Welke klapjosti geeft jou dit?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ok dus ik heb een MEGAdoos luxe bonbons gekregen. Hebben ze állemaal alcohol.
Bedankje van iemand. Baal écht. Ik lekker strikje losmaken enzo.quote:
kloptquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Plas van baby gaat best ver.
😊😊😊😊😊😊😊😊😊
met mijnquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik verwar je dan met een ander.
Zijn jouw ogen ook altijd groter dan je maag?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:03 schreef Bortecinem het volgende:
Awh weggeven dan maar.
Ik ga vandaag eten bestellen.Pizza, kebab, friet... WİL ZE ALLEMAAAL.
popcorn maken. Je gaat zo hard van deze serie houden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:05 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga oitnb maar downloaden. Jammer dat ik geen chocola heb gehaald.
Met ramadan wel ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zijn jouw ogen ook altijd groter dan je maag?
In huis is er niets. Mama eet gezond. Ja vijgen. Bleh.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
popcorn maken. Je gaat zo hard van deze serie houden.
Oh mijn God.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In huis is er niets. Mama eet gezond. Ja vijgen. Bleh.
Ik gebruik sindskort ook insta. Veel fijner dan facebook.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:06 schreef Stimorol- het volgende:
Die mensen op insta met #freepalestina..
Maar ik kom mn huis nooit uitttt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Koop dan omgg. Wanneer ik zin heb in iets ga ik meteen halen.
Hoe ver is de super van jouw huis?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar ik kom mn huis nooit uitttt.
Jij bent zeker boem bleek.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar ik kom mn huis nooit uitttt.
Maximaal 5 min lopen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe ver is de super van jouw huis?
Beetje.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
Omg ik wou dat ik jou luiheid had qua eten. Wanneer ik zin heb in choco kan niks mij meer tegenhouden. Regen, storm, sneeuw of oorlog? I shall overcome.
Wat is je insta baby.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik gebruik sindskort ook insta. Veel fijner dan facebook.
#followmehinthint
Wallah aan de overkant. Can't do. Lazy. Hell no.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe ver is de super van jouw huis?
Die is oud haha.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is je insta baby.
Zojuist gezien:
I could have annihilated all the Jews in the world, but I left some of them alive so you will know why I was killing them..."
Adolf Hitler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |