Besloten fok en prive uit elkaar te houdenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die is oud haha.
Geef jouw insta eerst dan. Ik kwam Klinker laatst ook tegen.
Je lijkt mij wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wallah aan de overkant. Can't do. Lazy. Hell no.
Waarom volgde je me niet dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die is oud haha.
Geef jouw insta eerst dan. Ik kwam Klinker laatst ook tegen.
Ik weet het omdat je ooit een cake/taart van je insta hier plaatste, had je naam onthouden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel.
[..]
Waarom volgde je me niet dan?En hoe weet je dat ik het was?
Pff.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet het omdat je ooit een cake/taart van je insta hier plaatste, had je naam onthouden.
Maar nog steeds hawt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vals. Had jou ook al pic gestuurd. Van id nacht. Op mm slechtst.
Ik heb last van steken in mijn onderbuik, bedoel je dat?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
Hebben jullie ook last van de bekken en pijn die naar je benen straalt die dagen voor je gaat menstrueren?
Ik in mn rugquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb last van steken in mijn onderbuik, bedoel je dat?
Ik zie het op insta ook steeds. Ze gebruiken wel altijd zielige foto's. 😔quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:06 schreef Stimorol- het volgende:
Die mensen op insta met #freepalestina..
En dan uiteindelijk bijna niets eten, omdat je gelijk al vol zit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:03 schreef Bortecinem het volgende:
Awh weggeven dan maar.
Ik ga vandaag eten bestellen.Pizza, kebab, friet... WİL ZE ALLEMAAAL.
Nee, dat heb ik weer niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik in mn rugkalkamiyorum yatagimdan.
Omg. Dit topic wordt te girly zo.
Ik ben best een grote eter hoor, onderschat mij niet. Sowieso hoeft alles niet meteen op, mag ook iets later of met sahur bv.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk bijna niets eten, omdat je gelijk al vol zit.
Je moet nu blijkbaar free palestina schrijven Op geld.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zie het op insta ook steeds. Ze gebruiken wel altijd zielige foto's. 😔
NOG FF!!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:35 schreef mrstylo het volgende:
Na bijna twee weken ramadan, heb ik voor het eerste keer echt honger.
Snap ik, maar is zo kort op elkaar. Ik heb in totaal echt maar 1 echte maaltijd op.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben best een grote eter hoor, onderschat mij niet. Sowieso hoeft alles niet meteen op, mag ook iets later of met sahur bv.
Zag ik ook. Waren op 50 euro biljetten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet nu blijkbaar free palestina schrijven Op geld.
Gaat wel lukken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
NOG FF!!!!!!!!
weheheheh ik jank al om die 3 dagen dat ik ga vasten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |