Dat is wel aanzienlijk meer dan 8% effectief per jaar hčquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:14 schreef amp25 het volgende:
[..]
dus inprecipie als je 100 euro inversteert op 8% looptijd van 12 a 16 maanden heb je na deze periode je 100 omgezet na 800 euro
Hoe heb je dat nou uitgerekend??quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:14 schreef amp25 het volgende:
[..]
dus inprecipie als je 100 euro inversteert op 8% looptijd van 12 a 16 maanden heb je na deze periode je 100 omgezet na 800 euro
En tip mij ook als dat soort projecten langs komenquote:
Als jij zelf nog eens een keer geld wilt lenen, klop dan even bij mij aan...quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:14 schreef amp25 het volgende:
[..]
Inprecipie wel, maar als je het juist uitrekent, dan nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:14 schreef amp25 het volgende:
[..]
Nope nog nooit van gehoord ook! Heb je meer informatie?quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:17 schreef Underdoggy het volgende:
Zojuist mijn eerste repayment ontvangen op Zidisha! Zitten andere mensen daar ook?
Ik heb even rondgekeken maar ik denk dat je het vooral moet doen om mensen in ontwikkelingslanden te helpen want ik denk dat je er niet snel rijk van zal worden. Bij een rente van bijvoorbeeld 15% gaat er 5% van die rente naar Zidisha. Er blijft nog 10% over voor de investeerder en daarmee moeten alle defaults en inflatie gedekt worden. De lening wordt namelijk uitgezet in de lokale currency en als die een inflatie van meer dan 10% in waarde daalt, tov de euro, dan blijft er niets van je rendement over. Daarnaast gaat Zidisha bij wanbetaling niet achter je geld aan als ik het goed gelezen heb.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:47 schreef Underdoggy het volgende:
Is crowdfunding in ontwikkelingslanden met microkredieten. Ik heb hier een beetje "speelgeld" opgezet. Goede rente (mijn geval 14%) en wekelijke repayment. Je kan historie van applicants bekijken. Mijn project gaat om een dude in Kenia die een fishpond aan het opzetten is. Heeft al 3 eerdere leningen geheel terugbetaald on time. Begrijp van anderen dat ze er prima rendement halen, maar dat er ook wel iets "goededoelerigs" achterzit.
Lijkt idd nieuw te zijn ja, vaak krijg je dan pas paar dagen later een berichtjequote:Op donderdag 31 juli 2014 19:19 schreef k_man het volgende:
Hebben ze bij GvE nou nog een derde rating geīntroduceerd?
Bij het nieuwste project (Party Chimp) staat niet alleen de Graydon-rating (BBB), de eigen classificatie (5), maar ook de 'BKR score'.
Ze hebben BKR score C. Wat wil dat zeggen?
Ik woon zelf in Utrecht, wat het automatisch al wat interessanter maakt om te investeren. Maar ik vraag me vooral af hoeveel bezoekers zoiets nou krijgt als het even geen 25+ graden is. Ik zou er zelf niet zo snel naartoe gaan in ieder geval danquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:53 schreef k_man het volgende:
Wat te denken van die Utrechtse beachclub? Als een brouwer, de projectontwikkelaar en de ondernemer er ook allemaal geld in steken, lijken de vooruitzichten blijkbaar wel gunstig. Aan de andere kant; blijft die trend van - niet aan de kust gelegen - beachclubs voortduren?
Zit ik ook net naar te kijken. Lijkt mij wel een goede. Heeft al vastgoed in z'n bezit en ook nog een deel lening via een bank, dus die hebben er ook wel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:54 schreef mrbombastic het volgende:
Wat denken jullie van deze?
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=7633
Heb ik ook diverse keren gehad net bij net. En in het verleden heb ik dit ook weleens vaker gehad. Ik heb dit ook weleens gemeld bij geldvoorelkaar. Maar ze begrepen niet precies wat ik bedoelde. Ze hadden het over de mail, maar die kreeg ik wel binnen.quote:
46%??!! Wie gaat er uberhaupt nou een lening aan voor dergelijke fees? damn.....quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:38 schreef athlonkmf het volgende:
Daarnet heb ik een lening gekregen van bondora met een rente van 46%
Dat vind ik nou net een beetje teveel van het goede, dus heb ik die maar weer in de verkoop gezet.
Als je heel snel een andere lening wilt afbetalen omdat de uitlener heel begripvol met je omgaat.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:06 schreef nikao het volgende:
[..]
46%??!! Wie gaat er uberhaupt nou een lening aan voor dergelijke fees? damn.....
Ligt eraan waar je woont, Leidsche Rijn grenst aan de Haarijnseplas waar deze beachclub komt. Denk dat mensen vanuit Leidsche Rijn en Maarssen toch wel die kant op gaan trekken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik woon zelf in Utrecht, wat het automatisch al wat interessanter maakt om te investeren. Maar ik vraag me vooral af hoeveel bezoekers zoiets nou krijgt als het even geen 25+ graden is. Ik zou er zelf niet zo snel naartoe gaan in ieder geval dan
Ligt aan de rand van een industrie-terrein en aan de A2. Niet de beste locatie die je kunt hebben. Zal overdag wel lopen hoor op een mooie dag, maar 's avonds vraag ik me echt af of daar iemand naartoe gaat. Het is wel iets wat nu nog ontbreekt biij de Haarrijnse plas, faciliteiten zijn er nauwelijksquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:01 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je woont, Leidsche Rijn grenst aan de Haarijnseplas waar deze beachclub komt. Denk dat mensen vanuit Leidsche Rijn en Maarssen toch wel die kant op gaan trekken.
Ik doe niet mee, maar dat is omdat ik niet geloof in horeca in deze tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |