Volgen sowieso als ik ze opgekalefaterd heb. Merkloos spul, al komt het wel uit Solingen.quote:
Klopt, maar die MR18 is dan ook wel weer een stuk goedkoper dan die 23C, inclusief verzenden kost die 23C dik ¤33, dan is die MR18 inc verzenden alsnog goedkoper en als ik die reviews mag geloven is het een prima ding, voordeel van maggards is dan weer dat je er ook samplers bij kan kopen, verzending wordt er amper duurder door... What to do, what to do...quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:35 schreef Ubershave het volgende:
Punt van overseas bestellen is wel de shipping he. Je bent bijna net zoveel kwijt aan shipping als aan de razor itself.
De 23C looks very nice idd
Tja.. Merkur is iig wel kwaliteit, lijkt mij danquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:46 schreef Ubershave het volgende:
Maggards kan ik wel van bevestigen dat het een enorme fiijne winkel is en zo'n beetje bij iedere aankoop wel samples ook meegeeft. En ja, volgens de reviews is de Maggards idd geen slechte razor.
(moet er zelf ook nog 1 proberen, wil er vooral 1 in huis halen voor de zware handle MR6 dus)
haal je 1 sample eruit en die doen ze er dan gratis bij?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:18 schreef Cliffy het volgende:
Dat is ook nog een nadeel, wat ik nu heb uitgezocht komt op de 24 euro
Ik zat al zo te schuiven iddquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haal je 1 sample eruit en die doen ze er dan gratis bij?
Hmmm. Ik kan niet teruglezen dat het illegaal zou zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:28 schreef Ubershave het volgende:
Kan wel, maar niet iedere shop durft het aan. 3/4 van de shops durft het niet.
Maggards waren degene die bij mij zeiden: We will do it, risk is all yours.
Nou, daar heb ik geen 2x over hoeven denken. Send it over!(en dat ging goed, again, onder de ¤22 euro gebleven voor de douane)
Van maggardrazors: 4) United states postal service prohibits all alcohol based products via air mail. If an international order containing an alcohol based productis placed the item will be removed from the order and the purchase price of the item and any shipping costs associated with the item will be refunded.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:30 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hmmm. Ik kan niet teruglezen dat het illegaal zou zijn.
Dat is wel klote dan. Nederlandse Douane heeft er geen moeite mee zoals ik het begrijp.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:35 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Van maggardrazors: 4) United states postal service prohibits all alcohol based products via air mail. If an international order containing an alcohol based productis placed the item will be removed from the order and the purchase price of the item and any shipping costs associated with the item will be refunded.
Nou ja, MR wil het wel voor je doen dus, maar als USPS het onderschept ben je het kwijt en hoef je dus niet bij MR aan te kloppenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:35 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat is wel klote dan. Nederlandse Douna heeft er geen moeite mee zoals ik het begrijp.
Mooi klote is dat. En andere shipping opties hebben ze niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:41 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nou ja, MR wil het wel voor je doen dus, maar als USPS het onderschept ben je het kwijt en hoef je dus niet bij MR aan te kloppen
je zou een usa po box service kunnen gebruikenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:35 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat is wel klote dan. Nederlandse Douane heeft er geen moeite mee zoals ik het begrijp.
kiek em goan. Welkom!quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo, drie krabbertje bijgekocht. Tweedehandjes, dus lekker opknappen.
Hey ik had hier al wel eens eerder gepost, alleen was jij toen op vakantie. Lekker alert weer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |