Gijpie zei wel dat de Duitsers over Brazilie heen zouden lopenquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
3-1 zelfsMaar goed, het is een 'normale' voorspelling, knap dat hij het goed heeft hoor, maar geen 'OH WOW WAT BIZAR', dat was het als de 5-1 tegen Spanje, of 7-1 van Duitsland had voorspeld.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:18 schreef DatZijnTeksten het volgende:
[..]
Gijpie zei wel dat de Duitsers over Brazilie heen zouden lopen
Ja dat was chanantquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Kieft tegen Hans als hij weer doorslaat
"Ja... ben je nu eindelijk klaar?"
Hoezo chanant genant?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ja dat was chanantVolgens mij liggen die twee elkaar niet zo.
Kieft moet niks hebben van overacting.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ja dat was chanantVolgens mij liggen die twee elkaar niet zo.
JANquote:
Mannen die elkaar zoenen als begroeting, een walgelijk clubje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
De kaartvrienden van Louis hebben VI gebasht bij Eenvandaag
• Programma is laag bij de grond
• Derksen schopte mensen vroeger invalide, nu doet hij dat met zijn mond
Ik verwacht hier een uitgebreide reactie op
look who's talkingquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mannen die elkaar zoenen als begroeting, een walgelijk clubje.
Om met Huub Stevens en Hans Kraaij te spreken:quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:55 schreef timmmmm het volgende:
Terwijl iedereen weet dat dat de relaties zijn waar het echt om draait in het leven. Moedig besluit
Hans Teeuwen zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Misschien willen Lee Towers en Hans Teeuwen niet meer komen net als Dickie.
Dan was die redacteur zeker een kankerpatiëntje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:19 schreef DrDentz het volgende:
Bij Uitzending Gemist staat dat Hans Teeuwen er was, maar misschien dat toen hij de studio binnenkwam de redactie zei oh nee, dan bedoelden we toch Theo Maassen..
lauraquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel net zoenende vrouwen maar het waren wel lelijke, jammer genoeg voor jullie
Zag het ook, kreeg er geen harde plasser vanquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel net zoenende vrouwen maar het waren wel lelijke, jammer genoeg voor jullie
En terecht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is gewoon raar :l
Is ook zoquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:25 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
En terecht.
Wilfred: Nou Johan, je had toch gelijk. We zijn geen wereldkampioen geworden.
Johan: "Ja, je mag in dit land niet kritisch zijn want dan ben je gelijk een negatieveling, maar het was echt een beperkt elftal en we mogen blij/trots zijn dat ze zo ver zijn gekomen"
Iets in die zin.
Toch beter dan de GTST quiz kijkenquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gleed net hard uit. Tyfde met mijn knie tegen een rand van mijn kast aan gvd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |