TS is dan ook geen chick, eerder een landwalvis als ik de verhalen mag geloven.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:11 schreef corehype het volgende:
Hoe kunnen chicks het moeilijk hebben online een date te hosselen!![]()
![]()
Sate is een indonesch gerecht. Moet je gewoon bij de indonees halen, met nasi en kroepoek.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:10 schreef Rezania het volgende:
Saté moet je ook gewoon bij de Chinees halen.
Hoe zie je eruit? Ik zoek nog een leuke vakantievriendinquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:08 schreef -supergirl- het volgende:
Het is nog best moeilijk om online een date te hosselen. Ik heb het onderschat.
Ps. Date sites__
Klacht: geen date
Paling in je onderbroekquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:28 schreef Brenmar het volgende:
[..]
Hoe zie je eruit? Ik zoek nog een leuke vakantievriendin
We hebben het over een date niet over jouw haram fantasieënquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:29 schreef ikeahotdog het volgende:
stuur dm , dan doe ik je voor niks (omdat jij het bent)
we kunnen wel rustig beginnen hoor....quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
We hebben het over een date niet over jouw haram fantasieën
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:32 schreef ikeahotdog het volgende:
[..]
we kunnen wel rustig beginnen hoor....
lekker.quote:
Bullshit. Ik sta nog open voor vanavondquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:39 schreef ikeahotdog het volgende:
Jongens geef maar op. Deze hosselaar en supergirl hebben een date
that's what she said...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Bullshit. Ik sta nog open voor vanavond
Hoe ver open..?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Bullshit. Ik sta nog open voor vanavond
Weet jij alles van.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
30 cm ontsluiting. Perfect voor fokker dus
Wanna headfuck?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
30 cm ontsluiting. Perfect voor fokker dus
Nee, bij mij. Kan geen chinees tegenop.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:10 schreef Rezania het volgende:
Saté moet je ook gewoon bij de Chinees halen.
Tja als ie al 30cm openstaat... het moet wel strak blijven natuurlijk...quote:
Ze is 10/10 hoorde ikquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:21 schreef klawie het volgende:
Kijk iedereen gelijk sg proberen te hosselen
Valt ook wel mee. Dit is weer zo'n aanbid mij fokjochies topic.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:11 schreef corehype het volgende:
![]()
Oprecht benieuwd of dit werkt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:40 schreef eend112 het volgende:
wil graag me zak legen aub reageren op dm
Ik kan je dit van harte aanbevelen. Eend is een leuke jongenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:40 schreef eend112 het volgende:
wil graag me zak legen aub reageren op dm
bedanktquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kan je dit van harte aanbevelen. Eend is een leuke jongen
Ja bij vrouwen, want die weten hoe ze foto's moeten maken in hun voordeel. Maar mijn ervaring is dat mannen er in real vaak beter uitzien dan op een fotoquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:05 schreef Aiciu het volgende:
paar keer gedaan, is altijd minder dan op de foto.
dan maar gewoon in de stad hosselen
Dit kloptquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja bij vrouwen, want die weten hoe ze foto's moeten maken in hun voordeel. Maar mijn ervaring is dat mannen er in real vaak beter uitzien dan op een foto
Ze stellen zich nooit voor met een karper onder de arm?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja bij vrouwen, want die weten hoe ze foto's moeten maken in hun voordeel. Maar mijn ervaring is dat mannen er in real vaak beter uitzien dan op een foto
Oja mijn fout.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kom op man, we hebben het hier over supergirl.
Afsluiten.....? Naar eehm... buiten...?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:24 schreef Aberella het volgende:
Jeetje nou en dan ga je op FOK! zitten hengelen.. Je kant beter je computer afsluiten en eens naar buiten gaan.
Bedankt Aber dat je voor me opkomtquote:
Ik heb geen computer en ik kom net van buiten heksquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:24 schreef Aberella het volgende:
Jeetje nou en dan ga je op FOK! zitten hengelen.. Je kant beter je computer afsluiten en eens naar buiten gaan.
Oh ja?? Nou wat is dit dan?!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb geen computer en ik kom net van buiten heks
Dat is meer een mythe dat makkelijk seks kunnen regelen, de meeste kerels falen gewoon in versieren.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:11 schreef corehype het volgende:
![]()
Ik ben toen naar buiten gegaanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:40 schreef Aberella het volgende:
[..]
Oh ja?? Nou wat is dit dan?!
KLB / Verveling
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sate kun je inderdaad ook online bestellen.
Klopt, Ik sta alleen goed op fotos die ik niet kenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan foto's muts.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:52 schreef JimmyDean het volgende:
Als je geen pics post krijg je nooit een FOK! date...
Omdat je aan de foto vaak wel kunt afleiden of er qua uiterlijk nog iets positiefs uit te halen valtquote:
Ik dacht dat jij een date wilde?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Draai de zaken niet om. JULLIE moeten pics posten juist
Zo werkt dat niet, jij bied een product aan, dan moeten wij wel zien wat dat is. Vervolgens gaan wij bieden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja dus ik mag kiezen en jullie zijn de kandidaten. Hophop
quote:
Vegetariërquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Saté geeft geen bestaansrecht. Slachting
Ben op vakantie, vandaag nog walvissen gespot, mooie beesten. Landwalvissen nog nooit gezienquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
TS is dan ook geen chick, eerder een landwalvis als ik de verhalen mag geloven.
quote:
Valt best meequote:
Ja en nu?quote:
Ik hou je niet tegenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Yeeeeuuuh ik wil seks met die kale!
Tokkie dusquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Yeeeeuuuh ik wil seks met die kale!
Waar moet ik nu me zaad kwijtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kan je dit van harte aanbevelen. Eend is een leuke jongen
Jouw dikke buffel moeder ook maar heb haar afgewezenquote:
Kut voor dr, zou haar wel een verzetje gunnenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jouw dikke buffel moeder ook maar heb haar afgewezen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |