Gelukkig hebben we nu nieuw wielrennen.quote:
Was er in die tijd iemand die op 30 minuten binnenkwam? Dat is misschien de enige die in 1998 clean was.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was ook sarcastisch hoor... natuurlijk was die hele ploeg zo schuldig als wat.... en dan lekker met zijn allen voorop fietsen
Voskamp die bekend. En verhaal dat Priem van minder wist dan gedacht.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Vermakelijk docu, maar eigenlijk niks nieuws gehoord.
Waren Belgische journalisten maar eens zo actief en zaten ze achter Lefevre aan. Als ik het iemand gun dat ie van zn voetstuk valt..quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Vermakelijk docu, maar eigenlijk niks nieuws gehoord.
Oh god ja... dat is toch echt te beschamend dat die al 30 jaar overleefd terwijl de bewijzen overduidelijk zijnquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waren Belgische journalisten maar eens zo actief en zaten ze achter Lefevre aan. Als ik het iemand gun dat ie van zn voetstuk valt..
Bassons. Zullen vast nog wel een paar andere geweest zijn, maar als het er meer dan 10 waren zou het me verbazen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was er in die tijd iemand die op 30 minuten binnenkwam? Dat is misschien de enige die in 1998 clean was.
Dit is het brood van Wuyts en Vannieuwkerke. Die gaan hun helden niet aanpakken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waren Belgische journalisten maar eens zo actief en zaten ze achter Lefevre aan. Als ik het iemand gun dat ie van zn voetstuk valt..
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 10-07-2014 om 22:32:19Morgen in het AD: die arme Cees Priem was helemaal niet zo zielig en onschuldig. reageer retweet
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:33 schreef marcodej het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 10-07-2014 om 22:32:19Morgen in het AD: die arme Cees Priem was helemaal niet zo zielig en onschuldig. reageer retweet
SUNFIELD
Dit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Voskamp en Blijlevens hebben die mensen die echt van niks wisten toch wel onherstelbaar genaaid
De held van Frankrijk zijn. Zeven keer de bolletjestrui winnen. Om hem heen bekent iedereen, maar meneer Virenque was de enige die op water en brood rond fietstequote:Op donderdag 10 juli 2014 23:59 schreef Szura het volgende:
M'n bloed gaat steeds koken van die hypocriete Virenque
Was het al aan het zoeken, maar niet op de site denk ik?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:42 schreef heywoodu het volgende:
Weinig onthullends ofzo in het AD, dat stuk wat Sunfield aankondigde.
Toen ging hij eerst nog een boek schrijven over zijn vermeende onschuld met de prachtige naam 'mijn waarheid'. Tot hij de hoge Franse rechter tegenkwam en daar niet meer durfde te liegen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:38 schreef Keano het volgende:
[..]
De held van Frankrijk zijn. Zeven keer de bolletjestrui winnen. Om hem heen bekent iedereen, maar meneer Virenque was de enige die op water en brood rond fietste![]()
Festina en Quick Step. Dat zegt alles.
Kwal van een vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |