Thursday Child is enorm cheesy, maar zit goed in elkaar. Typische Bowie sound.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:49 schreef Kerftminister het volgende:
Enige die ik van hem echt vaker luister is zo'n nummertje op Low, vind die overigens wel een beetje cheesy.
Volgens mij Sound and Vision ja,.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:50 schreef Moody het volgende:
[..]
Thursday Child is enorm cheesy, maar zit goed in elkaar. Typische Bowie sound.
Of bedoel je van Low? Sound And Vision?
Ben ik het wel mee eens. Ik denk dat ik Biscuits for Breakfast als album het beste vind.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Jup, wel een fijn album weer. Al vind ik Perfect Darkness stukken beter.
Morgen Darksidequote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Klinkt vet.
Wil ik wel eens heen, ga je nog leuke namen zien? Outkast toch wel?
Heb nu al gemerkt dat je zulke verhalen niet serieus moet nemen.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Morgen Darkside_O
![]()
![]()
![]()
En ik vrees toch dat ik Outkast aan mij voorbij ga laten gaan (ik hoor niet erg positieve verhalen over hun optredens). Twijfel alleen nog of ik naar Takuya Kuroda ga, of naar Neneh Cherry
Plus bijbetalen voor de grote namen, echt absurd. Zakkenkloppers zijn het.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:50 schreef Vatta het volgende:
Wist niet dat dat NSJ zo duur was. 82 euro voor artiesten die mij niet echt liggen vind ik teveel geld. Wilde de sfeer wel eens proeven
Kan hun het schelen. Het raakt blijkbaar nog uitverkocht ook.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Plus bijbetalen voor de grote namen, echt absurd. Zakkenkloppers zijn het.
Zijn altijd maar 2 artiesten ofzo die gewoon in kleinere zaal staan waar je voor moet bijbetalen...niet zeurenquote:Op zondag 13 juli 2014 15:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Plus bijbetalen voor de grote namen, echt absurd. Zakkenkloppers zijn het.
Darksidequote:Op zondag 13 juli 2014 18:38 schreef Norrage het volgende:
Nu aan het wachten op Darkside
Ze hebben de stoeltjes weggehaald
Prince kostte toch ¤80 extra of zo?quote:Op zondag 13 juli 2014 18:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zijn altijd maar 2 artiesten ofzo die gewoon in kleinere zaal staan waar je voor moet bijbetalen...niet zeurenuiteindelijk is het praktisch net zo duur als elk ander festival en krijg je er meer voor terug
elk festival is teringduur. Zelfs het kleinschalige ITGWO zit nu al op 150 euro ofzo
40...maar dat was ook speciaal en goedkoper dan een los prince concertquote:Op zondag 13 juli 2014 18:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prince kostte toch ¤80 extra of zo?En waarom FOK! je überhaupt als je op een festival bent.
Wat een ontdekking.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:35 schreef Xrenity het volgende:
Experimenteler dan anders?
Edit:
https://twitter.com/paul3fm/status/488377761585979393
Whehe
Je verwacht eigenlijk dat radio-DJ's muziekliefhebbers zijn en op de hoogte zijn van de grote "indie" bands van het moment. Darkside werd het afgelopen jaar alleen maar op elke muziekblog en site genoemd.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:35 schreef Xrenity het volgende:
Experimenteler dan anders?
Edit:
https://twitter.com/paul3fm/status/488377761585979393
Whehe
Dit ja. En Darkside is echt geen kleine jongen in de alternatieve muziek van dit moment, plus dat ze al drie keer in Amsterdam stondenquote:Op zondag 13 juli 2014 20:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Je verwacht eigenlijk dat radio-DJ's muziekliefhebbers zijn en op de hoogte zijn van de grote "indie" bands van het moment. Darkside werd het afgelopen jaar alleen maar op elke muziekblog en site genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |