Sauna Diana wieler shirtsquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb ook een Gewiss-Ballan shirt, ik zie regelmatig tegemoetkomende wielrenners mij toelachen. (of uitlachen)
Beter hij dan Vlado van de OS.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jeroen doet het wel goed trouwens
Hij maakt zijn promotie naar stand-upper meer dan waar. Het is nog geen Sierd, maar daar moet je ingroeien natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jeroen doet het wel goed trouwens
Als een wielrenner afstapt is ie ook halfdood.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:17 schreef Ereinion het volgende:
Ze praten over hem alsof hij dood is of zo.
Daar zou ik ook wel mee willen borstcrawlen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:18 schreef marcodej het volgende:
Die Jeroen heeft het gewoon met Femke Heemskerk gedaan.
Of de vlinderslagquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zou ik ook wel mee willen borstcrawlen.
Wot?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:18 schreef marcodej het volgende:
Die Jeroen heeft het gewoon met Femke Heemskerk gedaan.
ONZE Vlado, meer bepaald...quote:
Kun je je voorstellen als Sierd commentaar of verslag zou geven bij het wielrennen: "Boem. Koekoek. Daar ligt-ie."quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij maakt zijn promotie naar stand-upper meer dan waar. Het is nog geen Sierd, maar daar moet je ingroeien natuurlijk.
hij is ook familie van Maarten Stekelenburgquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:18 schreef outtayourleague het volgende:
Jeroen Stekelenburg nog nooit in beeld gezien, maar nu ik hem zie: hij lijkt sprekend op zijn oom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |