Goed punt, ik mag hopen dat Guus voor een andere keeper kiest.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me ook af wat de toekomst van Cillissen in Oranje is. Hij stopt geen penalty's...dat is toch een wezenlijk onderdeel in dit spelletje.
Heerenveen wordt wel teringslecht. dordt nog met 16 selectiespelersquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heerenveen- Dordrecht gaat episch worden
Morgen zit ie bij Mart en Geneequote:Op donderdag 10 juli 2014 00:55 schreef Specularium het volgende:
Ben Janssen uit Haarlem had het toch wel een beetje goed.
Dat kunnen wij zelf wel bepalen. Ik speel liever een finale tegen Duitsland en er dan goed afgaan dat straks tegen Brazilië, want reken maar dat die wraak willen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:56 schreef KingRoland het volgende:
Ik zeg het nog een keer. Beter nu eruit dan in de finale. Wees blij
Dat dan weer wel inderdaad.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:57 schreef marcodej het volgende:
Die uberslechte pingel van Vlaar had Cillessen nog door gelaten.
Dan breekt in Brazilië dus echt de pleuris uit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:57 schreef 7nightwing7 het volgende:
#mafifa
Argentinië wint het WK.
Mark my words.
Wat boeit die troostfinale johquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:58 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kunnen wij zelf wel bepalen. Ik speel liever een finale tegen Duitsland en er dan goed afgaan dat straks tegen Brazilië, want reken maar dat die wraak willen.
ditquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:58 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kunnen wij zelf wel bepalen. Ik speel liever een finale tegen Duitsland en er dan goed afgaan dat straks tegen Brazilië, want reken maar dat die wraak willen.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:58 schreef alors het volgende:
[..]
Wat is er mis met Stekelenburg? Vond hem eerlijk gezegd beter dan Cillissen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Goed punt, ik mag hopen dat Guus voor een andere keeper kiest.
EENS MET ALORS.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:58 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:56 schreef Maver24 het volgende:
Balen Balen Balen, maar wel trots op Nederland dat we zo ver zijn gekomen. Het mocht helaas niet zo zijn
Past zeker niet in de profielschetsen van LVGquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat is er mis met Stekelenburg? Vond hem eerlijk gezegd beter dan Cillissen.
Marco Boogers weet wel raadquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen wordt wel teringslecht. dordt nog met 16 selectiespelers
Zoet.quote:
En nu staan die kutargentijnen in de finale.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:58 schreef alors het volgende:
[..]
We mogen hartstikke blij zijn met wat we behaald hebben!quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
Het ergste misschien nog is dat alle goede dingen nu vergeten worden
Op alle WK's waar medailles uitgereikt worden moet dat.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef Grifte het volgende:
Een 3e/4e plaats wedstrijd, het is toch geen fucking Olympische Spelen
Dan had ik nog liever de Belgen gehad.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En nu staan die kutargentijnen in de finale.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Cillessen heeft goed gekeept
Alleen kan hij geen penalty's stoppen
Is er zaterdag ook nog wat te kijken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef Grifte het volgende:
Die wedstrijd vindt volgens mij al plaats voordat er uberhaupt gevoetbald werd op de Olympische spelen hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef Grifte het volgende:
Eigenlijk moet je zo'n wedstrijd, die alleen voor de commercie bedoeld is, boycotten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef Grifte het volgende:
Dit dusquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef Maver24 het volgende:
Trots op Nederland. Niet verwacht dat we zover zouden komen. Nu is de telleurstelling groot bij mij en baal ik als een stekker maar ik vind het een hele prestatie dat we zover zijn gekomen. Het is niet anders
Ik ook.. apart heh!quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ik ben er alweer overheen. Gek eigenlijk.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef mrstylo het volgende:
Heb wel respect voor Vlaar. Speelde echt al een beest. Niet normaal gewoon.
Ik had Argentinië - Zwitserland als finalequote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef marcodej het volgende:
Dit is wel geniaal voor mijn pooltje, dat dan weer wel.
Zelf bepalen? Ja, emoties ja. Moet jij trouwens niet naar de keuken?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:58 schreef alors het volgende:
[..]
Is niet zo gek. Het is leuk en tof zolang het duurt, maar verder...quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Idd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Dan had ik nog liever de Belgen gehad.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef Revanches het volgende:
Ik ben ook trots op zeWie had dit vooraf gedacht..
Deze post is echt heel dom.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die wedstrijd vindt volgens mij al plaats voordat er uberhaupt gevoetbald werd op de Olympische spelen hoor.
Haha ik heb eigenlijk helemaal niks met voetbal, maar toch vind ik het wel jammer. Maarja morgen ben ik alweer vergetenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nog nooit een wedstrijd om de 3e gekeken, snap niet dat iemand dat uberhaupt doet...quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je zo'n wedstrijd, die alleen voor de commercie bedoeld is, boycotten.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef Maver24 het volgende:
Trots op Nederland. Niet verwacht dat we zover zouden komen. Nu is de telleurstelling groot bij mij en baal ik als een stekker maar ik vind het een hele prestatie dat we zover zijn gekomen. Het is niet anders
Ik ook. Vier jaar geleden was ik er serieus een week ziek van. Deze keer zat het er echt niet in.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
HIHAHO.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:01 schreef F.M.D. het volgende:
clasie had vanaf het begin moeten spelen. hij deed het uitstekend. met hem kwam er zelfs meer voetbal op het middenveld.
Dit, maar eigenlijk alle spelers waar vooraf niks van werd verwacht.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef mrstylo het volgende:
Bitch.quote:
Alsof dat iets kleins is...quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Cillessen heeft goed gekeept
Alleen kan hij geen penalty's stoppen
Geweldig idd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef mrstylo het volgende:
Clasie past ook heel goed in dit systeem.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:01 schreef F.M.D. het volgende:
clasie had vanaf het begin moeten spelen. hij deed het uitstekend. met hem kwam er zelfs meer voetbal op het middenveld.
Ik denk Krul, omdat hij wat jonger is. Verwacht ook dat Krul een transfer naar een topclub gaat maken.quote:
Zal best, maar daar heeft het nog een functie door het bestaan van de bronzen plak. Hier is het totaal overbodig, niemand geeft een neuk om een medaille voor de 3e plek.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die wedstrijd vindt volgens mij al plaats voordat er uberhaupt gevoetbald werd op de Olympische spelen hoor.
Geloof me nou , die gaan weer een mooi elftal hebbenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gaat niet overhaast doen zei 'ie
Ik was er al voor het eind overheen. Als ze op penalty's afstevenen, weet je dat het fout gaat met cillessen op golquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wijnaldumquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit, maar eigenlijk alle spelers waar vooraf niks van werd verwacht.
Ik gaf ons vooraf al geen kans, dus wat mij betreft is dit gewoon een mooi toernooi geweest. Nederland kan trots zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:00 schreef Trebo het volgende:
Jammer.. trots op Nederland! Iedereen had ons na de poule al naar huis geschreven.
Topprestatie met dit elftal!
Nu eerst de vlaggetjes in de fik steken.
Voetbal op de OS was er eerder dan dat het WK bestond. In 1920-1928 was het echt het belangrijkste voetbaltoernooi, op de OSquote:
damiano schet van rkc op proefquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geloof me nou , die gaan weer een mooi elftal hebben
Wees niet bang.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:02 schreef GlennQuagmire het volgende:
Verdomme, die Liselotte88 is nu natuurlijk blij en gaat Nederland nu zeker uitlachen en zeggen hoe 'haar 'Fred Nederland kapot gaat maken in Brasilia![]()
![]()
![]()
Fuck dat labiele wijf johquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:02 schreef GlennQuagmire het volgende:
Verdomme, die Liselotte88 is nu natuurlijk blij en gaat Nederland nu zeker uitlachen en zeggen hoe 'haar 'Fred Nederland kapot gaat maken in Brasilia![]()
![]()
![]()
en vlaar als 1stequote:Op donderdag 10 juli 2014 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was er al voor het eind overheen. Als ze op penalty's afstevenen, weet je dat het fout gaat met cillessen op gol
Het is Fretsjquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:02 schreef GlennQuagmire het volgende:
![]()
![]()
Welneequote:Op donderdag 10 juli 2014 01:02 schreef GlennQuagmire het volgende:
![]()
![]()
Ja, die heb je op elk IOC-aangesloten WK dus ook, medailles. Je ontkomt er niet aan. Als je land niet meedoet geeft ook niemand een neuk om bronzen finales op de OS hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zal best, maar daar heeft het nog een functie door het bestaan van de bronzen plak. Hier is het totaal overbodig, niemand geeft een neuk om een medaille voor de 3e plek.
ik ga de finale boycotten dat zal de FIFA lerenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:03 schreef 729Sinistra het volgende:
Ik ga echt niet voor die moffen supporteren....
Nee, die kutargentijnen danquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:03 schreef 729Sinistra het volgende:
Ik ga echt niet voor die moffen supporteren....
Ik kan me die tegen Kroatie in 98 nog wel herinneren, een totaal ongemotiveerd Nederlands elftal, een van de meest nutteloze potten die ik ooit gezien heb, de spelers hebben er gewoon geen zin in.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een wedstrijd om de 3e gekeken, snap niet dat iemand dat uberhaupt doet...
Weg tot na het WK dus. TOETERTJES JUICHENquote:
Alsof dat nog waarde heeftquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:02 schreef GlennQuagmire het volgende:
![]()
![]()
Zekers. Had ook niet verwacht.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wat een kut finale wordt het dan ook, duitsland - argentinie
beide gun ik het niet
Duitsland iets meer dan Argentinië.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wat een kut finale wordt het dan ook, duitsland - argentinie
beide gun ik het niet
De boel wordt in aanloop naar zo'n halve finale gewoon teveel gejinxt.quote:
Dit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:03 schreef 729Sinistra het volgende:
Ik ga echt niet voor die moffen supporteren....![]()
Precies.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De boel wordt in aanloop naar zo'n halve finale gewoon teveel gejinxt.
Lijkt me wel prettig ja, worden die Braziliaantjes helemaal vernederdquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe maar Argentina WK dan. Het is zo jammer dat die teringmongool Schweini nog speelt bij Duitsland, anders had ik het ze zo gegund
Zij.quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Op donderdag 10 juli 2014 01:05 schreef Specularium het volgende:
Toeterende Turken hier, .
Wat doen die mensen hier nog eigenlijk behalve het leven van uitkeringen ?
Jij hebt er echt kijk op, wist je dat?quote:
Tja.. leedvermaak omdat het land waarin je woont verloren heeft.quote:
Ja die hebben de halve finale gewonnen.quote:
Veltman had die penal gescoord! Maar Vlaar speelde een bazenwedstrijd (op die penal na)!quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog een gewetensvraag voor je.
Veltman of Vlaar.
Wat is er mis met hem dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe maar Argentina WK dan. Het is zo jammer dat die teringmongool Schweini nog speelt bij Duitsland, anders had ik het ze zo gegund
Ik moet morgen 10 min naar school om mn rapport op te halenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stijn, je hebt morgen een belangrijke toets.
Ga slapen.
ja.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:06 schreef Scrummie het volgende:
Ben ik een klootzak als ik zondag voor Argentinie ben?
Als ie het niet doet is ie een poessie.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:03 schreef Intellectueel het volgende:
Vlaar die door één goede speelbeurt meteen zelfoverschatting leed en het aandurfde om de eerste penalty te nemen.
De middelste hoekquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:05 schreef Halcon het volgende:
Ron had zijn hoek al gekozen?Welke hoek, Ron?
Ja, maar dat ben je altijd als je voor Argentinië bent.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:06 schreef Scrummie het volgende:
Meen je dat?quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt er echt kijk op, wist je dat?
Over 4 jaarquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over 4 jaar:
Zoet
Brenet - Bruma - Rekik - Willems
Maher - Schaars - Wijnaldum
Narsingh - Locadia - Depay
Eindelijk wereldkampioen![]()
![]()
Marsman is beter.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over 4 jaar:
Zoet
![]()
Daar leek het wel op. Pure arrogantie om als Ron Vlaar de eerste pingel zo slap in te schieten.quote:
Doe maar niet.. Je mist een paar spelersquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over 4 jaar:
Zoet
![]()
Hopelijk pakt Derksen hem hier morgen op aan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:07 schreef Gramulanion het volgende:
Blunder Van Gaal om Vlaar als eerste te laten nemen. Mag gezegd worden.
Dit is Liselotte...quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:02 schreef GlennQuagmire het volgende:
![]()
![]()
ik denk dat we er over 4 jaar niet eens bij zijnquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over 4 jaar:
Zoet
![]()
Jep! Gewoon nog een keer 7-1 voor Duitsland ajb.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:06 schreef Scrummie het volgende:
Ben je overquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik moet morgen 10 min naar school om mn rapport op te halen![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over 4 jaar
Depay
Depay - Depay - Depay - Depay
Depay - Depay
Depay
Simba - Depay
Dat worden weer troostmomentjes met het publiek na de zoveelste vernederingquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over 4 jaar:
Zoet
![]()
Wie dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:08 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Doe maar niet.. Je mist een paar spelers
Alleen in de Eredivisie, Alleen in de Eredivisie.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat worden weer troostmomentjes met het publiek na de zoveelste vernedering
Watermanquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over 4 jaar:
Zoet
Eindelijk wereldkampioen
In 1982 en 2002 waren we er ook niet bijquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik denk dat we er over 4 jaar niet eens bij zijn
pinanties?twitter:thomasacda twitterde op donderdag 10-07-2014 om 01:05:57Zonder jou, Vlaar, waren we niet eens tot de pinanties gekomen. Je was geweldig! reageer retweet
en 86quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 1982 en 2002 waren we er ook niet bij
Ik zie hier een verbandquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 1982 en 2002 waren we er ook niet bij
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Toch ook wel knap om de beste 4 van de wereld te halen, zonder in de halve finale te verliezen van Argentinië (0-0 na normale speeltijd) met dit Eredivisie-elftal.
Psvquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over 4 jaar:
Zoet
![]()
wie anders?quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:10 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Psv![]()
![]()
. Eerst maar eens bij de eerste 2 proberen te eindigen in de eredivisie anders
![]()
![]()
Dacht ik ook meteenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:09 schreef Zorro het volgende:
v Marwijk lacht van binnen. Hij haalde wel de finale.
tsja .... laat maarquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Bert is blij , van Gaal overtroeft hem niet
Nee, dat was een reeks. Elke keer als we de laatste 8 halen gebeurt dat 4 jaar erna weer. 8 jaar erna doen we niet mee.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie hier een verband
betekent dit dat we het wk in 2022 ook missen?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Toch ook wel knap om de beste 4 van de wereld te halen, zonder in de halve finale te verliezen van Argentinië (0-0 na normale speeltijd) met dit Eredivisie-elftal.
Zo denkt hij wel ja, uit alles wat hij heeft gezegd blijkt dat.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:09 schreef Zorro het volgende:
quote:
Echt een gramulanion post dit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:09 schreef Evertjan het volgende:
pinanties?twitter:thomasacda twitterde op donderdag 10-07-2014 om 01:05:57Zonder jou, Vlaar, waren we niet eens tot de pinanties gekomen. Je was geweldig! reageer retweet
Komend seizoen kampioen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:10 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Psv![]()
![]()
. Eerst maar eens bij de eerste 2 proberen te eindigen in de eredivisie anders
![]()
![]()
Heel stiekem jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:09 schreef Zorro het volgende:
*Tetequote:Op donderdag 10 juli 2014 01:10 schreef Syntix het volgende:
Over 4 jaar:
----------------Cillessen
Tette--Veltman----Denswil----Van Aanholt
---------------------Blind
---------Klaassen-------Van Ginkel
--Depay--------Zivkovic-------Kishna
Walgelijke manquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Bert is blij , van Gaal overtroeft hem niet
Awhquote:
In 5 vwo blijf je vast zitten hahaquote:
Cillessenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:10 schreef Syntix het volgende:
Over 4 jaar:
----------------Cillessen
Tette--Veltman----Denswil----Van Aanholt
---------------------Blind
---------Klaassen-------Van Ginkel
--Depay--------Zivkovic-------Kishna
Als ik zo iets zie word ik gewoon spontaan verdrietigquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over 4 jaar:
Zoet
![]()
Ik heb meer met tette.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:10 schreef SecretStoryWous het volgende:
Messi viel ook tegen hoor niet op
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komend seizoen kampioen.
Mad?
Ga je nou serieus in op Syntix zn post?quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cillessen![]()
Verder was het best een aardige post, al vind ik dat Vlaar -> Denswil
Hahahahahahahaquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komend seizoen kampioen.
Mad?
Denk het niet. Van Marwijk werkte met een veel beter elftal.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:09 schreef Zorro het volgende:
Jep, want ik ben Syntix.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ga je nou serieus in op Syntix zn post?
Hij noemt helaas 9 goede spelers.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ga je nou serieus in op Syntix zn post?
Nee, dan ga ik wel leren voor literatuurquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
In 5 vwo blijf je vast zitten haha
Tyf op man.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:12 schreef gijsman het volgende:
daarnaast is het beter dat jasper niet meer opgeroepen wordt
Cocu is echt een toptrainer, en Maher, joh die kan ballen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
niet erop ingaan, blijven lachen. blijven lachen.
Aahwquote:
Dit dus, wat een verademing toen hij speelde.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:12 schreef Slobeend het volgende:
Clasie had sowieso al veel eerder moeten spelen voor Wijnaldum.
Veel te veel zwarten man, dan ben ik liever voor Griekenland.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over 4 jaar:
Zoet
![]()
Ik heb niks met Ajax, integendeel. Maar je kunt er toch niet omheen dat die weer makkelijk kampioen gaan worden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komend seizoen kampioen.
Mad?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Die professor komt zeker uit Haarlem
Wijnaldum speelde prima vandaag.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit dus, wat een verademing toen hij speelde.
Wijnaldum heeft niets toegevoegd dit toernooi.
Maar het hoogtepunt was wel de pass met buitenkantje links van Blind, tering
Die pass iddquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hahahahaha.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb niks met Ajax, integendeel. Maar je kunt er toch niet omheen dat die weer makkelijk kampioen gaan worden.
En wisselen van Huntelaar... met Krul hadden we een grotere kans gehad.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:07 schreef Gramulanion het volgende:
Blunder Van Gaal om Vlaar als eerste te laten nemen. Mag gezegd worden.
Net zoveel als die keeper van NL.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:14 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel penalty's heeft deze professor meester dokter anders zelf al gestopt???
Schijnt ene K. Westerman te zijnquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:13 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
*Houdquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:14 schreef mrstylo het volgende:
Tegen Costa Rica ging het weer goed. Houdt je bek dicht Hugo.
Schagenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Cillissen speelde goed vandaagquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Cillissen moet inderdaad worden vervangen voor het volgende toernooi. Begrijp sowieso niet dat Stekelenburg is afgevallen, en waarom anders Krul of Vorm niet keepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |