Bedankt Hans.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik even mijn mening mag geven. Ik snap best dat er veel users bij zo'n ceremonie in het nieuwstopic komen posten om hun mening te geven. Waar ik ook volkomen snap dat er 9 op de 10 mensen erg aan zijn gedaan door het gebeuren. Het ene hoopje, het ene afwijkende hoopje heeft naar mijn inziens ook gewoon recht op een mening. Alleen kunnen die aangedane mensen dat als 'onrespectvol' opvatten terwijl zij ook maar hun mening geven. Daardoor komt er alleen maar paniek in het topic en worden mensen afgeschilderd als respectloze honden. Overigens heb ik net als jullie ook gewoon genoeg posts gezien die niet door de beugel konden.
Tot zover mijn ei.
R&P / Overdreven emoties vlucht mh-17quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:15 schreef CookieSlikker het volgende:
En als ik ergens deze discussie moet aangaan, verwijs mij dan maar richting een topic.
Nogmaals, ik heb alle respect voor dit en de nabestaanden. Alleen moet je ergens je mening kunnen geven.
En in KLB loopt er ook een, maar het is me te heet om te zoeken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
R&P / Overdreven emoties vlucht mh-17
Ik wil graag beginnen met mededelen dat ik niemand 'op zijn kop' geef. Ik zou en hele slechte schooljuf zijn, dus aan dat soort dingen waag ik me niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:15 schreef CookieSlikker het volgende:
Klacht,
Er word te veel gemod op onder andere mij.
Ik heb alle respect voor dit, laat dat duidelijk zijn.
Maar alleen al reacties als 'ja' worden zonder pardon verwijdert.
En al die mensen die overal commentaar op hebben. Maar vandaag precies andersom doen.
Krijg ik nu op mijn kop omdat ik als een van de weinige mijn mond durf open te doen? (En dat nog wel als meisje)
We gedragen ons als kuddedieren die alles maar opvolgen. Ook aan respect tonen zit een grens.
Het leven gaat door, al waren er 1000 doden. Helaas, het is de keiharde waarheid. We kunnen er niets meer aan doen. En je kan niet iedereen over 1 kam scheren, zoals ook op TV word gedaan.
En als ik ergens deze discussie moet aangaan, verwijs mij dan maar richting een topic.
En die emogifjes he, die doen mij niets.
Nogmaals, ik heb alle respect voor dit en de nabestaanden. Alleen moet je ergens je mening kunnen geven.
En alle respect verder voor de mods en admins.
Xx
Op iemand die dus zegt dat iemand ergens op aan het kankeren is. Als je zelfs gaat klagen over mensen die klagen over mensen die klagen, sla je toch helemaal door? Dat heeft niks met een herdenking te maken, dan ben je alleen bezig met het veroordelen van anderen. Niet alleen jij hoor, het hele topic had daar een handje van.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:36 schreef CookieSlikker het volgende:
Kankeren. Nou nou![]()
Dat is even erger
Jij bent echt de enige die mijn posts leest en dan kan zeggen dat dat in het kort is wat jij wilde zeggenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:34 schreef paddy het volgende:
Ik was al aan het typen. Maar in het kort wat Timmmmm zegt
Of: niet piepen ga naar KLBquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:34 schreef paddy het volgende:
Ik was al aan het typen. Maar in het kort wat Timmmmm zegt
Het 'kankeren' reactie was idd een reactie op een klagende user. Maar doordat er tussen het typen door geprullenbakt wordt, is het voor mij ook moeilijk om het dan te laten, gezien mobiel niet update tussendoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil graag beginnen met mededelen dat ik niemand 'op zijn kop' geef. Ik zou en hele slechte schooljuf zijn, dus aan dat soort dingen waag ik me niet.
Niemand zegt dat je niet op een normale manier kan zeggen dat je het wel overdreven vindt. Eerlijk is eerlijk, zo lang als het nu duurt (achturige uitzending, langer?), vind ik ook gewoon overkill. Het gaat er echter om hoe je dat brengt. Één woord met eenis natuurlijk niet echt bevorderlijk voor een discussie. Ik heb vandaag behoorlijk veel reacties gemod, dus ik kan me er weinig voor de geest halen, maar ik zal een voorbeeldje geven
[..]
Op iemand die dus zegt dat iemand ergens op aan het kankeren is. Als je zelfs gaat klagen over mensen die klagen over mensen die klagen, sla je toch helemaal door? Dat heeft niks met een herdenking te maken, dan ben je alleen bezig met het veroordelen van anderen. Niet alleen jij hoor, het hele topic had daar een handje van.
Wij zijn in het algemeen voor om te zorgen dat een discussie een discussie blijft. In dit geval wil ik het zelfs wat ruimer beschrijven, wij zijn ervoor om ervoor te zorgen dat het topic begaanbaar blijft. Meer kan niet, als er om de seconde een post bijkomt.
Ook wordt je dan minder selectief. Wat er van je verwacht wordt is heel simpel: met respect omgaan met in de eerste plaats de slachtoffers, maar natuurlijk ook gewoon een beetje fatsoenlijk doen tegen elkaar.
Ik geloof dat we dat gedaan hebben in dit geval. Er is behoorlijk veel verwijderd, maar ik sta achter elke edit. Het verstoort gewoonweg de discussie als je, terwijl we de beelden bekijken en meeleven, blíjft zeuren dat het nergens over gaat, overbodig is etc etc. als je dat 20 keer post, zeker op de manier waarop dat gedaan is, doe je dat alleen om een reactie uit te lokken. Dat soort posts, en dat soort users, kunnen we missen als kiespijn.
Vergeet niet dat we met de reeks inmiddels al meer dan 30000 posts verder zijn. We kunnen inmiddels heel goed inschatten wie er wel een serieuze bijdrage wil leveren, en wie niet.
Ben al blij dat ik het kan meelezen. Mijn pc is nu niet een van de snelsten. Lijkt op mijquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of: niet piepen ga naar KLB
Opgelost
Veel te heet voor hele lappen tekst
Ik spreek jou ook echt niet persoonlijk aan hoor. Hoewel het natuurlijk wel wat minder kan. Het was slechts als voorbeeld bedoeld wáárom we relatief veel weghalen in deze topics. Precies door die optelsom die je hier zelf aanhaalt. Die geldt voor alle andere users ook. Veel emotie. Als het je dan hoog zit, en er komen keer op keer users, vaak op een akelig trollerige sarcastische manier, zeggen dat je je niet zo aan moet stellen, dat het overtrokken wordt, dat het onnodig is etc etc etc. Dan loopt dat ook steeds hoger op.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:40 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Het 'kankeren' reactie was idd een reactie op een klagende user. Maar doordat er tussen het typen door geprullenbakt wordt, is het voor mij ook moeilijk om het dan te laten, gezien mobiel niet update tussendoor.
Voor de rest zoek ik nergens iets achter, want ik zal net zo goed op sommige plekken fout zitten. En als ik mod was had ik het ook zo gedaan.
Ik wil en kan serieus meeposten, maar het is natuurlijk een optelsom voordat ik geirriteerd ga reageren. (Waarvoor excuses dan)
Nou ben ik wel beniewt hoeveel reacties er zijn verwijdert.
quote:
Eens.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:48 schreef n8n het volgende:
Kunnen OPs met een artikel met alles bold aangepast worden. Eerste alinea ok maar een lap tekst bold leest voor geen meter. Thanks
Ah ok dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eens.
Ik zie het niet zo heel vaak maar meestal pas ik dat automatisch aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |