Nee. Ik doe onze vasten. 3 dagen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat wel lukken.
Ga je toch meedoen? Mooizo.
Pfff gelukkig. Voelde me aangevallen. En je weet hoe wij allochtonen daarmee omgaan. 😈quote:
Succes.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik doe onze vasten. 3 dagen.![]()
Allah help me
Ik eet kleine beetjes hele dag door. Als ik het kan, kan jij ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik doe onze vasten. 3 dagen.![]()
Allah help me
Ik ben een Koerd uit Koerdistan. Jij?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
Mrstylo wat is jouw afkomst? Haal iedereen door elkaar hier..
Turksquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben een Koerd uit Koerdistan. Jij?
De volgende x dat jij zeurt zal ik dit onthouden. Heb 15 jaar niet gevast en na een paar uur niets eten word ik ziek. Dus ben wat huiverig. Bedankt voor je begrip.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat je jankt om drie dagen vasten?
Hoi,Lekker.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
Bestelling geplaaatst. Pizza funghi, durum shoarma & durum Adana.
Kolay gelsin keleeeequote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De volgende x dat jij zeurt zal ik dit onthouden. Heb 15 jaar niet gevast en na een paar uur niets eten word ik ziek. Dus ben wat huiverig. Bedankt voor je begrip.
Mr Stylo gibi olsan ne olur. Pehhhh 😳
Haha waarom? 😂quote:
Hey.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haha waarom? 😂
Ik ben wel een echte. Kan geen Turk/Arabisch/Farsi, maar alleen Koerdisch.
16 jaar toch? 😜quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De volgende x dat jij zeurt zal ik dit onthouden. Heb 15 jaar niet gevast en na een paar uur niets eten word ik ziek. Dus ben wat huiverig. Bedankt voor je begrip.
Mr Stylo gibi olsan ne olur. Pehhhh 😳
Pics or it didnt happenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik weet dat na het eten een chocoladecake op me zit te wachten.
Chakem ai to?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
Hahaha grapje man.
Chawane bashi?
/tatamode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |