Welke spice girl was jij?quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
In mijn jeugd waren het die enorme plateauzolen (Spice Girls, anyone?).
Gingerquote:
Scary Spice.quote:
Zij was toen zo heet, he.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ginger! Ik was blond als maar kon, maar zij was het leukste
.
Ja klopt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat was een beetje rond ons twaalfde toch?Nooit aan mee gedaan uiteraard.
Die blonde was Baby Spicequote:Op donderdag 10 juli 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ginger! Ik was blond als maar kon, maar zij was het leukste
.
Die goede oude tijdquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
In mijn jeugd waren het die enorme plateauzolen (Spice Girls, anyone?).
Weet ik het, ik probeer alleen maar met je mee te denken?quote:
Dat weet ik. Maar ik vond Ginger altijd het leukste.quote:
De Captain Jack en Vegaboys tijdquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja klopt.
Heb na die tijd nooit meer zulke lage broeken gezien geloof ik.![]()
Schaamhaar moest er af omdat het anders boven de broek uit kwam.
Die tijd inderdaad.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik vond Ginger altijd het leukste.
[..]
De Captain Jack en Vegaboys tijd.
quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is de schoonmaakster niet gewillig dan?
Gerri Halliwellquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik vond Ginger altijd het leukste.
[..]
De Captain Jack en Vegaboys tijd.
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die tijd inderdaad.
Ik had nog de Vengaboys cd
Pffff... Ik ben echt in het verkeerde jaar geborenquote:
Awwwquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook!
[..]
Pffff... Ik ben echt in het verkeerde jaar geboren.
Mijn ma zegt altijd, de 60's was jouw jaar (jurken, pin-up en zo). Helaas mocht het niet zo zijnquote:
Dat is wel beter inderdaadquote:
Is Rockabilly niets voor jou?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ma zegt altijd, de 60's was jouw jaar (jurken, pin-up en zo). Helaas mocht het niet zo zijn.
Ah zo, ja dat snap ik wel ergensquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ma zegt altijd, de 60's was jouw jaar (jurken, pin-up en zo). Helaas mocht het niet zo zijn.
Ik deed er ook aan meequote:Op donderdag 10 juli 2014 21:06 schreef artelligence het volgende:
Thunderdome! Cavello! Australian! Nike Air Max (classic) met kapotte airunits! Opgeschoren koppie! In je spijkerbroeken knippen zodat de spijkerbroek over je maxjes valt! Wenkbrauwpiercings! Oorbellen!
Komt me verdacht bekend voorquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:06 schreef artelligence het volgende:
Thunderdome! Cavello! Australian! Nike Air Max (classic) met kapotte airunits! Opgeschoren koppie! In je spijkerbroeken knippen zodat de spijkerbroek over je maxjes valt! Wenkbrauwpiercings! Oorbellen!
Toen was ik jonger dan 10quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:06 schreef artelligence het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat hij jou beschreef
In je tokkiefase.quote:
Ik ben nu al jaloers. Al is vrijdag nooit de ergste dag om te werken.quote:
Jamquote:
Zondag werk ik altijd graag. Lekker relaxed, helemaal alleen, muziek knetterhard aan en mee schreeuwen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nu al jaloers. Al is vrijdag nooit de ergste dag om te werken.
Klinkt goed. Ik vind werken in het weekend sowieso wel iets leuks hebben. Al scheelt het ongetwijfeld dat het niet al te vaak voorkomt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:48 schreef Samzz het volgende:
Zondag werk ik altijd graag. Lekker relaxed, helemaal alleen, muziek knetterhard aan en mee schreeuwen.
Bij mij op het moment wel. Al ben ik zaterdag vrij, zondag moet ik wel werken. De ik weet niet hoeveelste zondag sinds m'n collega weg is. Maar goed, de paardjes willen ook eten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik vind werken in het weekend sowieso wel iets leuks hebben. Al scheelt het ongetwijfeld dat het niet al te vaak voorkomt.
Snap ik, heb je doordeweeks dan ook nog een dag vrij?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:51 schreef Samzz het volgende:
Bij mij op het moment wel. Al ben ik zaterdag vrij, zondag moet ik wel werken. De ik weet niet hoeveelste zondag sinds m'n collega weg is. Maar goed, de paardjes willen ook eten.
Morgen en zaterdag ben ik vrij. Vorige week was ik woensdag en vrijdag vrij. Die week daarvoor dinsdag en woensdag.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snap ik, heb je doordeweeks dan ook nog een dag vrij?
Een creatieve 5/2 verdeling dus elke week. Doordeweeks vrij is ook best fijn. Ik ben zelf nog altijd erg blij met mijn vrije maandag.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:52 schreef Samzz het volgende:
Morgen en zaterdag ben ik vrij. Vorige week was ik woensdag en vrijdag vrij. Die week daarvoor dinsdag en woensdag.
Dat is puur omdat ik een collega mis, hoorquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een creatieve 5/2 verdeling dus elke week. Doordeweeks vrij is ook best fijn. Ik ben zelf nog altijd erg blij met mijn vrije maandag.
En komt die (nieuwe) collega er snel weer?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:59 schreef Samzz het volgende:
Dat is puur omdat ik een collega mis, hoor. Normaal wisselt het tussen donderdag/vrijdag en zaterdag/zondag
.
Begin augustus komt er één. Volgende week komen drie potentiële collega's meelopen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En komt die (nieuwe) collega er snel weer?
Waarschijnlijk wel dus.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:11 schreef Samzz het volgende:
Begin augustus komt er één. Volgende week komen drie potentiële collega's meelopen.
Jup. Mag ook wel. Ik loop al twee weken alleen en doe dus in m'n eentje het werk voor twee man.quote:
Vermoeiend.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:13 schreef Samzz het volgende:
Jup. Mag ook wel. Ik loop al twee weken alleen en doe dus in m'n eentje het werk voor twee man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |