abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 juli 2014 @ 12:24:26 #1
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142133554

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 11-07-2014 22:12:27 ]
  donderdag 10 juli 2014 @ 12:25:10 #2
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142133582
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

:Y
Gefeliciteerd! w/

SPOILER
  donderdag 10 juli 2014 @ 12:29:58 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_142133735
*O* *O*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_142133847
Ik had deze al een keer gepost, maar kan deze er nu alsnog bij?

1
2
[b]27&28 september 2014 - [url=http://www.mudmasters.nl/]MudMasters (Biddinghuizen)[/url][/b]
[*] Devv - 18 km
pi_142133863
quote:

Gefeliciteerd!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_142133918
Het is een tijdelijke klus, voor een week of 6, maar ik ben er erg blij mee :D
pi_142133955
Gefeliciteerd! *O* w/ *O* w/
I want to jump all my limitations but the shoes upon my feet
pi_142134374
quote:

Gefeliciteerd man! *O*
  donderdag 10 juli 2014 @ 12:55:19 #9
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_142134503
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:33 schreef Devv het volgende:
[ code verwijderd ]

Is dat twee dagen achter elkaar 18km ploeteren? Of is het uitgerekt om opstoppingen te voorkomen?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_142134530
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:55 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Is dat twee dagen achter elkaar 18km ploeteren? Of is het uitgerekt om opstoppingen te voorkomen?
Het is een obstacle-ultra.
Ja doei.
  donderdag 10 juli 2014 @ 12:56:53 #11
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142134553
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:33 schreef Devv het volgende:
[ code verwijderd ]

Check :)
pi_142134755
Wanneer er staat

quote:
De Bridge to Bridge is het belangrijkste hardloop evenement van Arnhem. Het is een evenement dat voor iedereen toegankelijk is. We bieden de lopers een uitdagend parcours over bezet en bevrijd gebied via de twee bruggen. Hiermee maken we bewust de verbinding met een belangrijk stuk historie van de stad: de Slag op Arnhem. Het is een evenement waar je met plezier aan deelneemt of naar komt kijken.
Hoe uitdagend is dan het parcours? :D
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_142134809
Feli stipstreep!!! *O*

quote:
Het is ook raar om je 'te laten vallen'. Jezelf overeind houden kost dan energie die je beter kan gebruiken om naar voren te gaan.
Even zo, kan niet quoten op mobiel.
Maar dat is het hem juist, je laat je vallen en het enige wat je hoeft te doen om overeind te blijven is je voet optillen en weer neerzetten. Dan ga je dus 'vanzelf' al vooruit. Zo kan je wel je benen ontspannen houden en het kost juist minder moeite. Dat is het hele idee erachter.
Maar zo heeft iedereen zijn eigen kijk erop, als je verder maar lol hebt ;)
pi_142135622
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:52 schreef LyannaRuns het volgende:

[..]

Erg he die brandnetels? Hier ook, ik liep op sommige fietspaden gewoon te slalommen om er maar niet door geraakt te worden.
ja had het kunnen weten vandeweek ook al. En dat rondje is in de buurt en deels door 'bos' maar die brandnetels groeien met dit weer erg goed.....
@stipstreep (coole usernick trouwens) gefeliciteerd!!
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_142135669
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:56 schreef Quoi het volgende:

[..]

Check :)
Dank u :s) .
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het is een obstacle-ultra.
Ja, dat zou wat zijn :+ .

Ik heb overigens nog wel een leuke ultra voor jullie gevonden.

http://fuegoyagua.org/survival-run-the-celts/
pi_142135979
Ik wil ook wel in OP. Maar weet niet of dit zo goed is......

1
2
12 oktober - [url=http://www.marathoneindhoven.nl/ - Marathon Eindhoven [/url]
[b]ser[b] - Halve Marathon 
pi_142135996
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:25 schreef Quoi het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! w/

SPOILER
Beide gefeliciteerd! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  donderdag 10 juli 2014 @ 14:00:57 #18
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142136707
Feli stipje en quoi *O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 10 juli 2014 @ 14:05:39 #19
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142136875
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:00 schreef Murmeli het volgende:
Feli stipje en quoi *O*
Ik heb nog niks hoor :P Moet nog even goed gaan nadenken en heb nog een aantal brieven uitstaan.

@Ser, je staat in de OP.
pi_142136925
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:05 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik heb nog niks hoor :P Moet nog even goed gaan nadenken en heb nog een aantal brieven uitstaan.

@Ser, je staat in de OP.
Ga in Den Haag werken, dan kunnen we straks daar biertjes drinken :9 (in het geval dat ik ook daadwerkelijk aangenomen word, natuurlijk).
pi_142136941
Goed gehosseld, Stip.
Ja doei.
pi_142137143
Net terug van mijn eerste wisselduurloop...pfff zwaar, enorm veel gezwoot, maar wel voor herhaling vatbaar.
Bedoeling was 6x 8,5 minuut op rustig tempo en dan 1,5 minuut versnellen...
Maar m'n runkeeper ging enthousiast door na 6x want ik had weliswaar 6 ingevuld maar er stond achteraf 6 more times, stom :( ik was helemaal op, kreeg kippenvel en ben toen maar gestopt en de 5 minuten uitlopen niet meer gedaan, wel terug naar huis gewandeld.

Intervallen loop ik met runkeeper, als ik die invoer op endomondo lijkt de grafiek nergens op...
Toch redelijk constant gelopen alle versnellingen onder de tussen de 4.30 en 5.00 en de rustige stukken rond de 5.50

Kortom tevreden :) nu douchen

Stip en Quoi static.gif
  donderdag 10 juli 2014 @ 14:12:19 #23
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142137147
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:06 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ga in Den Haag werken, dan kunnen we straks daar biertjes drinken :9 (in het geval dat ik ook daadwerkelijk aangenomen word, natuurlijk).
SPOILER
pi_142137375
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:05 schreef Quoi het volgende:

[..]

@Ser, je staat in de OP.
grazie.
En succes met nadenken. Altijd lastig als je niet weg hoeft/wilt maar toch wat anders wil doen.
pi_142137660
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:12 schreef Quoi het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')