Tis niet zoetquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dafuq is spa citroen dan. T smaakt zoet dus of suiker of aspartaam.
Het smaakt niet zoet, anlasana alalalal. Het smaakt naar water waar citroen aan is toegevoegd. That's it. Niet zoet. Geen suiker, geen aspartaam!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dafuq is spa citroen dan. T smaakt zoet dus of suiker of aspartaam.
Nog ongesteld?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het smaakt niet zoet, anlasana alalalal. Het smaakt naar water waar citroen aan is toegevoegd. That's it. Niet zoet. Geen suiker, geen aspartaam!
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
Aaaaaaaaah moment. Mn neefje dat op mn pa's gezicht en haar pist.
I need to make babies.
Het wordt echt minder en minder..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben nog steeds niet begonnen met S5
ja en ik was laatst begonnen met BB en toen opeens PLL weer, nou ik zo kijken en ik dachtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het wordt echt minder en minder..
Ja. Mona is wel belachelijk mooi.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja en ik was laatst begonnen met BB en toen opeens PLL weer, nou ik zo kijken en ik dacht![]()
![]()
![]()
toen uitgezet en niet meer afgekeken (was begonnen met de eerste ep. van dit nieuwe seizoen)
Ze zijn allemaal belachelijk mooi,quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja. Mona is wel belachelijk mooi.
Jij begrijpt iets niet en reageert vervolgens overdreven (kotssmiley, het is waterquote:
hanna en paige, tho.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal belachelijk mooi,vind ali minst knappe tbh
Moet t worden. Snap mn zin in choco.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij begrijpt iets niet en reageert vervolgens overdreven (kotssmiley, het is water), yani zou eerder denken dat jij het bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |