SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 11-07-2014 22:12:27 ]![]()
Gefeliciteerd!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik had deze al een keer gepost, maar kan deze er nu alsnog bij?
1
2[b]27&28 september 2014 - [url=http://www.mudmasters.nl/]MudMasters (Biddinghuizen)[/url][/b]
[*] Devv - 18 km![]()
Is dat twee dagen achter elkaar 18km ploeteren? Of is het uitgerekt om opstoppingen te voorkomen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:33 schreef Devv het volgende:
[ code verwijderd ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Het is een obstacle-ultra.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:55 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Is dat twee dagen achter elkaar 18km ploeteren? Of is het uitgerekt om opstoppingen te voorkomen?Ja doei.![]()
Checkquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:33 schreef Devv het volgende:
[ code verwijderd ]![]()
![]()
Wanneer er staatHoe uitdagend is dan het parcours?quote:De Bridge to Bridge is het belangrijkste hardloop evenement van Arnhem. Het is een evenement dat voor iedereen toegankelijk is. We bieden de lopers een uitdagend parcours over bezet en bevrijd gebied via de twee bruggen. Hiermee maken we bewust de verbinding met een belangrijk stuk historie van de stad: de Slag op Arnhem. Het is een evenement waar je met plezier aan deelneemt of naar komt kijken.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Feli stipstreep!!!Even zo, kan niet quoten op mobiel.quote:Het is ook raar om je 'te laten vallen'. Jezelf overeind houden kost dan energie die je beter kan gebruiken om naar voren te gaan.
Maar dat is het hem juist, je laat je vallen en het enige wat je hoeft te doen om overeind te blijven is je voet optillen en weer neerzetten. Dan ga je dus 'vanzelf' al vooruit. Zo kan je wel je benen ontspannen houden en het kost juist minder moeite. Dat is het hele idee erachter.
Maar zo heeft iedereen zijn eigen kijk erop, als je verder maar lol hebt![]()
![]()
ja had het kunnen weten vandeweek ook al. En dat rondje is in de buurt en deels door 'bos' maar die brandnetels groeien met dit weer erg goed.....quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:52 schreef LyannaRuns het volgende:
[..]
Erg he die brandnetels? Hier ook, ik liep op sommige fietspaden gewoon te slalommen om er maar niet door geraakt te worden.
@stipstreep (coole usernick trouwens) gefeliciteerd!!Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Dank uquote:.
Ja, dat zou wat zijnquote:.
Ik heb overigens nog wel een leuke ultra voor jullie gevonden.
http://fuegoyagua.org/survival-run-the-celts/![]()
Ik wil ook wel in OP. Maar weet niet of dit zo goed is......
1
212 oktober - [url=http://www.marathoneindhoven.nl/ - Marathon Eindhoven [/url]
[b]ser[b] - Halve MarathonSono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Beide gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog niks hoorquote:Moet nog even goed gaan nadenken en heb nog een aantal brieven uitstaan.
@Ser, je staat in de OP.![]()
Ga in Den Haag werken, dan kunnen we straks daar biertjes drinkenquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb nog niks hoorMoet nog even goed gaan nadenken en heb nog een aantal brieven uitstaan.
@Ser, je staat in de OP.(in het geval dat ik ook daadwerkelijk aangenomen word, natuurlijk).
![]()
Net terug van mijn eerste wisselduurloop...pfff zwaar, enorm veel gezwoot, maar wel voor herhaling vatbaar.
Bedoeling was 6x 8,5 minuut op rustig tempo en dan 1,5 minuut versnellen...
Maar m'n runkeeper ging enthousiast door na 6x want ik had weliswaar 6 ingevuld maar er stond achteraf 6 more times, stomik was helemaal op, kreeg kippenvel en ben toen maar gestopt en de 5 minuten uitlopen niet meer gedaan, wel terug naar huis gewandeld.
Intervallen loop ik met runkeeper, als ik die invoer op endomondo lijkt de grafiek nergens op...
Toch redelijk constant gelopen alle versnellingen onder de tussen de 4.30 en 5.00 en de rustige stukken rond de 5.50
Kortom tevredennu douchen
Stip en Quoi![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ga in Den Haag werken, dan kunnen we straks daar biertjes drinken(in het geval dat ik ook daadwerkelijk aangenomen word, natuurlijk).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
grazie.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb nog niks hoorMoet nog even goed gaan nadenken en heb nog een aantal brieven uitstaan.
@Ser, je staat in de OP.
En succes met nadenken. Altijd lastig als je niet weg hoeft/wilt maar toch wat anders wil doen.Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:12 schreef Quoi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: