België is te dichtbij?quote:
Ik kom ook verder dan ik vooraf zou denken. Valt mij meequote:Op maandag 14 juli 2014 21:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
België is te dichtbij?
Zal kijken of ik een lijstje kan maken, maar reken er niet teveel op.
Alleen met dEUS zou je al een top-5 kunnen maken toch?quote:
Neen.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Laatste maand nog boeiende muziek uitgekomen? Volgens mij niet he.
Wat vind je van Swans bijvoorbeeld? Of The Antlers?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:18 schreef kciR het volgende:
Ik ben trouwens echt de enige die Jungle nog best goed te pruimen vind of niet?
Ik begin raakvlak te missen met jullieHow To Dress Well viel hier ook al niet goed. Real Estate te saai..
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Alleen met dEUS zou je al een top-5 kunnen maken toch?
[..]
Neen.
Jawel. Broken Twin - May.
Heb wel genoeg dEUS geluisterd ervoor, maar zou zo maar 1 nummer uit mijn hoofd op kunnen noemen.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Alleen met dEUS zou je al een top-5 kunnen maken toch?
[..]
Neen.
Jawel. Broken Twin - May.
The Antlers vind ik erg goed. Al vind ik Hospice beter dan deze.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat vind je van Swans bijvoorbeeld? Of The Antlers?
Dat heb ik ook met Swans. Ik hoor wel dat het goed in elkaar zit, maar wanneer luister je zo'n album? Zal dus niet in mijn top-10 komen, om de simpele reden dat ik het album maar 3x heb beluisterd (met grote moeite).quote:Op maandag 14 juli 2014 21:23 schreef kciR het volgende:
[..]
The Antlers vind ik erg goed. Al vind ik Hospice beter dan deze.
Swans kom ik echt niet doorheen op plaat. Op BKS heb ik het vorig jaar wel helemaal uitgezeten. Maar thuis hou ik het niet vol..
Heerlijke band hoor...quote:Op maandag 14 juli 2014 21:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb wel genoeg dEUS geluisterd ervoor, maar zou zo maar 1 nummer uit mijn hoofd op kunnen noemen.
En wie heeft dat bepaald?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er geldt een maximaal aantal nummers per artiest.
Ik stem gewoon Boko Haram - s/tquote:Op maandag 14 juli 2014 21:37 schreef Kerftminister het volgende:
Stel je maakt een top 100 van Nigeria en je mag maar 5 Fela Kuti nummers kiezen.
Zelfs jij zou geen top-100 van Nigeria kunnen maken. Zeg dat dat waar is, anders word je eng.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:37 schreef Kerftminister het volgende:
Stel je maakt een top 100 van Nigeria en je mag maar 5 Fela Kuti nummers kiezen.
Hoeveel nummers heeft Fela gemaakt?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Zelfs jij zou geen top-100 van Nigeria kunnen maken. Zeg dat dat waar is, anders word je eng.
Je wordt te mainstream kciR....quote:Op maandag 14 juli 2014 21:18 schreef kciR het volgende:
Ik ben trouwens echt de enige die Jungle nog best goed te pruimen vind of niet?
Ik begin raakvlak te missen met jullieHow To Dress Well viel hier ook al niet goed. Real Estate te saai..
Denk dat ik alleen van de VS, GB en Japan dat kan.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Zelfs jij zou geen top-100 van Nigeria kunnen maken. Zeg dat dat waar is, anders word je eng.
Bij Nederland eindig ik gewoon met Doe Maar en Andre Hazesquote:Op maandag 14 juli 2014 21:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Denk dat ik alleen van de VS, GB en Japan dat kan.
Ploctonesquote:Op maandag 14 juli 2014 21:44 schreef Felagund het volgende:
Ah, Ploctones klinkt interessant qua beschrijvingen. En die Nederlandse Jazz-artiesten ken ik ook nog niet.
Beide al gelezen. Moet mijn complimenten maken hoor, je kan dit echt heel goedquote:Op maandag 14 juli 2014 21:43 schreef Norrage het volgende:
Voor de geinteresseerden nog mijn 2 NSJ verslagen. Dat jullie er inspiratie uit mogen opdoen om je eens meer in jazz te verdiepenEn wat was Darkside goed zeg....
http://pat-sounds.blogspo(...)jazz-2014-07-11.html
http://pat-sounds.blogspo(...)jazz-2014-07-13.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |