abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juli 2014 @ 07:15:59 #26
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_142198352
Hier ooit een smart meegekregen terwijl we een sprinter hadden afgeleverd :')
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_142198359
Meis toch. Net de juniorfunctie ontgroeid en bang dat ze je daar nu weer voor aan zien?
  zaterdag 12 juli 2014 @ 09:19:12 #28
317910 Executioner
AK-47's for everyone!
pi_142199042
Ik vind het op zicht wel een terechte klacht. Dealers, garages, schadeherstelbedrijven etc. adverteren vaak met termen als 'gratis vervangend vervoerservice' waarbij dan ook staat aangegeven dat je een vergelijkbare auto mee krijgt.

In de praktijk is het vaak zo dat als je met een VW Passat aan kom zetten, dat je dan een Polo, Fox of Up mee krijgt.... dat noem ik dan toch echt niet 'vergelijkbaar'.
- RELIGION - Treat it like your penis, don't show it off in public and don't shove it down your children's throat.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 09:31:33 #29
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_142199165
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 09:19 schreef Executioner het volgende:
Ik vind het op zicht wel een terechte klacht. Dealers, garages, schadeherstelbedrijven etc. adverteren vaak met termen als 'gratis vervangend vervoerservice' waarbij dan ook staat aangegeven dat je een vergelijkbare auto mee krijgt.
....
Mee eens. Als het er zo staat is het volkswagenverlakkerij.

Daarom gewoon betalen ipv. "gratis". Als ik een leenauto nodig heb betaal ik. Als ik mijn vrije vrijdag overleef zonder auto, of het gebakje van mijn vriendin kan lenen, heb ik geen zin mee te betalen aan iedereen die zonodig "op stand" gratis moet lenen.
Betaal weinig; krijg je een Up. Betaal je meer; krijg je een Passat.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_142234286
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 15:48 schreef Robuust-koekje het volgende:
Ik breng dus mijn auto weg voor de 5000km beurt bij een VW dealer krijg ik te horen dat ze een gepaste leenauto hebben.
Ik verwacht dus een golf o.i.d., ze hadden ook busjes e.d. dus dat moet wel goedkomen.
Krijg ik een VW up :') :')
Dus ik zeg, ik kan toch niet een heel weekend in een up rijden daar past niks in :')
dus ik zeg ja laat maar zitten breng ik maandag de auto wel want ik heb een fatsoenlijke auto nodig om dit weekend spullen mee te nemen.
nee dat kan niet want hij staat er nu al en we hebben geen tijd :')

Nu zit ik dus een heel weekend met een kut VW up....:')
maar ik krijg wel 10 procent korting omdat ze niet een gepaste auto hadden :7
maar ik kan niet naar het strand met dit hok :'(

heeft iemand anders hier ook ervaring mee? dat ze je gewoon een rijdend hok geven i.p.v. een auto waarmee je niet dood bent als je met 50 uit de bocht rolt?
Sinds wanneer doen ze in t weekend ook 5000km beurten uitvoeren?
pi_142241850
Polo bij de garage.. kregen we een Panda mee :| met een lege tank :/

volgens mij zijn we op benzine dampen bij de pomp gekomen.. :D
pi_142244814
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 08:21 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Sinds wanneer doen ze in t weekend ook 5000km beurten uitvoeren?
Scherp, kreeg inderdaad ooit een telefoontje: waarom ik mijn auto op vrijdag bij het schadebedrijf heb aangeboden voor een kleine rijdbare schade. Kwats dus... Oh en sinds de Golf 4 doen ze aan longlife beurten.
.
pi_142244845
Weer in je eigen auto stappen, doei zeggen en maandag nieuwe afspraak maken.
  zondag 13 juli 2014 @ 18:43:43 #34
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_142249287
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 09:19 schreef Executioner het volgende:

In de praktijk is het vaak zo dat als je met een VW Passat aan kom zetten, dat je dan een Polo, Fox of Up mee krijgt.... dat noem ik dan toch echt niet 'vergelijkbaar'.
Vaak hebben ze maar een paar auto's hiervoor beschikbaar. Als die ene vergelijkbare auto (want het is duur om er veel te hebben) al uitgeleend is dan moet je het met kleiner doen. Als het je niet bevalt zou ik naar een andere garage gaan, maar grote kans dat die dan ook duurder is.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zondag 13 juli 2014 @ 21:06:52 #35
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_142256736
Man wees blij dat je een leenauto krijgt.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 14 juli 2014 @ 01:22:31 #36
379089 Bami-Powner
Saffraanexpert
pi_142270670
wees tevreden :')
Ik drink geen kraantjeswater.
  Spellchecker maandag 14 juli 2014 @ 02:57:45 #37
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_142272152
Meer dan een Up nodig hebben om naar het strand te gaan :')

TS wil gewoon even tof doen met dit topic, zover is wel duidelijk.
Tevens -purist.
  maandag 14 juli 2014 @ 09:10:21 #38
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_142273839
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 15:48 schreef Robuust-koekje het volgende:
Ik breng dus mijn auto weg voor de 5000km beurt bij een VW dealer krijg ik te horen dat ze een gepaste leenauto hebben.
Ik verwacht dus een golf o.i.d., ze hadden ook busjes e.d. dus dat moet wel goedkomen.
En normaliter rij je, wat....?
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_142273851
5000 km beurt???

Verder: wat een onzin. Ik heb ook wel eens een Up meegekregen. Het is maar voor een korte tijd, get over it.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Moderator maandag 14 juli 2014 @ 09:57:47 #40
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_142274401
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:24 schreef Sounddragon het volgende:
Het is een LEENauto, kost je niks, wees er blij mee.

Bij sommige dealers krijg je een leenFIETS, of een HUURauto naar keuze.

Bij mijn voormalige vaste adres voor autospuitwerk kreeg je ook altijd een leenauto, caliber 'barrel van de week'. Geeft niks, het is maar voor effe, en het is gratissss.

Surrevis _O_
Als je ergens een redelijke auto aanschaft en en altijd laat onderhouden vind ik een fatsoenlijke leenauto niet meer dan normaal... Als ze mij een fiets mee zullen geven koop ik wel ergens anders een auto
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_142275177
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 09:57 schreef derLudolf het volgende:

Als je ergens een redelijke auto aanschaft en en altijd laat onderhouden vind ik een fatsoenlijke leenauto niet meer dan normaal... Als ze mij een fiets mee zullen geven koop ik wel ergens anders een auto
Een Up! is basic, maar het verschil tussen een fiets en een Up! is nog altijd groter dan tussen een Up! en een Rolls Royce.

Jarenlang kreeg je bij de Porschedealer een Ka mee. Gratis. Later kreeg je Porsches mee (meestal zo'n tractor met een miezerige V6 uit een fucking golf), maar moest je daarvoor wel fors betalen (ik kreeg ze gelukkig steeds gratis mee).

Nou is dat voor de gemiddelde Porsche rijder zelden een probleem, maar verreweg de meeste dealers bedienen een klantenkring die liever een goedkope leenauto mee hebben. En bedenk: ook een gratis leenauto betaal je op de een of andere manier...

Het zal mij jeuken wat voor leenauto ik meekrijg. Geen dealer die een auto onder een doek laat staan zodat ik een vergelijkbare auto mee krijg en alles in de normale collectie is gewoon maar een manier om van a naar b te komen. Het zou niet in mij opkomen om mij daar aan te ergeren.

En zo'n upje rijdt prima voor korte afstand.
  maandag 14 juli 2014 @ 10:43:35 #42
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_142275377
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 21:06 schreef Fiorano het volgende:
Man wees blij dat je een leenauto krijgt.
Of koop een fatsoenlijke auto die niet zo vaak een beurt nodig heeft....

Een A2 of zo....
pi_142275990
Dames en heren, dit is toch gewoon een obvious troll?

Een dealer die zijn monteurs ook in t weekend laat werken?
  Moderator maandag 14 juli 2014 @ 12:11:00 #44
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_142277456
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:11 schreef JohnB52 het volgende:

Zaterdag van 8 tot 12 hebben de meeste garages er wel 1 of 2 monteurs lopen toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_142278004
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:11 schreef JohnB52 het volgende:

Die 5.000 km beurt is verdacht, maar een dealer waar ook op zaterdagochtend gewerkt wordt niet.

(al moet het dan wel erg rustig zijn dat ze ook een beurtje uit zullen voeren, want dat lijkt mij niet iets wat op zaterdag vaak zal worden gedaan)
pi_142278254
Hmm, blijkbaar toch nog, of weer, dealers waar de werkplaats open is op zaterdag.

Bij de Ford en Peugeot en fiat kon ik nooit terecht op zaterdag, was alleen voor noodgevallen.
pi_142278305
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:30 schreef DS4 het volgende:

[..]

Die 5.000 km beurt is verdacht, maar een dealer waar ook op zaterdagochtend gewerkt wordt niet.

(al moet het dan wel erg rustig zijn dat ze ook een beurtje uit zullen voeren, want dat lijkt mij niet iets wat op zaterdag vaak zal worden gedaan)
Ach, als het echt een 5000-km beurt is dan zal het werk niet veel voorstellen en kan het nog zijn dat ze dit al uitgevoerd hebben voordat de eerste echte 'zaterdagochtendklant-met-een-probleem' binnen wandelt.

Bij 5000-km beurt denk ik namelijk aan een kleine check van een nieuwe auto of alles naar behoren is. Max een uurtje werk.
pi_142278601
Als het voor een paar dagen is maakt het mij wel vrij weinig uit wat je precies krijgt. Waar ik wel boos om kan worden is als ik een diesel die 1 op 25 rijdt inlever, ik als leenauto een benzine auto krijg die 1 op 15 rijdt, en dat voor een week. Dat is gewoon niet chill als je elke dag 150km rijdt.
pi_142278644
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:40 schreef Ivo1985 het volgende:

Ach, als het echt een 5000-km beurt is dan zal het werk niet veel voorstellen en kan het nog zijn dat ze dit al uitgevoerd hebben voordat de eerste echte 'zaterdagochtendklant-met-een-probleem' binnen wandelt.

Bij 5000-km beurt denk ik namelijk aan een kleine check van een nieuwe auto of alles naar behoren is. Max een uurtje werk.
Dan blijft over dat het gewoon een kutklacht is van iemand die waarschijnlijk gewoon een golfje rijdt en zich te goed voelt voor een uppie, terwijl er verrassend weinig statusverschil tussen beiden zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')