geen idee, haal anders de stoppen er maar uit want hier komt toch niemand meer.
Zet voor mijn part alles maar in de hens, tot op de grond afbranden deze zooi.quote:
krijg ik dan geen ruzie met mortaxx?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zet voor mijn part alles maar in de hens, tot op de grond afbranden deze zooi.
Nee hoor. Weg die club, uit dat lichtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
krijg ik dan geen ruzie met mortaxx?
Struggle version van Cry me a Riverquote:
Wat vind jij eigenlijk van Iggy d'r figuur?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Struggle version van Cry me a River.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van Iggy d'r figuur?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat een irritant accent/stemgeluid heeft ze ook. En dat poedelhoofd van d'r.
Hehe oke. Ik vind het wel een toffe chick, beetje die bad bitch attitude van Nicki Minaj alleen dan zonder de psycho momentenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te dun en plat, mogen ook wel een paar sessies zonnebank overheen.
[ afbeelding ]
Ass is op zich wel oké. Body is 6,02/10 en ass is 7,87/10. En verder:
[..]
wie?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hehe oke. Ik vind het wel een toffe chick, beetje die bad bitch attitude van Nicki Minaj alleen dan zonder de psycho momentenSowieso wel vet dat je het als blanke vrouw binnen die scene weet te maken.
Sloeg wel bijna stijl achterover toen ik d'r in No Mediocre zag. Net alsof alle kilo's die ze aangekomen is tijdens het touren naar d'r ass zijn gegaan ofzo
Vind d'r nep overkomen, ze heeft de overtuiging van Sjors Peter in d'r deliveryquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hehe oke. Ik vind het wel een toffe chick, beetje die bad bitch attitude van Nicki Minaj alleen dan zonder de psycho momentenSowieso wel vet dat je het als blanke vrouw binnen die scene weet te maken.
Sloeg wel bijna stijl achterover toen ik d'r in No Mediocre zag. Net alsof alle kilo's die ze aangekomen is tijdens het touren naar d'r ass zijn gegaan ofzo
True, verder ook no hate van mij richting Nicki Minaj hoor. Vond Cassie altijd heel mooi, maar nu met dat haar...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind d'r nep overkomen, ze heeft de overtuiging van Sjors Peter in d'r delivery. Ook dat Engelse hete aardappel-accent
. Waar Nicki Minaj d'r stem en lyrics nog enigszins decent zijn.
Oh wat gekquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:33 schreef VeerEli het volgende:
Hé CY, die shit met m'n oor toen? Was wel een oorontstekingOntsteking in de gehoorgang
Ik las Clasiequote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
True, verder ook no hate van mij richting Nicki Minaj hoor. Vond Cassie altijd heel mooi, maar nu met dat haar...
jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:51 schreef BlauweTijger het volgende:
De SC gaat langzamer tegenwoordig he.. zou het de zomer zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:53 schreef wickedmen het volgende:
Denken dat Fokkers naar buiten gaan.FOK! films.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:33 schreef VeerEli het volgende:
Hé CY, die shit met m'n oor toen? Was wel een oorontstekingOntsteking in de gehoorgang
Vanavond stadje Agga lekker knalluuuuhHhHhHhH HeEleMaAl nAaR dE kLoTuHhHH aahahaahahah ;D ;d ??quote:
Nee blijf thuis vanavond. Wat ga jij doen? :quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Vanavond stadje Agga lekker knalluuuuhHhHhHhH HeEleMaAl nAaR dE kLoTuHhHH aahahaahahah ;D ;d ??
Jumpen op Extrema. V-hals Jack&Jones alles.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee blijf thuis vanavond. Wat ga jij doen? :
Ah leukquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Jumpen op Extrema. V-hals Jack&Jones alles.
Geen CoolCat aanhebben als je Jumpstyle luistert.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Jumpen op Extrema. V-hals Jack&Jones alles.
Stad. Heulemaal deraf want afscheidsfissa van maat van me. Gaat naar Colombia voor onbepaalde tijd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee blijf thuis vanavond. Wat ga jij doen? :
Is hij van plan drugs te smokkelen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Stad. Heulemaal deraf want afscheidsfissa van maat van me. Gaat naar Colombia voor onbepaalde tijd.
Ja dan kom je niet meer terug hehequote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee want hij komt niet meer terug.
Hij vind Nederland gewoon een kutlandquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dan kom je niet meer terug hehe
Maar waarom zo lang? Grenzeloos verliefd?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Struggle version van Cry me a River.
Deze vraag aan Mr. Wansmaak himself stellenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van Iggy d'r figuur?
Gelijk mijn punt weer bewezen. Komt ie met die aan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik las Clasie![]()
.
Classic.
2006 ALWEER WTF.
Ben nu s3 maar aan het downloadenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Vind het zo nazi dat er maar 2 seizoenen van Suits op Netflix staan.
Tof ding ja. Ik vind iPhone alleen het allerfijnst. Ookal is het Apple (quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
Wat vinden jullie? Zal ik Xperia Z2 nemen?
Was nog best decent, tot dat refrein erin kwam. Of nouja, refrein, dat geschel door een stadionspeaker.quote:
Jij valt op mannen en honden, wie heeft er nou wansmaakquote:[..]
Deze vraag aan Mr. Wansmaak himself stellen.
[..]
Gelijk mijn punt weer bewezen. Komt ie met die aan.
quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was nog best decent, tot dat refrein erin kwam. Of nouja, refrein, dat geschel door een stadionspeaker.
quote:[..]
Jij valt op mannen en honden, wie heeft er nou wansmaak.
quote:
Uitzondering die de regel bevestigdquote:
Evenveel views als dat 'ie oud isquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk zo snel bij die video? 47 views pas
M'n hot-as-fuck-pretty-young-white-girls alarm ging af.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk zo snel bij die video? 47 views pas
bevestigt*quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Uitzondering die de regel bevestigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:21 schreef Modus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Jammer van de huidskleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best racistisch deze.quote:
Alleen racistisch als je dit als blanke over zwarte zegt ookquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Best racistisch deze.
Maar zo herkenbaar
Daaromquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alleen racistisch als je dit als blanke over zwarte zegt ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:04 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]_
Die was echt om te kotsen. Het is haast niet mogelijk om je voor te stellen dat dit echt een fout was van de scheidsrechter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Slechtste scheidsrechter ooitquote:Op zondag 13 juli 2014 02:11 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Die was echt om te kotsen. Het is haast niet mogelijk om je voor te stellen dat dit echt een fout was van de scheidsrechter.
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef wickedmen het volgende:
Zijn er gegadigden voor de FOK! KLB WA groep?
Zo ja stuur effe je nummer via dm.
Het is altijd leuk en gezellig met toffe gasten en sukkelusers.
izit supergirl daar ook in?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef wickedmen het volgende:
Zijn er gegadigden voor de FOK! KLB WA groep?
Zo ja stuur effe je nummer via dm.
Het is altijd leuk en gezellig met toffe gasten en sukkelusers.
gefeliciteerd manquote:
Nazi.quote:
Duitsland is geen nazistaat meerquote:
Wel.quote:
quote:
De oorlog?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:12 schreef deadprez het volgende:
Nee, van mij mag Duitsland ook wel winnen op zich.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Iedere keer blijf ik denken dat het hier niet lager kan, blijft me verbazen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 16:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Dit is toch fucking unreal
indd, niet op een Fender spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Dat is wel klote manquote:Op zondag 13 juli 2014 17:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij mag je fok accounts niet delen, ultra ban inc.
Ik weet niet, als ik zeg maar het slechte leger was in WO2 had ik wel m'n logo even veranderd met het oog op PR.quote:
Als het niet rekt, scheurt het wel.quote:
Wacht even. Hoe bedoel je?quote:Op zondag 13 juli 2014 18:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet, als ik zeg maar het slechte leger was in WO2 had ik wel m'n logo even veranderd met het oog op PR.
Niet geklikt.quote:
Oké.quote:
Die heb ik maar een uur ofzo gehad.quote:
Heb verder helemaal niks met voetbal, dus het interesseert me sowieso niet echt, maar Duitsland is wel een cool land.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik hoop dat de beker gejat wordt, gun het beide niet
Op de zuidpool, daar is het coolquote:Op zondag 13 juli 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb verder helemaal niks met voetbal, dus het interesseert me sowieso niet echt, maar Duitsland is wel een cool land.
whehehquote:
Geen idee. Misschien hebben ze een leven.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja sorry ... maar het wordt er hier ook niet beter op heWaar is iedereen?
schandalig!!!quote:Op zondag 13 juli 2014 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien hebben ze een leven.
Weggejaagd door deadprez en consortenquote:Op zondag 13 juli 2014 20:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja sorry ... maar het wordt er hier ook niet beter op heWaar is iedereen?
Maar die consorten zijn er ook bijna nooit meer.quote:
Nee daarom, rip scquote:Op zondag 13 juli 2014 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar die consorten zijn er ook bijna nooit meer.
Sorry dat we hem dood hebben gemaakt.quote:
Zal iemand het door hebben als ik hem dichtdoe?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sorry dat we hem dood hebben gemaakt.
Je kan het altijd proberen.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal iemand het door hebben als ik hem dichtdoe?
Hoiquote:
hee voetbal is om 9 uur begonnenquote:Op zondag 13 juli 2014 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Had niemand kunnen zeggen dat foebal om 21u was vandaag? Gvd de eerste anderhalve minuut gemist.
Ik zette om half 9 tv aan voor VIquote:Op zondag 13 juli 2014 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Had niemand kunnen zeggen dat foebal om 21u was vandaag? Gvd de eerste anderhalve minuut gemist.
Ik gun het Duitsland wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:05 schreef remi1986 het volgende:
ik hoop dat de beker gejat wordt ofzo .. gun het ze beide niet
Veer pls.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
of gewoon lekker filmpje kijkenquote:Op zondag 13 juli 2014 21:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gelukkig kun je ook nog kiezen voor canvas, ARD of BBC
Leuk zeg.quote:
Nee hoor. Hoezo?quote:
Ahw lief :$$ Maar nergens voor nodig hoor, poepie.quote:
Jij wou wel ff soppen hequote:Op zondag 13 juli 2014 22:42 schreef Chloroform het volgende:
Waarom laten ze die streaker niet zien?! Godkk
Heb jouw foto's toch al.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:42 schreef Chloroform het volgende:
Waarom laten ze die streaker niet zien?! Godkk
twitter:Vitalyzdtv twitterde op zondag 13-07-2014 om 01:19:44See you guys tomorrow on Tv 😉 Germany vs Argentina reageer retweet
ilyquote:Op zondag 13 juli 2014 22:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
http://instagram.com/p/qZ7NuCCTLO/
Spannender dan de finale zelf dit.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, dat is fijn zeg.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:03 schreef TARDIS. het volgende:
Goeiemorgen, ik ben weer terug in het land.
Het was echt saai zonder jouquote:Op maandag 14 juli 2014 11:03 schreef TARDIS. het volgende:
Goeiemorgen, ik ben weer terug in het land.
Definitief.quote:
Voor altijd.quote:
Had al veel eerder moeten gebeuren maar beter laat dan nooit.quote:
Untermenschen jawohl.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen met niet al hun verstandskiezen nog.
Ik heb ze nooit gehad, not even kidding.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen met niet al hun verstandskiezen nog.
Maar bij jou had men al zo'n vermoeden dat jij niet volledig was ontwikkeldquote:Op maandag 14 juli 2014 18:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit gehad, not even kidding.
Ik had ze ook enkel onder.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit gehad, not even kidding.
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar bij jou had men al zo'n vermoeden dat jij niet volledig was ontwikkeld.
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:34 schreef Gridlok het volgende:
Ik heb een kies met 5 hoeken, ik stam af van de beren.
Wie is men?quote:Op maandag 14 juli 2014 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar bij jou had men al zo'n vermoeden dat jij niet volledig was ontwikkeld.
Half indigo kind dusquote:
Lang wild haar.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:34 schreef Gridlok het volgende:
Ik heb een kies met 5 hoeken, ik stam af van de beren.
Haha watquote:Op maandag 14 juli 2014 18:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lang wild haar.
5 hoekige kies.
Groot voorhoofd.
Pelsen als kledij.
Hmmmmm :s
Stabiel.. stabiel.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Schaal 1/10? een ferme 2, op zondag 3.
quote:
hahaquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:58 schreef Gridlok het volgende:
Ik op vrijdag :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind dit soort shit nooit man.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
12 bier gram coke en halve fles vodka toch makkelijk 3,5quote:Op maandag 14 juli 2014 18:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Schaal 1/10? een ferme 2, op zondag 3.
Hartendief :$quote:Op maandag 14 juli 2014 19:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
12 bier gram coke en halve fles vodka toch makkelijk 3,5![]()
![]()
1200 BCquote:Op maandag 14 juli 2014 19:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Top 3 (Dead or Alive) Rap Albums sinds fucking 1200 BC.
Wtf echt?quote:
Nee, wil mn matties imponeren met sick shit toch.quote:
Lol, nice 1.quote:
Vond Wu-Tang nooit zo'n harde clicka, beter RuffRyders (hence m'n oude usernamequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |