Dan ga ik m'n mond houden en kom je er zelf wel achterquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk het nog niet, wil ik wel gaan doen nog.
Zelfs Carice?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:34 schreef Samzz het volgende:
Dan ga ik m'n mond houden en kom je er zelf wel achter. Echt, ik heb nog nooit zo'n goede casting gezien
.
Nou ja, je hebt altijd wat missers. Maar in principe is de main cast, voor zover die er is, echt heel erg goed gecast.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:39 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, je hebt altijd wat missers. Maar in principe is de main cast, voor zover die er is, echt heel erg goed gecast.
Ik ook maar eerst nog tjee en chocoladequote:
Ik heb m opgevouwen na dat ik je stiekem ehm....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 05:25 schreef Samzz het volgende:
Pfff. Ik weet niet wat ik vannacht heb gedaan. Ik weet wel dat ik begon met een fleecedeken over me heen. Toen ik net wakker werd lag diezelfde fleecedeken keurig opgevouwen naast me. Wtf.
Ik wist en weet niet welke foto van wie is. Ik heb gewoon op de mooiste gestemdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:12 schreef Samzz het volgende:
Bart, je hebt in de fotowedstrijd niet eens op mijn Sjaakske gestemd.
Dat zwarte raam in het dak kan helemaal open.quote:
Het teckeltje is mijn hondje.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik wist en weet niet welke foto van wie is. Ik heb gewoon op de mooiste gestemd.
Nadat je me ingestopt hebt omdat je dacht dat ik het koud had? Dan had je die fleecedeken toch beter kunnen laten liggen, gekkie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 05:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb m opgevouwen na dat ik je stiekem ehm....
Nouja je snapt t wel.
Nr 7? Tja, nu heb ik al gestemdquote:
Hij kijkt wel leuk zo schuin jaquote:
Een kat prefereren boven een hond en dan nog wel een teckel.quote:
Tja. Beetje jammer inderdaad. Maar het kan altijd nog erger: een hond prefereren boven een kat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een kat prefereren boven een hond en dan nog wel een teckel.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |