Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:03 schreef Toekito het volgende:
k ga straks eten bij een vriend die 35 geworden is.
Oh shit, nog een half jaar, dan ben ik ook 35, als het hier in de hood een beetje veilig blijft tenminstequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:03 schreef Toekito het volgende:
k ga straks eten bij een vriend die 35 geworden is.
Is er weer wat gebeurt daar?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Oh shit, nog een half jaar, dan ben ik ook 35, als het hier in de hood een beetje veilig blijft tenminste
Kper loopt vrij rond dus is het daar onveiligquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is er weer wat gebeurt daar?
Paar drive-by's van de week, nigga's uit een andere wijk stonden te dealen hier, en Walter de onderbuurman is zijn methlab aan het uitbreiden. Voor de rest niet veel bijzonders.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is er weer wat gebeurt daar?
I'm not in danger, I am the danger.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Kper loopt vrij rond dus is het daar onveilig
Gaat goed daarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Paar drive-by's van de week, nigga's uit een andere wijk stonden te dealen hier, en Walter de onderbuurman is zijn methlab aan het uitbreiden. Voor de rest niet veel bijzonders.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik was in de war met GTA online denk ik
gaat het weer met je na het overlijden van Zorro?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:12 schreef ferrari_rood het volgende:
oemp kper. Hoe bevalt je nieuwe werk?
Waarom katten ineens tot leven als je net gedweild hebt? Ze slapen 23uur en 59min per dag maar uitgerekend dan moeten ze er doorheen lopen.
ja hoor. Fire mist hem alleen heel erg. Ik heb er wel vrede mee hij was gewoon op.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:13 schreef sararaats het volgende:
[..]
gaat het weer met je na het overlijden van Zorro?
kan ik begrijpen. hoe gaat het met Rossi?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ja hoor. Fire mist hem alleen heel erg. Ik heb er wel vrede mee hij was gewoon op.
Ik zou er eigenlijk afgelopen maandag een dag komen werken, alleen hadden ze problemen met een paar machines waardoor ze deze en misschien volgende week ook nog op halve kracht draaien. Dus ik hoefde nog niet te komen. Als het goed is word ik morgen gebeld voor de planning van volgende week, dus hoop ik dat ze me dan wel kunnen inplannen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:12 schreef ferrari_rood het volgende:
oemp kper. Hoe bevalt je nieuwe werk?
Waarom katten ineens tot leven als je net gedweild hebt? Ze slapen 23uur en 59min per dag maar uitgerekend dan moeten ze er doorheen lopen.
Brabantse gezelligheidquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Paar drive-by's van de week, nigga's uit een andere wijk stonden te dealen hier, en Walter de onderbuurman is zijn methlab aan het uitbreiden. Voor de rest niet veel bijzonders.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik was in de war met GTA online denk ik
Ik ook binnenkort, buurman is pasgeleden na jarenlang procederen toch uit zijn huis gezet. Deze week alweer een hoop busjes gezien met werklui, stucadoors en dergelijke. Ben heel benieuwd wat er in komt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben ook weer nieuwe buren. de 4e in 2jaar tijd. Ik ben die verhuisherrie eigenlijk wel een beetje beu. Je hoort hier sowieso veel want gehorige buren. Zo op het eerste oog verwacht ik geen drugsgerelateerde zaken maar ik blijf wel alert.
Domme dealer ook die van zijn eigen product aan het snoepen is.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heel vervelend idd van die drugslui naast je. Mijn buurman dealt ook en is altijd van het padje af. Heel vervelend. Blij als ik hier weg ben.
Ik woon in een huurwijk. Alleen mag je tegenwoordig deze huizen niet meer huren als je boven een bepaald bedrag verdient. Helaas komen er nu wel steeds meer van een bepaald soort type te wonen. Meer mensen zijn om die reden al weg gegaan. Erg jammer want het. Was zo leuk hier.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij wonen eigenlijk in een heel normale wijk. Zonder echte criminaliteit. Daarom volgens mij ook geliefd want alles en iedereen aan het werk en niemand die het verwacht.
ben jij normaal danquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat hebben ze nu idd voor elkaar met die maximale inkomensgrens, Overlast blijft bij overlast en de doodnormale burger die geen topinkomen heeft is er de dupe van.
Ik zit niet in een huurhuis. Dus tja of ik daar normaal genoeg voor ben weet ik niet. Waarschijnlijk niet dus daarom geen huurhuis.quote:
Ja die moeten naar particulier gaan huren ofzo voor een hogere huurprijs dan het ze aan maandelijkse hypotheek last zou kosten maar een hypotheek is bijna niet te krijgen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat hebben ze nu idd voor elkaar met die maximale inkomensgrens, Overlast blijft bij overlast en de doodnormale burger die geen topinkomen heeft is er de dupe van.
ik doelde meer op dat jij als doodnormale burger zonder topinkomen blijkbaar last heb van je burenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:44 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik zit niet in een huurhuis. Dus tja of ik daar normaal genoeg voor ben weet ik niet. Waarschijnlijk niet dus daarom geen huurhuis.
Zou jij geen last hebben van drugscriminelen naast je?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik doelde meer op dat jij als doodnormale burger zonder topinkomen blijkbaar last heb van je buren
drugscriminelen? Wonen dr zat in Rotterdam. Weinig last van.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zou jij geen last hebben van drugscriminelen naast je?
Het is een koopwoning die door de eigenaar verhuurt wordt.
Ik sluit niet uit dat ze al naast me wonen......quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Jij geeft geen antwoord op mijn vraag. Er zijn er zat in NL maar wil jij ze naast je hebben wonen?
Nou ja als je onder een bus loopt op straat ben je ook dood denk ik altijd maar.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb er eerder ook tussen gewoond en er geen last van gehad. Maar goed dat was zonder gezin en niet direct naast ons. Ik vond het geen prettig idee dat er vuurwapens in het huis naast ons lag. Wat als er een drugsdeal mis gaat en ze komen verhaal halen. Aanbellen bij de verkeerde is zo gedaan. Ik ben gewoon ongeruster met kinderen.
Kan je niet echt vergelijken met elkaar hè. Onder een bus lopen is je eigen domme schuld, criminele buren niet echt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja als je onder een bus loopt op straat ben je ook dood denk ik altijd maar.
Wat als, zo kun je jezelf echt om alles gek maken.
Amen!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja als je onder een bus loopt op straat ben je ook dood denk ik altijd maar.
Wat als, zo kun je jezelf echt om alles gek maken.
Maakte die ook heel de dag een pleurisherrie.. Ja ook 's nachts (keiharde muziek, slaande deuren, keihard geschreeuw, gebonk tegen de muren, boormachines die de muur in gaan) Stonk je eigen huis naar de wiet en nee ik heb zelf geen wiet in huis. Als je dat ook had dan is jouw tolerantiegrens een stuk hoger dan de mijne. Maar ik kan er zo langzaamaan echt niet meer tegenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb naast me een wietplantage gehad en volgens mij is mijn onderbuurman een dealer, ik heb er echt geen enkele last van moet ik zeggen.
Prijs jezelf gelukkig.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Nope, mijn woning is heel goed geisoleerd, je hoort nooit wat.
Ik hoef nooit te stoken, dat dan weer wel![]()
Die plantage is opgerold toen er een klep van een filter stuk ging en een tyfusherrie ging maken, maar toen was de pliesie er dan ook zo bij, die herrie duurde maar een paar uur en werd gecompenseerd met een hoop leuk spectakel!
Nu jynx je het!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:25 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ga niet op allerlei situaties kansberekeningen uitvoeren, maar de kans dat ik onder een bus loop acht ik toch zeer klein
Het gebeurt hier best vaak op de busbaan. Maar dan worden ze omgekegeld door de politie die er te hard op rijdtquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:25 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ga niet op allerlei situaties kansberekeningen uitvoeren, maar de kans dat ik onder een bus loop acht ik toch zeer klein
http://nos.nl/artikel/674(...)brabant-limburg.htmlquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou als je niet in een stad woont zal het met de dealers en drugshuizen ook wel meevallen toch?
Yeah I know, daar woon ik ookquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/674(...)brabant-limburg.html
Ach, het zal vast per gemeente verschillen, maar hier in de omgeving (West-Brabant) zijn de laatste tijd al geregeld drugs gerelateerde zaken in het nieuws gekomen. Dumpingen van drugsafval, labs en kwekerijen die opgerold worden, noem maar op. Lijkt wel of we hier ook een Heisenberg hebben.quote:
En wat denk je van in t'heikequote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ach, het zal vast per gemeente verschillen, maar hier in de omgeving (West-Brabant) zijn de laatste tijd al geregeld drugs gerelateerde zaken in het nieuws gekomen. Dumpingen van drugsafval, labs en kwekerijen die opgerold worden, noem maar op. Lijkt wel of we hier ook een Heisenberg hebben.
Ze hadden het beter open kunnen laten nu is de overlast op straat veel groter geworden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:46 schreef Kper_Norci het volgende:
Hier in de omgeving, in Roosendaal en Bergen op Zoom, zijn de koffieshops ook al jaren gesloten, voornamelijk vanwege overlast van Belgen en Fransen die hier hun wiet kwamen halen. Dat is wel een stuk minder geworden, maar in de wat mindere wijken wordt nu dus volle bak op straat gedeald.
Dat is al eeuwen het criminele dorp van Brabantquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En wat denk je van in t'heike
Daar is echt altijd watquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat is al eeuwen het criminele dorp van Brabant
Slogan van zo'n café bar was ook altijd "Het Pleintje, daar gebeurt het"quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Daar is echt altijd watweet nog goed. We moesten daar iets halen. Ons pap zo zul je zien is er zo weer een schietpartij. En wij rijden het dorp in en ja hoor weer alles afgezet vanwege een schietpartij
Aightquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Slogan van zo'n café bar was ook altijd "Het Pleintje, daar gebeurt het"
Alles voor ut jongquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En wat denk je van in t'heike
Oh god ja.quote:
Echt hequote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh god ja.
Ook het dorp waar "Hedde gij da, dan wil ik da wok" uitgevonden is
Ik ben de laatste tijd nogal eens door Tijke gereden, echt die huizenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Aightik kwam altijd zo min mogelijk daar.
Haha ben je er ooit eens binnen geweest? Kunst en kitsch kan er 10 nieuwe seizoenen op draaien.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd nogal eens door Tijke gereden, echt die huizen![]()
Ook allemaal van die vieze blinkende dakpannen
Huizen zo groot dat ze amper tot geen plek meer voor een tuin hebben enzo. Dikke Brabus en Carlsonn getunede sterren (lees Mercedessen
) op de oprit. Rolluiken overal dicht. Ben altijd blij als ik er weer doorheen gereden ben
Ik heb er bij een paar in de klas gezeten.. Ik vind het best grappig ik ben opgegroeid aan de andere kant van de snelweg maar als die met elkaar praten is er geen touw meer aan vast te knopenquote:
Oh god ja.. Al hebben ze daar in B'hoofd ook een handje van.quote:
Dat kan je aan de buitenkant ook al zien hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ben je er ooit eens binnen geweest? Kunst en kitsch kan er 10 nieuwe seizoenen op draaien.
Haha ja, Maria beelden everywherequote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:11 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat kan je aan de buitenkant ook al zien hoorWoonwagens met verdiepingen daar.
Sorry.. Dat is op zijn Theikes.. Nou ja soort van :p maar je mist er weinig aanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja he mijn Brabants is heel slecht.
Hoe was het?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:21 schreef sararaats het volgende:
ik zit tegenwoordig in UTO en ben er zelf geweest.
Ik zag je avatar al, leuk!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:21 schreef sararaats het volgende:
ik zit tegenwoordig in UTO en ben er zelf geweest.
hoe was dat?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
supergoed. ik heb m'n 'idool' ontmoet.
Dat doet altijd even pijn idd. Gaat het wel goed met hem nu?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier is fire ontdaan van bijna al zijn tanden, en zijn wij daardoor bijna failliet gegaankenonnen dat was duurder dat hij zelf bij aanschaf was. Ik een paar maanden tijd hebben wij meer dan een maandsalaris naar de da gebracht.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat doet altijd even pijn idd. Gaat het wel goed met hem nu?
Op vrijdag 10 oktober 2014 22:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe lang moet hij ze nog?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Fire eet niks vreemds. We lossen hem nu op in water en spuiten het dan in zijn bek. Oplossen in kattenmelk had hij ook door. Dis dan maar zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |