Inderdaad, de Europa League bokaal gaat dit seizoen naar Groningenquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:45 schreef GGMM het volgende:
johannes_vermeer en ik denken dat Groningen wel zal winnen.
Ik bedoelde deze wedstrijd, maar dit zou me ook niks verbazen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad, de Europa League bokaal gaat dit seizoen naar Groningen
Ik ben het volledig met je eensquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze wedstrijd, maar dit zou me ook niks verbazen.
Dat snap ik, aangezien ik jouw mening bevestigde.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens
Bedankt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat snap ik, aangezien ik jouw mening bevestigde.
Met Vlaar idd!quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:32 schreef hottentot het volgende:
Ik kan me ook verheugen op 2 Augustus tegen Aston Villa, vriendschappelijk, maar kan een leuke pot worden.
Zie ook post #3quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:38 schreef Paxcon het volgende:
Goed topic
Even wat mooie plaatjes in de OP gezet
Zelfde maar dan met Hoesen aubquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ook goede plaatjes
Deze heb ik net gemaakt:
[ afbeelding ]
Misschien kun je zelf een poging wagen: http://www.online-image-editor.com/quote:
Hoe werkt dat precies?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:50 schreef Eyoo het volgende:
FC Groningen moet deze denk ik wel winnen, ze hebben een beter elftal dan vorig jaar denk ik.
Als ze doorgaan hebben ze een grote kans om ook in de volgende ronde geplaatst te zijn. Dan moet 1 van 16 ploegen die ook in de tweede voorronde speelt en meer punten heeft dan Groningen eruit vliegen.
Niet live op den FOX helaasch.quote:FC Groningen laat Zilveren Schoen-winnaar thuis voor Europese start
Het seizoen 2014/15 in de Eredivisie begint over 24 dagen met PEC Zwolle-FC Utrecht, maar FC Groningen trapt donderdag al af voor zijn eerste wedstrijd in de Europa League. De club won eind vorig seizoen de play-offs en stroomt daardoor in de tweede voorronde van het toernooi in: donderdagavond is het Schotse Aberdeen de tegenstander. Erwin van de Looi beschikt over een vrijwel fitte selectie.
De trainer van de noorderlingen zwaaide na vorig seizoen een paar spelers uit: Marco Bizot werd verkocht aan RC Genk en Richairo Zivkovic aan Ajax. Daar tegenover stond de komst van vier nieuwe namen: Danny Hoesen, Peter van der Vlag, Jarchinio Antonia, Sergio Padt en Martijn van der Laan. Laatstgenoemde is de enige aanwinst die er donderdagavond nog niet bij kan zijn in de ontmoeting met Aberdeen.
De gedeeld Zilveren Schoen-winnaar van vorig seizoen heeft liesklachten; Van de Looi legt dinsdag op de clubwebsite uit dat hij absoluut geen risico’s wil nemen met de verdediger. “Hij is sowieso al later bij de groep aangesloten en had bovendien een trainingsachterstand. We moeten er eerst voor zorgen dat Martijn helemaal fit is, we hebben immers een lang seizoen voor de boeg.”
Antonia is nog niet helemaal fit, maar trainde de voorbije dagen wel mee met Van de Loois selectie. De trainer denkt dat de van Go Ahead Eagles overgekomen vleugelspeler eventueel een rol kan spelen tegen de Schotten. De begeerde Filip Kostic behoort ook gewoon tot de spelersgroep voor het Europa League-duel. Een bod van drie miljoen euro van Sporting Portugal werd afgeslagen en het eveneens geïnteresseerde VfB Stuttgart hoeft ook geen poging te doen.
Volgens mij wordt het gewoon niet opgenomen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:52 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk is er nog ergens een streampje te vinden
Jawel, maar FOX vindt het te duurquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het gewoon niet opgenomen.
Moeten ze volgend seizoen de beelden verkopen aan VI, kunnen ze ook die wedstrijdjes betalen.quote:
Dan zit ik in het stadionquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Terugwedstrijd is wel gewoon live overigens.
Er worden helaas geen beelden gemaakt morgen, dus er zijn ook geen streams.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:25 schreef Fokker101 het volgende:
Betalen jullie allemaal voor FOX of hebben jullie streampjes Firstrow is trouwens wel bijzonder slecht weet iemand nog een andere?
Ja dat snap ik ook wel maar tijdens eredivisie wedstrijden. Als er nog streampjes zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:29 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Er worden helaas geen beelden gemaakt morgen, dus er zijn ook geen streams.
Je kunt de wedstrijd live volgen op radio Noord.
De wedstrijd in Groningen zal wel live te zien zijn op Fox.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:10 schreef TheVulture het volgende:
Wat is tot nu toe de status van de selectie van Groningen, welke spelers zijn er weg en welke zijn gekomen?
Ik hoop dat ze Nederland als land al aan wat punten kunnen helpen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | Overzicht van de transfers van en naar FC Groningen voor het seizoen 2014/15. NIEUW Naam Van Contract tot Danny Hoesen PAOK Saloniki (Gri) Medio 2018 Sergio Padt AA Gent (Bel) Medio 2017 Jarchinio Antonia Go Ahead Eagles Medio 2017 Paco van Moorsel SC Cambuur Was verhuurd Jonas Ivens RKC Waalwijk Was verhuurd William Troost-Ekong FC Dordrecht Was verhuurd Dino Islamovic Fulham Medio 2016 Martijn van der Laan SC Cambuur Medio 2018 Peter van der Vlag FC Emmen Medio 2015 WEG Naam Naar Contract tot Richairo Zivkovic Ajax Medio 2017 Andraz Kirm Nog niet bekend Niet verlengd Marco Bizot RC Genk (Bel) Medio 2017 Giliano Wijnaldum Go Ahead Eagles Medio 2016 Krisztían Adorjan Liverpool (Eng) Was gehuurd Stefan van der Lei FC Emmen Verhuurd |
Ja ik ook hoor maar, dat zegt soms helemaal niks.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Vind ze er sterker op geworden dan vorig jaar eigenlijk.
Oh chillquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:29 schreef NaturalScience het volgende:
Je kunt de wedstrijd live volgen op radio Noord.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:11 schreef Grifte het volgende:
Die Schotse clubs hebben vaak ook een optie om TV-registratie af te wijzen, om op die manier meer mensen naar het stadion te lokken.
Maar voor zo'n Europees affiche is het wel knullig dat er geen beelden zijn.
Inderdaad met dit heerlijke weer ook tjonge tjongequote:Op woensdag 16 juli 2014 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ook totaal geen rekening houdend met mensen die misschien niet naar het stadion kunnen komen.
VOlgens mij zijn die er echt helemaal niet dus zelfs niet de minder legale.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:24 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Inderdaad met dit heerlijke weer ook tjonge tjongeAch via de radio is voor een keertje ook niet erg. Heeft er iemand van jullie trouwens ook nog verstand van streams stuur me effe een PMtje
En wat vind je moeder daarvan dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen tv-signaal daar. Dus dan wordt het lastig.
Ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:35 schreef richarddeboer1212 het volgende:
[..]
En wat vind je moeder daarvan dan?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:35 schreef richarddeboer1212 het volgende:
[..]
En wat vind je moeder daarvan dan?
Doe ie het wel?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:36 schreef richarddeboer1212 het volgende:
http://livetv.sx/en/eventinfo/241073_aberdeen_groningen/
Inderdaadquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar hebben ze jou nou weer vandaan gehaald
Lijkt me welquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef Vermecelli het volgende:
Als er een goal oid valt onderbreken ze toch wel
Wordt niet opgenomen, geen streams dusquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
wort het niet uitgezonden op Fox??? :SSSS heeft iemand een goeden stream alstublieft
Geen tv-signaal.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
wort het niet uitgezonden op Fox??? :SSSS heeft iemand een goeden stream alstublieft
Grappig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
okequote:Op donderdag 17 juli 2014 20:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wordt niet opgenomen, geen streams dus
je moet het doen met radio noord
1790 bij mijquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
welke zender is rtv norod op digitale televisie
Oh raar.. dan moet je even zoeken naar de andere regionale omroepen. Als je daar gaat zappen zou hij ertussen moeten zitten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
staat bij mij niet in de lijst. wordt overgeslagen dat getal.
http://www.rtvnoord.nl/includes/liveradio.aspquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
staat bij mij niet in de lijst. wordt overgeslagen dat getal.
Die loopt achterquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:56 schreef richarddeboer1212 het volgende:
[..]
http://www.rtvnoord.nl/includes/liveradio.asp
Sjekquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:56 schreef richarddeboer1212 het volgende:
Konden ze Djek Van Gelder niet inhuren?
nopequote:Op donderdag 17 juli 2014 20:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh raar.. dan moet je even zoeken naar de andere regionale omroepen. Als je daar gaat zappen zou hij ertussen moeten zitten.
Boeiend.quote:
Ik hoor wel van jullie of het 1-0 isquote:
Ik ga dan JUICHENquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor wel van jullie of het 1-0 is
Adam Rooney tochquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelt Wayne Rooney bij Aberdeen?
Dan zijn er gelukkig wel live beelden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:05 schreef Paxcon het volgende:
Volgende week gelukkig in het stadion want dit is dramatisch
Ja, kunnen jullie ook genieten van het oogstrelende voetbal van de FC in een kolkende Euroborg!quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zijn er gelukkig wel live beelden.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:09 schreef richarddeboer1212 het volgende:
[..]
Die zaten in dat vliegtuig toch?
Ik heb zojuist een TR verzondenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hou eens op, je bent zeer storend aanwezig
Dit is niet indrukwekkend genoeg, Pax.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hou eens op, je bent zeer storend aanwezig
Ik zag het, die laat ik over aan een VBL modquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een TR verzonden
Ik hou van een vriendelijke aanpakquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is niet indrukwekkend genoeg, Pax.
TR??quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een TR verzonden
Zozo..quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
topicreport, voor als iemand zich misdraagt. Zoals jij.
Ja klopt, dat denk ik ook inderdaad.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:13 schreef Paxcon het volgende:
We zitten weer naar muziek te luisteren. Aberdeen lijkt de betere ploeg te zijn.
Jep, zo te horen welquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:14 schreef richarddeboer1212 het volgende:
[..]
Ja klopt, dat denk ik ook inderdaad.
Oke knul, mijn oprechte excuses.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hou eens op met je kinderachtige gedrag
Je bent echt niet grappig, en je beloofde net normaal te doen. Hoeveel waarschuwingen denk je te krijgen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:22 schreef richarddeboer1212 het volgende:
[..]
Was ik gister ook bij je moeder in bed.
De vraag is: hoeveel waarschuwingen heb ik nodig?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent echt niet grappig, en je beloofde net normaal te doen. Hoeveel waarschuwingen denk je te krijgen?
Gewoon je bek houden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:22 schreef richarddeboer1212 het volgende:
[..]
Was ik gister ook bij je moeder in bed.![]()
Ik ben gekke gerrit niet hoor. 1 heb je gehad en dat is voldoende.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:23 schreef richarddeboer1212 het volgende:
[..]
De vraag is: hoeveel waarschuwingen heb ik nodig?
Radio Noord alleenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:23 schreef NaturalScience het volgende:
Paxcon.... hoe volg jij de wedstrijd zo nauwkeurig?
Oke, dan houd ik op.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben gekke gerrit niet hoor. 1 heb je gehad en dat is voldoende.
Jep, en daar gaan we heen! Lekker bier drinken..quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
0-0 moet wel genoeg zijn voor Groningen. Gewoon volgende week afmaken die handel.
Dat zei je.. laat maar.quote:
Ah kijk..... een 12 jarig jongetje dat niets beters met z'n leven te doen heeft dan idiote opmerkingen op het internet te plaatsen. Een fatsoenlijke opleiding zal hij nooit afronden en echte vrienden zijn hem vreemd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:22 schreef richarddeboer1212 het volgende:
[..]
Was ik gister ook bij je moeder in bed.![]()
Jawel die zijn er zeker wel alleen niet HD overigens is streams kijken niet illegaal. Alleen als je het verspreid volgens mij.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
VOlgens mij zijn die er echt helemaal niet dus zelfs niet de minder legale.
Laat gaan joh.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:26 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ah kijk..... een 12 jarig jongetje dat niets beters met z'n leven te doen heeft dan idiote opmerkingen op het internet te plaatsen. Een fatsoenlijke opleiding zal hij nooit afronden en echte vrienden zijn hem vreemd.
Waar slaan je opmerkingen eigenlijk op? Haal je hier nu echt genoegen uit? Als dat zo is heb ik erg met je te doen. Verder zal ik geen aandacht aan je besteden, maar ik hoop dat de boodschap duidelijk is dat je beter de eer aan jezelf kunt houden en weg kunt blijven uit dit topic.
Rustig, hou hem in de gatenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:27 schreef hafcfan het volgende:
Tyfe die Richard eens van het forum af. Slapen alle Mods weer.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:26 schreef Paxcon het volgende:
Unibet
De radio gaf al aan 0-0 rust en je kon op Unibet nog inzetten op de half time score
[ afbeelding ]
Kijken niet hier posten wel dat bedoelde ik. Oh ik dacht dat het helemaal niet werd opgenomen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:26 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Jawel die zijn er zeker wel alleen niet HD overigens is streams kijken niet illegaal. Alleen als je het verspreid volgens mij.
Zie geen TR of niks openstaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:27 schreef hafcfan het volgende:
Tyfe die Richard eens van het forum af. Slapen alle Mods weer.
Lekkerquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:26 schreef Paxcon het volgende:
Unibet
De radio gaf al aan 0-0 rust en je kon op Unibet nog inzetten op de half time score
[ afbeelding ]
Niemand kijkt hier naar de wedstrijd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zie geen TR of niks openstaan.
En ik ga natuurlijk niet naar deze parodie op een voetbalwedstrijd kijken.
quote:
Nja ze waren ook iets vroeger begonnenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze om 20.45 zijn begonnen kon dat ook niet.
UEFA MAFFIAquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja ze waren ook iets vroeger begonnen
Roflquote:
Ja dat leek mij ook al vreemd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Rofl
Als die vrije trap erin ging..
Leek me ook al vreemd, rust om 21:27 terwijl de wedstrijd 20:45 begon..
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Rofl
Als die vrije trap erin ging..
Leek me ook al vreemd, rust om 21:27 terwijl de wedstrijd 20:45 begon..
Haha inderdaad: eind goed, al goed!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]ja, wat een faal
Nouja, eind goed al goed
We maken allemaal wel eens een foutje.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]ja, wat een faal
Nouja, eind goed al goed
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We maken allemaal wel eens een foutje.
De ouders van Richard bijvoorbeeld.
Daaromquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja 13 euro gecashed weer Paxje, niets mis mee
HAha ja jerrrquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We maken allemaal wel eens een foutje.
De ouders van Richard bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:33 schreef richarddeboer1212 het volgende:
Ik moet nog een profielplaatje hebben, iemand een suggestie voor deze schipbreukeling?
Ik moet nog een profielplaatje hebben, iemand een suggestie voor deze schipbreukeling?
Ik vind Comfortably Numb wel een mooi nummertjequote:Op donderdag 17 juli 2014 21:35 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Natuurkunde en muziek in één.
Graag nog 3 voorbeelden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je kinderachtig vandaag.
koelquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De broer van Thomas Acda is mijn postbode en oude voetbaltrainer
Hans is op vakantie in Mallorca.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo zoquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op Mallorca wint Mallorca.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Hans is op vakantie in Mallorca.
Dat klopt volgens mijquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:43 schreef NaturalScience het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de derde voorronde? Groningen kan deze toch erg gunstig loten als één van de 12(?) sterkst geplaatste ploegen voor de derde ronde de tweede ronde niet haalt..... toch
Een wedstrijd van Groningen afgewisseld met de prachtige muziekklanken die RTV Noord ons voorschotelt, wie wil dat nou niet?quote:
Commentaar van frederik korquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een wedstrijd van Groningen afgewisseld met de prachtige muziekklanken die RTV Noord ons voorschotelt, wie wil dat nou niet?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:46 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Commentaar van frederik kormet napoleon en droge worst
gatverdamme manquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze gebruiken ook elke week hetzelfde zakje voor de droge worst, heel smerig. En die gaat dan altijd hun hele clubje rond.
Tik hem aan ouwe.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik volg het topic om te zien of Groningen gescoord heeft.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een wedstrijd van Groningen afgewisseld met de prachtige muziekklanken die RTV Noord ons voorschotelt, wie wil dat nou niet?
Je mist echt een hoop genot!quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat zit ik met een aflevering van HoC. Wat een nietig leven leid ik toch buiten de Groningse landsgrenzen.
Nee nee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:50 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja is je toetsenbord nu niet vies
Interessantquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:49 schreef richarddeboer1212 het volgende:
Hee ik ben er weer, was even porno wezen kijken!
Pino112 vindt dit niet leuk.quote:
geef mij maar One Direction ofzoquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:51 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb liever iets van Mark Knopfler maar we hebben het niet voor het kiezen
Pfffquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:53 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Grapje toch nee wat is Mark Knopfler nou weer
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:53 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Grapje toch nee wat is Mark Knopfler nou weer
Ga jij niet is een keer naar het buitenlandquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:54 schreef Paxcon het volgende:
Snel weer verder met wedstrijdverslag aub
Misschien in de toekomst, nu nog niet echt behoefte aanquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:55 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ga jij niet is een keer naar het buitenland
Met FC Groningen uitwedstrijdje ofzoquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:55 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ga jij niet is een keer naar het buitenland
Ook geen groot fan maar hoe is Toto te vergelijken met Mark Knopfler?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen fan van Mark Knopfler, ook niet van Toto tho
Volgende week ook zeker dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:56 schreef Paxcon het volgende:
Maar dat is ook zo'n vaste club mensen zeker? Ik ga altijd met een vriend naar de thuiswedstrijden maar verder ben ik totaal niet thuis in dat supporterswereldje
Toto werd op de radio gedraaid en De Pax noemde Mark Knopfler.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook geen groot fan maar hoe is Toto te vergelijken met Mark Knopfler?
Yesquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:56 schreef richarddeboer1212 het volgende:
[..]
Volgende week ook zeker dan?
Vaak wel ja. Met uit wedstrijden zijn het ook altijd dezelfde.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:56 schreef Paxcon het volgende:
Maar dat is ook zo'n vaste club mensen zeker?
Hier ook niet. Het is leuk om Groningen te volgen, gezien ik midden in Groningen woon en een warm hart toedraag aan deze stad. Echter, in een stadion zal ik niet zo snel te vinden zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:56 schreef Paxcon het volgende:
Maar dat is ook zo'n vaste club mensen zeker? Ik ga altijd met een vriend naar de thuiswedstrijden maar verder ben ik totaal niet thuis in dat supporterswereldje
Nja ik zat dit seizoen nog wel is bij Fanatics. Maar ik ga ook niet mee hoor ook weinig behoefte aanquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:56 schreef Paxcon het volgende:
Neuhh, lange zijdequote:Op donderdag 17 juli 2014 21:58 schreef richarddeboer1212 het volgende:
[..]
Fanatieke tribune zeker??
Ja... dat is wel een beetje jammerquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vaak wel ja. Met uit wedstrijden zijn het ook altijd dezelfde.
Dat is wel leuk hoor, maar ik ken niet al die mensen om me heen. Ik zit dan ook niet op de Z-side waar iedereen elkaar kent.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:57 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Hier ook niet. Het is leuk om Groningen te volgen, gezien ik midden in Groningen woon en een warm hart toedraag aan deze stad. Echter, in een stadion zal ik niet zo snel te vinden zijn.
Ik zat tien meter van die vechtpartij vandaan. Was niet heel chillquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:59 schreef richarddeboer1212 het volgende:
[..]
Saai man. Behalve tegen Feyenoord dan...
Nee inderdaad, ik ben Feyenoorder en stond achter de fanatieke tribune, heb maar niet gejuicht toen er gescoord werd...quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zat tien meter van die vechtpartij vandaan. Was niet heel chill
Ik zit op de fanatieke zijde hihihihi misschien heb ik je wel gezienquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:01 schreef richarddeboer1212 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik ben Feyenoorder en stond achter de fanatieke tribune, heb maar niet gejuicht toen er gescoord werd...
Oh ben je voor Feyenoord?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:01 schreef richarddeboer1212 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik ben Feyenoorder en stond achter de fanatieke tribune, heb maar niet gejuicht toen er gescoord werd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |