Als je je lid maar niet vergeet dan valt t mee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede poging om de werkelijk essentie van het gesprek weg te drukken en het onderwerp te veranderen.
Ik ben moe. Ik vergeet alle lidwoorden in mijn zinnen.
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen heeft hij vrij weinig verkeerd gedaan en wat plaagstootjes uitgedeeld. Niet gescholden of iets dergelijks.
Ik weet het nu wel.
Jij hebt geen wielerkennis. Het enige wat jij kan is op een fiets zitten en computeren. Denken is jouw sterkste vak niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar ik heb meer wielerkennis dus als ik t zeg nemen mensen t pas serieus.
Wil je niet zo naar doen tegen vriend knut?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt geen wielerkennis. Het enige wat jij kan is op een fiets zitten en computeren. Denken is jouw sterkste vak niet.
De essentie is dat ik online-image-editor al zeer lang gebruik (bijvoorbeeld voor wat mrstyloproductions), en als jij dit programma ook gebruikt betekent dat dat ik het ooit aan jou heb gestuurd en ik in deze analogie de meester en jij de leerling bent.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede poging om de werkelijk essentie van het gesprek weg te drukken en het onderwerp te veranderen.
Ik ben moe. Ik vergeet alle lidwoorden in mijn zinnen.
Don't, gewoon don'tquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Vraagje aan mods :
Wanneer ik dit post in het lastig kinderen krijgen topic. Krijg ik dan een ban of een positieve note?
Oké.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wil je niet zo naar doen tegen vriend knut?
Morgen fiets ik langs je huis he.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt geen wielerkennis. Het enige wat jij kan is op een fiets zitten en computeren. Denken is jouw sterkste vak niet.
Zeik niet vent, da's al een week ofzo, ruim. Je loopt achter.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef Elan het volgende:
HMF weer banwat een KUTbeleid voert men hier toch
Op mijn zolderkamer ben ik veilig.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Morgen fiets ik langs je huis he.
He Yvjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeik niet vent, da's al een week ofzo, ruim. Je loopt achter.
Ga loomen.
Bedankt voor je spoedige reactie. Ik zal het achterwege laten of anders vragen of HMF het wil posten als hij weer terug is.quote:
Is het al een vent, ja?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga loomen.
Ik gooi zo een bidon door je dakraam BAM op je oor.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op mijn zolderkamer ben ik veilig.
Hey Yvjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga loomen.
Waar ga je nou heeheeeeeeen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |