Matige comeback.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja. Beetje jammer inderdaad. Maar het kan altijd nog erger: een hond prefereren boven een kat.
Matig dat men in de Sex SC niet van poesjes houdt ja.quote:
Ik zal altijd een hond boven een kat verkiezenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja. Beetje jammer inderdaad. Maar het kan altijd nog erger: een hond prefereren boven een kat.
Precies, het raam kan open, niet het dak.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zwarte raam in het dak kan helemaal open.
[ afbeelding ]
Mn huis moet nog schoongemaakt worden.... Kom je binnenkort eens logeren?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:32 schreef Samzz het volgende:
Omg ik zie net een filmpje waarin een hond doodgaat maar een man hem gaat reanimeren en slaagt![]()
. Nu moet ik huilen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mn huis moet nog schoongemaakt worden.... Kom je binnenkort eens logeren?
Onder andere jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je bent jaloers omdat hij wil dat ze zijn huis schoonmaakt?
Niet mijn huis willen soppenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je bent jaloers omdat hij wil dat ze zijn huis schoonmaakt?
Staat er Fatima op mijn voorhoofd?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mn huis moet nog schoongemaakt worden.... Kom je binnenkort eens logeren?
Met niets eronder zeker?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
Onder andere ja![]()
Ik wil in mijn korte rokje fax imponeren
je mag wel hier komen poetsen, komt fax ook maar mee om te kijken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
Onder andere ja![]()
Ik wil in mijn korte rokje fax imponeren
Klinkt primaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je mag wel hier komen poetsen, komt fax ook maar mee om te kijken.
Ik zal die vraag voor je beantwoorden: Nee. En dat is ook meteen mijn antwoord op je vraag of ik langskom. Zeefje lijkt gewillig, zet haar maar aan het werk. Kan ze na het soppen meteen je lakens verschonen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom maar langs, dan zal ik eens kijken
Ja, die willen dat sws naakt doen en hopen dan dat je smachtend naar ze kijkt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens zijn er dus wel mensen die je huis willen poetsen en je daar dan voor betalen.
Op zich lijkt me dat wel een goede deal, alleen ben ik een beetje bang dat het wat vreemde mannen zijn die dat willen en dat ze dingen van me verwachten enzo
Das al gebeurdquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal die vraag voor je beantwoorden: Nee. En dat is ook meteen mijn antwoord op je vraag of ik langskom. Zeefje lijkt gewillig, zet haar maar aan het werk. Kan ze na het soppen meteen je lakens verschonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |