quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:25 schreef MadMaster het volgende:
Openstaande vraag:
Wat is 'Makudonarudo'?
Denk fastfood...
Film?quote:While the production budget for the film was $7,000,estimated that if he didn't have to pay for film, processing and telecine costs, it would have only cost $600.
was producer, director, writer, special-effect man, etc, the only job he didn't do was act, as there would be no one else to operate the camera.
To warn people he was filming,would place a sign at the end of the street he was shooting on. He wrote it in English so no one would understand what it meant.
quote:
El Mariachi?quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Filming Locations: Ciudad Acuña, Coahuíla, Mexico
quote:
Stand #3074quote:
Dat was niet het antwoord op de vraag, maar een hintquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Excusesquote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:34 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat was niet het antwoord op de vraag, maar een hint
Stand #3074
1 enilnmrow
1 Ahmad1nejad
1 Mark
Stand #3074quote:
Marcelo, Oscar.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:36 schreef BeamofLight het volgende:
wie scoorde het eerste doelpunt dit WK en wie het laatste (veldgoal) doelpunt so far?
Stand #3074quote:
Academy Award?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de officiële naam van de prijs die we ook kennen onder de naam 'oscar'?
Stand #3074quote:
apotheken?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:54 schreef enilnomrow het volgende:
[ afbeelding ]
Waar vind je dit soort borden (vooral in het buitenland)?
Uiteraard.quote:
Stand #3074quote:
yepquote:
Mascheranus ?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:38 schreef BeamofLight het volgende:
Wie heeft momenteel last van een gescheurde anus?
1 gok op Martin Scorsesequote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:08 schreef tong80 het volgende:
Woodstock kreeg ook een succesvolle film in documentaire-vorm. Wie was de later wereldberoemde regisseur die de editor was, en het beroemde two-screen bedacht ?
Goeiemorgen
Stand #3074quote:
X is een stad in Frankrijk. X is ontstaan in de 11e eeuw, telde in 2007 105.349 inwoners en is de hoofdstad van het departement Meurthe-et-Moselle in de regio Lotharingenquote:
Lyon ?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
X is een stad in Frankrijk. X is ontstaan in de 11e eeuw, telde in 2007 105.349 inwoners en is de hoofdstad van het departement Meurthe-et-Moselle in de regio Lotharingen
Dit is dan ook niet mijn vakgebied. Terwijl mijn schoonzus lerares Aardrijkskunde is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
exact 400 km hoger tong. Lyon ligt ook niet echt aan de Moezel hè.
aankomst tdf 11 juli 2014quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is dan ook niet mijn vakgebied. Terwijl mijn schoonzus lerares Aardrijkskunde is.
Kan het wel opzoeken. Maar dat is niet eerlijk. Schaam me wel een beetje dat ik het niet weer.quote:
Lille is niet goed.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan het wel opzoeken. Maar dat is niet eerlijk. Schaam me wel een beetje dat ik het niet weer.
Was dat niet Auxerre?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Lille is niet goed.
Feyenoord. Hooliigans!
Stand #3074quote:
quote:
Geen Elvisquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:46 schreef lubje25 het volgende:
Wat een schijt nummer is dat zeg. Weet gelukkig niet hoe die lui heten.
Stand #3074quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Noem drie artiesten die dit jaar op north sea jazz staan
Ik verwarde Richie met Wonder, domme ik. Dit lijkt me goed.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:45 schreef lubje25 het volgende:
Stevie wonder gregory porter pharell williams
Stand #3074quote:
Wat isquote:Metwordt over het algemeen een onechte (niet-formele) programmeertaal bedoeld. Doordat
een informeel karakter heeft, is het niet geschikt om gecompileerd en uitgevoerd te worden. Het is hierdoor geen echte programmeertaal.
wordt gebruikt om algoritmen vast te leggen op een door mensen leesbare manier met behoud van de stappen. Natuurlijke taal is hiervoor niet geschikt, omdat deze ambigu is. Een werkelijke (formele) programmeertaal is vaak te strak gedefinieerd en vereist specifieke kennis van die taal om het algoritme snel en voor iedereen begrijpelijk te maken.
quote:=
code
= Grieks voor "nep" of "vals".
Voor voorquote:
Ohio ?quote:Op maandag 14 juli 2014 11:43 schreef enilnomrow het volgende:
Wat is de kleinste Amerikaanse staat qua oppervlakte?
Opgezocht.quote:
Sorry, kwam iets tussen. Is idd Rhode Island. Bedankt voor het waarnemen.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:34 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Opgezocht.
Stand #3074
4 enilnomrow
2 Ahmad1nejad
2 Mark
2 lubje25
1 MadMaster
1 belsen
4 BeamofLight
2 Mexicanobakker
2 plagvreugd
1 tong80
1 HilarityEnsues
1 Berkery
quote:(4 oktober 1956) is waarschijnlijk Nederlands meest productieve striptekenaar.
begon zijn carrière als striptekenaar bij de Waarheid, het partijblad van de CPN. Al was dat niet omdat hij overtuigd communist was. 'Als de Telegraaf me als eerste had gevraagd, had ik ook ja gezegd', zegt hij zelf. Bij de Waarheid ontmoette hij echter wel Ger van Wulften, die zijn eerste uitgever zou worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Het is rustig vandaagquote:
Crumb ?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:44 schreef Doc het volgende:
Is ook de striptekenaar waar ik de meeste strips van heb.
Welke Amerikaans striptekenaar tekende strips van Mr.Natural.
Gecheckt en goedquote:
Stand AKQ #3074quote:
Tijdens FC Groningen-Telstar werd er, ik geloof ergens eind jaren 70, een mes naar hem geworpen vanaf de tribune ?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:24 schreef Mark het volgende:
Vond hem wel een klarinettype
Waardoor werd Fred Bischot ongewild een bekende voetballer?
Helemaal juist! Mes naar zijn hoofd was genoegquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tijdens FC Groningen-Telstar werd er, ik geloof ergens eind jaren 70, een mes naar hem geworpen vanaf de tribune ?
Destijds schreef ik als snotaap nog ingezonden brieven naar de VI. Over het leed dat door de scheidsrechter FC Den Bosch was aangedaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:18 schreef Mark het volgende:
[..]
Helemaal juist! Mes naar zijn hoofd was genoeg
Quoterdequotequote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:29 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft een kus van een prins met Nijmwegen te maken ?
Stand AKQ #3074quote:
yepyep!quote:
yepyep!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Die Britse niet leuke komiek ? Homo.quote:
Stand AKQ #3074quote:
Gecheckt, goedquote:
quote:is een historische landstreek op het Balkanschiereiland. Tot aan de heerschappij van Philippos II van
viel het grondgebied van het Koninkrijk
binnen de landsgrenzen van de huidige Griekse regio
.
Stand AKQ #3074quote:
Wat?quote:Eenis een slaatje van groenten en/of fruit dat in gelijke delen is gesneden, meestal blokjes van één of een halve centimeter groot. Vaak worden er paprika, aardappel en wortels met doperwt gebruikt, of appels, peer en grapefruit.
bedoelde macedoine, maar goed genoeg.quote:
hier ook, de anderen van de afgelopen jaren herinner ik me een stuk beterquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:26 schreef Mark het volgende:
Zo, die hint had ik echt even nodig. Heeft toch weinig indruk gemaakt
Stand AKQ #3074quote:
quote:Na zijn dankrede in de balzaal van Hotel Ambassador in Los Angeles werdop 5 juni 1968 kort na middernacht neergeschoten. Dit gebeurde toen hij met zijn bewakers het hotel door de achteringang verliet en het hotelpersoneel de handen schudde. Volgens de officiële lezing dook plotseling Sirhan Sirhan voor hem op en vuurde enkele schoten op hem af. Een bewaker trok hem snel achterwaarts, maar kon niet voorkomen dat hij werd geraakt; eenmaal in zijn achterhoofd en tweemaal in zijn oksel.
overleed de volgende dag in het ziekenhuis. Zijn lichaam werd opgebaard in de Saint Patrick's Cathedral in New York City, waar op 8 juni een herdenkingsdienst werd gehouden. Zijn stoffelijk overschot werd direct na de kerkdienst van New York naar Washington overgebracht met een speciale trein, de RFK funeral train. Langs heel het traject vormden aanhangers erehagen. Sirhan werd gearresteerd en ter dood veroordeeld. Zijn veroordeling werd later omgezet in een levenslange gevangenisstraf, die hij uitzit in de gevangenis van Corcoran in Californië.
Stand AKQ #3074quote:
Was het expres dat RFK memorial train nog in de vraag stond?quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:54 schreef lamers het volgende:
[..]
Stand AKQ #3074
6 enilnomrow
3 Ahmad1nejad
8 Mark
2 lubje25
1 MadMaster
1 belsen
4 BeamofLight
2 Mexicanobakker
5 plagvreugd
3 tong80
1 HilarityEnsues
2 Berkery
1 Doc
1 lamers
1 DragonFodder
Wat isquote:The Beatles regularly performed at different clubs in, during the period from August 1960 to December 1962; a chapter in the group's history which honed their performance skills, widened their reputation, and led to their first recording, which brought them to the attention of Brian Epstein.
In de originele tekst stond Hamburg, West Germany. Dus prima!quote:
Haha, dat fragment heb ik wel eens gezien. Maar wie was dat ook weer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:06 schreef tong80 het volgende:
Welke latere nieuwslezeres in Nederland vroeg aan de Beatles of ze hun eigen sokken stopten ?
Nee. Henny Stoel is ooit één van de leukste gasten geweest in Dit was het nieuws.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:16 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Haha, dat fragment heb ik wel eens gezien. Maar wie was dat ook weer.
Henny Stoel?
Stand AKQ #3074quote:
Eva Jinek ?quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:47 schreef lamers het volgende:
Welke oud nieuwslezares heeft een relatie met bioloog Freek Vonk?
Emirate stadium Standford Bridge Craven Cottage ?quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:42 schreef enilnomrow het volgende:
Noem drie stadions in Londen waar profvoetbal gespeeld wordt.
Prima!quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Emirate stadium Standford Bridge Craven Cottage ?
Oehoe!quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Emirate stadium Standford Bridge Craven Cottage ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:18 schreef enilnomrow het volgende:
Ik ga even wat anders doen. Voor de zekerheid nog een keer de vraag (valt misschien niet zo op in die andere post):
Wat is de hoofdstad van Belize?
En het antwoord er maar meteen bijDat moet toch simpel te raden zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Welke film?quote:is een film uit 1974 van regisseur Michael Winner. De hoofdrol wordt vertolkt door Charles Bronson. Deze film is een cultklassieker en kende vier sequels. De eerste film uit deze reeks is de meest succesvolle. De film is gebaseerd op de gelijknamige roman uit 1972 van schrijver Brian Garfield.
yepquote:
Het was wel een Oh-Jaatje.quote:
Onder andere.quote:Op donderdag 17 juli 2014 07:59 schreef Mark het volgende:
Maar als Harrisburg in het thema past, zal Tsjernobyl er ook wel in staan
http://www.thepoke.co.uk/2014/07/15/the-63-2-billion-selfie/quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:35 schreef Mark het volgende:
Paul McCartney en een gokje op Warren Buffett
quote:is een Amerikaanse progressief-liberale nieuwswebsite en weblog. De website is op 9 mei 2005 opgericht door Arianna ? en Kenneth Lerer en bevat nieuws over uiteenlopende onderwerpen. Daarnaast biedt de site veel ruimte aan blogs en columns.
Thewerd in 2009 door het tijdschrift Time uitgeroepen tot één van de 25 beste blogs van het jaar.[1] Daarnaast won de website in 2006 en 2007 de Webby Award voor de beste politieke blog en werd het door The Observer in 2008 de machtigste blog ter wereld genoemd.[2] In februari 2009 had
8,9 miljoen unieke bezoekers (februari 2009).[3]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |