Haha.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:26 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, sluit het een het ander uit?
Dus ja, er was een leuke vrouw bij betrokken. En nee, er is niet geneukt![]()
Snap ik, ik zou daar ook geen zin meer in hebben gehad na penalty'squote:Op donderdag 10 juli 2014 17:26 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, sluit het een het ander uit?
Dus ja, er was een leuke vrouw bij betrokken. En nee, er is niet geneukt![]()
Niet de persoon die jij denkt kaneel. Sowieso geen fokster zover ik weet.quote:
Juist wel, eruit met die frustratie..quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Snap ik, ik zou daar ook geen zin meer in hebben gehad na penalty's
Nee, daar dacht ik niet aan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:46 schreef yats het volgende:
[..]
Niet de persoon die jij denkt kaneel. Sowieso geen fokster zover ik weet.
Mijn chick heeft vannacht eindelijk de stoute schoenen aangetrokken, aangezien jullie zo benieuwd zijn steedsquote:
Kaneel toch, nu maak je iedereen nieuwsgierig naar die vrouwquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, daar dacht ik niet aan.
Maar ruimte in mijn hoofd voor 1 vrouw toch
Congrats!quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn chick heeft vannacht eindelijk de stoute schoenen aangetrokken, aangezien jullie zo benieuwd zijn steeds
Yaaaayquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn chick heeft vannacht eindelijk de stoute schoenen aangetrokken, aangezien jullie zo benieuwd zijn steeds
Ze was wel gemeen.. Blijven ophitsen en nee zeggen in 't begin.. Maar stoppen met ophitsen ho maar.. En toen was er dat knikje..quote:
Dat is het leukste, nietwaar?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze was wel gemeen.. Blijven ophitsen en nee zeggen in 't begin.. Maar stoppen met ophitsen ho maar.. En toen was er dat knikje..
Een beetje teasen dus? Dat is toch juist leuk? Hoe oud is je chick eigenlijk?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze was wel gemeen.. Blijven ophitsen en nee zeggen in 't begin.. Maar stoppen met ophitsen ho maar.. En toen was er dat knikje..
quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is het leukste, nietwaar?
Nee.. Niet een beetje.. Een heleboelquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:59 schreef yats het volgende:
[..]
Een beetje teasen dus? Dat is toch juist leuk? Hoe oud is je chick eigenlijk?
Nee hoor, niemand geeft een neuk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:51 schreef yats het volgende:
[..]
Kaneel toch, nu maak je iedereen nieuwsgierig naar die vrouw
[..]
Congrats!
Klinkt prima moet ik zeggen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee.. Niet een beetje.. Een heleboel
24
Ben ik de enige die nieuwsgierig is?quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, niemand geeft een neuk.
Klaarblijkelijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:12 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt prima moet ik zeggen.
[..]
Ben ik de enige die nieuwsgierig is?
Merk bouwmodel ofzo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:17 schreef Fascination het volgende:
Stel je ziet iemand "hetro" schrijven/typen. Wat denk je dan?
Dat hij/zij hetero bedoelde, en dan ga ik weer verder met mijn leven.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:17 schreef Fascination het volgende:
Stel je ziet iemand "hetro" schrijven/typen. Wat denk je dan?
Ik denk dan meteen: te dom om te poepen. Can't help myself.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hij/zij hetero bedoelde, en dan ga ik weer verder met mijn leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |