Nou Holland heeft verloren en wij nemen vandaag afscheid van de kittens. En het asiel is ook niet zo erg en de volgende baasjes zijn vast heul goed maar tochquote:
Snap ik wel. Afscheid nemen is moeilijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou Holland heeft verloren en wij nemen vandaag afscheid van de kittens. En het asiel is ook niet zo erg en de volgende baasjes zijn vast heul goed maar toch
quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou Holland heeft verloren en wij nemen vandaag afscheid van de kittens. En het asiel is ook niet zo erg en de volgende baasjes zijn vast heul goed maar toch
Dat is wel erg zuur. Heb je er zelf geen plaats voor?quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
TGND!quote:
Jaaaaaa omgquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is wel erg zuur. Heb je er zelf geen plaats voor?
[..]
TGND!
Heb jij ook zo'n zin in sushi en biefreepjes?
Nou en ofquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
Tgnd en tukker zijn een nieuw stelletje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou en ofNeuken elkaar al jaren, jeweettoch!!!
Tot de vellen erbij hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smazz!quote:
Ja, dat mag je wel stellen. Ik loop hier te zweten Vladimir Putin die per ongeluk een darkroom binnenstapt.
Ik ook. Ik stel voor dat we samen in bed kruipen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:33 schreef Fascination het volgende:
Pff, ben wel kapot na die korte nachtrust.
Oké, wie is vandaag de kleine lepel?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Ik stel voor dat we samen in bed kruipen.
Dat mag jij beslissen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, wie is vandaag de kleine lepel?
Nice.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, wie is vandaag de kleine lepel?
Als je nou gelijk had gezegt dat Donna meespeelt in OITNB, had ik 'm al veeeeeel eerder gekekenquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je nou gelijk had gezegt dat Donna meespeelt in OITNB, had ik 'm al veeeeeel eerder gekeken
Hoezo?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
het is te merken dat je een tijdje niet hier geweest bent.
Het was regelmatig het onderwerp van gesprekquote:
Donna in OITNB?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was regelmatig het onderwerp van gesprek
Ohnohquote:
Oh daar was een ander topic voor, volgens mij ging het meer over Laure Prépon enzoquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ohnoh![]()
Maar goed dus, anders had ik vast een hoop spoilers gelezen
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh daar was een ander topic voor, volgens mij ging het meer over Laure Prépon enzo
Terecht. Lekker wijfquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh daar was een ander topic voor, volgens mij ging het meer over Laure Prépon enzo
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met dat donkere haar heeft het wel wat ja...
Ja dat vond ik ookquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:59 schreef Samzz het volgende:
Ik vond Laura als Donna altijd zo'n duffe doos. Doe mij maar Mila
.
Ik ookquote:
Dat dusquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook
Mila heeft zo'n verwend kuthoofd
Ohquote:
Snap ik. Maar dit is zweet en condens-natquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik werd afgeleid door 'vochtig' en 'kut'
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik. Maar dit is zweet en condens-nat. Heel vies. Ik ruik mezelf. Even snel voeren en dan flink douchen.
En vooral schoon!quote:
He bah.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En vooral schoon!
Zo, aankleden en dan op naar de McDonalds.
Kom mij even een Big Mac brengenquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En vooral schoon!
Zo, aankleden en dan op naar de McDonalds.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw, wat gebeurde er, kwam je voortijdig?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik werd afgeleid door 'vochtig' en 'kut'
Then what happened?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:16 schreef yats het volgende:
[..]Ik kan niet zeggen dat ik daar ervaring mee heb
Nou ja, iets met penalty's die gestopt werden.quote:
Eh, sluit het een het ander uit?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:24 schreef Samzz het volgende:
Pfff. Ik dacht dat je een date had met één of ander heet mokkel.
Faal aan jouw kant?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:26 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, sluit het een het ander uit?
Dus ja, er was een leuke vrouw bij betrokken. En nee, er is niet geneukt![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Haha.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:26 schreef yats het volgende:
[..]
Snap ik, ik zou daar ook geen zin meer in hebben gehad na penalty'squote:Op donderdag 10 juli 2014 17:26 schreef yats het volgende:
[..]
Niet de persoon die jij denkt kaneel. Sowieso geen fokster zover ik weet.quote:
Juist wel, eruit met die frustratie..quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Snap ik, ik zou daar ook geen zin meer in hebben gehad na penalty's
Nee, daar dacht ik niet aan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:46 schreef yats het volgende:
[..]
Niet de persoon die jij denkt kaneel. Sowieso geen fokster zover ik weet.
Mijn chick heeft vannacht eindelijk de stoute schoenen aangetrokken, aangezien jullie zo benieuwd zijn steedsquote:
Kaneel toch, nu maak je iedereen nieuwsgierig naar die vrouwquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, daar dacht ik niet aan.
Maar ruimte in mijn hoofd voor 1 vrouw toch
Congrats!quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn chick heeft vannacht eindelijk de stoute schoenen aangetrokken, aangezien jullie zo benieuwd zijn steeds
Yaaaayquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn chick heeft vannacht eindelijk de stoute schoenen aangetrokken, aangezien jullie zo benieuwd zijn steeds
Ze was wel gemeen.. Blijven ophitsen en nee zeggen in 't begin.. Maar stoppen met ophitsen ho maar.. En toen was er dat knikje..quote:
Dat is het leukste, nietwaar?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze was wel gemeen.. Blijven ophitsen en nee zeggen in 't begin.. Maar stoppen met ophitsen ho maar.. En toen was er dat knikje..
Een beetje teasen dus? Dat is toch juist leuk? Hoe oud is je chick eigenlijk?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze was wel gemeen.. Blijven ophitsen en nee zeggen in 't begin.. Maar stoppen met ophitsen ho maar.. En toen was er dat knikje..
quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is het leukste, nietwaar?
Nee.. Niet een beetje.. Een heleboelquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:59 schreef yats het volgende:
[..]
Een beetje teasen dus? Dat is toch juist leuk? Hoe oud is je chick eigenlijk?
Nee hoor, niemand geeft een neuk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:51 schreef yats het volgende:
[..]
Kaneel toch, nu maak je iedereen nieuwsgierig naar die vrouw
[..]
Congrats!
Klinkt prima moet ik zeggen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee.. Niet een beetje.. Een heleboel
24
Ben ik de enige die nieuwsgierig is?quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, niemand geeft een neuk.
Klaarblijkelijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:12 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt prima moet ik zeggen.
[..]
Ben ik de enige die nieuwsgierig is?
Merk bouwmodel ofzo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:17 schreef Fascination het volgende:
Stel je ziet iemand "hetro" schrijven/typen. Wat denk je dan?
Dat hij/zij hetero bedoelde, en dan ga ik weer verder met mijn leven.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:17 schreef Fascination het volgende:
Stel je ziet iemand "hetro" schrijven/typen. Wat denk je dan?
Ik denk dan meteen: te dom om te poepen. Can't help myself.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hij/zij hetero bedoelde, en dan ga ik weer verder met mijn leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |