waar zit het lichtknopje??quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:38 schreef chroestjov het volgende:
KLB DOOD SC, sluiten die tent, de laatste die gaat doet de lichten uit en de deur op slot.
Geen idee, haal anders de stoppen er maar uit want hier komt toch niemand meer.quote:
waar zit de stoppenkastquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Geen idee, haal anders de stoppen er maar uit want hier komt toch niemand meer.
Zet voor mijn part alles maar in de hens, tot op de grond afbranden deze zooi.quote:
krijg ik dan geen ruzie met mortaxx?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zet voor mijn part alles maar in de hens, tot op de grond afbranden deze zooi.
Nee hoor. Weg die club, uit dat lichtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
krijg ik dan geen ruzie met mortaxx?
Struggle version van Cry me a Riverquote:
Wat vind jij eigenlijk van Iggy d'r figuur?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Struggle version van Cry me a River.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van Iggy d'r figuur?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat een irritant accent/stemgeluid heeft ze ook. En dat poedelhoofd van d'r.
Hehe oke. Ik vind het wel een toffe chick, beetje die bad bitch attitude van Nicki Minaj alleen dan zonder de psycho momentenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te dun en plat, mogen ook wel een paar sessies zonnebank overheen.
[ afbeelding ]
Ass is op zich wel oké. Body is 6,02/10 en ass is 7,87/10. En verder:
[..]
wie?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hehe oke. Ik vind het wel een toffe chick, beetje die bad bitch attitude van Nicki Minaj alleen dan zonder de psycho momentenSowieso wel vet dat je het als blanke vrouw binnen die scene weet te maken.
Sloeg wel bijna stijl achterover toen ik d'r in No Mediocre zag. Net alsof alle kilo's die ze aangekomen is tijdens het touren naar d'r ass zijn gegaan ofzo
Vind d'r nep overkomen, ze heeft de overtuiging van Sjors Peter in d'r deliveryquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hehe oke. Ik vind het wel een toffe chick, beetje die bad bitch attitude van Nicki Minaj alleen dan zonder de psycho momentenSowieso wel vet dat je het als blanke vrouw binnen die scene weet te maken.
Sloeg wel bijna stijl achterover toen ik d'r in No Mediocre zag. Net alsof alle kilo's die ze aangekomen is tijdens het touren naar d'r ass zijn gegaan ofzo
True, verder ook no hate van mij richting Nicki Minaj hoor. Vond Cassie altijd heel mooi, maar nu met dat haar...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind d'r nep overkomen, ze heeft de overtuiging van Sjors Peter in d'r delivery. Ook dat Engelse hete aardappel-accent
. Waar Nicki Minaj d'r stem en lyrics nog enigszins decent zijn.
Oh wat gekquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:33 schreef VeerEli het volgende:
Hé CY, die shit met m'n oor toen? Was wel een oorontstekingOntsteking in de gehoorgang
Ik las Clasiequote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
True, verder ook no hate van mij richting Nicki Minaj hoor. Vond Cassie altijd heel mooi, maar nu met dat haar...
jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:51 schreef BlauweTijger het volgende:
De SC gaat langzamer tegenwoordig he.. zou het de zomer zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:53 schreef wickedmen het volgende:
Denken dat Fokkers naar buiten gaan.FOK! films.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:33 schreef VeerEli het volgende:
Hé CY, die shit met m'n oor toen? Was wel een oorontstekingOntsteking in de gehoorgang
Vanavond stadje Agga lekker knalluuuuhHhHhHhH HeEleMaAl nAaR dE kLoTuHhHH aahahaahahah ;D ;d ??quote:
Nee blijf thuis vanavond. Wat ga jij doen? :quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Vanavond stadje Agga lekker knalluuuuhHhHhHhH HeEleMaAl nAaR dE kLoTuHhHH aahahaahahah ;D ;d ??
Jumpen op Extrema. V-hals Jack&Jones alles.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee blijf thuis vanavond. Wat ga jij doen? :
Ah leukquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Jumpen op Extrema. V-hals Jack&Jones alles.
Geen CoolCat aanhebben als je Jumpstyle luistert.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Jumpen op Extrema. V-hals Jack&Jones alles.
Stad. Heulemaal deraf want afscheidsfissa van maat van me. Gaat naar Colombia voor onbepaalde tijd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee blijf thuis vanavond. Wat ga jij doen? :
Is hij van plan drugs te smokkelen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Stad. Heulemaal deraf want afscheidsfissa van maat van me. Gaat naar Colombia voor onbepaalde tijd.
Ja dan kom je niet meer terug hehequote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee want hij komt niet meer terug.
Hij vind Nederland gewoon een kutlandquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dan kom je niet meer terug hehe
Maar waarom zo lang? Grenzeloos verliefd?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Struggle version van Cry me a River.
Deze vraag aan Mr. Wansmaak himself stellenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van Iggy d'r figuur?
Gelijk mijn punt weer bewezen. Komt ie met die aan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik las Clasie![]()
.
Classic.
2006 ALWEER WTF.
Ben nu s3 maar aan het downloadenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Vind het zo nazi dat er maar 2 seizoenen van Suits op Netflix staan.
Tof ding ja. Ik vind iPhone alleen het allerfijnst. Ookal is het Apple (quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
Wat vinden jullie? Zal ik Xperia Z2 nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |