Zijn oren sowieso.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf groot groot groot verschrikkelijk.
Is goed man. Even Glitterenquote:
Klopt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jij kent de regels van de straat wel beter.
Ik vind je heel gevaarlijk hoor, maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Les 1:
Als een paar Marokkaantjes van 12 wat tegen je roepen niet gelijk snel wegfietsen inderdaad dat ben je gewoon een teringkneusje en verlies je reputatie.
Ik draag als eerste optie Elan voor.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, nu moeten we nog iemand wegstemmen.
Ik stel Gramulanion voor, die voegt toch niks toe xdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik draag als eerste optie Elan voor.
Goeie.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar die komt hier zelden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stel Gramulanion voor, die voegt toch niks toe xd
Mocht GGMM niet lukken, dan kies ik voor HMF.quote:
Altijd vechten tegen het gezag. Ik accepteer de consequenties. Jullie zijn gegroet dat Muzas maar mag schitteren.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel jij het hem.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan is hij bij deze niet meer welkom.
Noord Hollandse beleid ditquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef Elan het volgende:
HMF weer banwat een KUTbeleid voert men hier toch
Naar eigen zeggen heeft hij vrij weinig verkeerd gedaan en wat plaagstootjes uitgedeeld. Niet gescholden of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef Elan het volgende:
HMF weer banwat een KUTbeleid voert men hier toch
Wauw, jij kan zelfs meerdere lagen makenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed man. Even Glitteren
Oh je wilde een UI. Jammer van dit thema "Weg, maar altijd nog Nederlands
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |