En op een moment wanneer je drie dagen wilt vasten.quote:
Dafuq doe je. Ineens zin in patat..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:27 schreef Bortecinem het volgende:
Ik eet nooit meer vlees op een lege maag.![]()
Gelukkig had ik ook nog friet en pizza.
Tis geen echte pijn. Tis pijn dat een vermoeid gevoel veroorzaakt.. De pijn komt zodra ik vloei.quote:
Had er al zin in... Ik wil bestellen, maar man, dan gaan ze hier weer zeiken en zeurenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Breaking Bad.
Stimo, hoe kan dat? Ik at friet en jij krijgt zin in patat?
Dacht ik eerst ook, maar hij is echt leuk. Terwijl het helemaal niet mijn stijl is. Even eerste twee afleveringen doorkijken en dan ben je verslaafd.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:39 schreef mrstylo het volgende:
Alleen Breaking Bad staat op Netflix. Geen zin in eigenlijk.
Kan dit bevestigen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar hij is echt leuk. Even eerste twee afleveringen doorkijken en dan ben je verslaafd.
Hmm. Zal die ff op mijn shortlist zetten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar hij is echt leuk. Terwijl het helemaal niet mijn stijl is. Even eerste twee afleveringen doorkijken en dan ben je verslaafd.
Bij mij doen ze dat allang niet meer.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Had er al zin in... Ik wil bestellen, maar man, dan gaan ze hier weer zeiken en zeuren
50 uur zie ik. Dat is ongeveer 2 weken kijken. Ik doe het misschien.quote:
Doe dannnn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
50 uur zie ik. Dat is ongeveer 2 weken kijken. Ik doe het misschien.
Fuck it. Ik heb gezegd. Al hun gepreek genegeerdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bij mij doen ze dat allang niet meer.
Je hebt gelijk ik ga het doen.quote:
GOT kwam ik niet doorheen. stopte tijdens afl. 1.quote:
je moet Suits kijken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik ga het doen.
Eng is mijn tweede naam. 😎
(Klinkt eigenlijk niet eens zo stoer)
Met jouw ui ben je sws niet srs te nemen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik ga het doen.
Eng is mijn tweede naam. 😎
(Klinkt eigenlijk niet eens zo stoer)
Arrested Development.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:39 schreef mrstylo het volgende:
Alleen Breaking Bad staat op Netflix. Geen zin in eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |