Snuffelen maar!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:16 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Heb jij nog leuke nazomer/winterkleren in maatje 62?
Mijn meissie groeit!![]()
wat heb je hier allemaal nog van ?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:02 schreef danic het volgende:
quote: Op dinsdag 29 juli 2014 08:16 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik zie wel het 1 en ander.. Ik pm je vanavondquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:02 schreef danic het volgende:
[..]
Snuffelen maar!
http://www.mijnalbum.nl/Album=84QUV8V6
PMquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:02 schreef danic het volgende:
[..]
Snuffelen maar!
http://www.mijnalbum.nl/Album=84QUV8V6
lastig he. Ik heb eventueel wel een patroon voor je zodat je een grotere slaapzak kunt maken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:05 schreef danic het volgende:
[..]
Groter dan 110 bestaat volgens mij niet. Ik hè het nog nergens gevonden iig.
Eva was gelukkig net op tijd over naar een dekbed.
Dat is lief maar niet nodig. Ik zoek slaapzakken voor sac. En get liefst die volgend jaar nog kunnen dus 100cm is ook prima.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:19 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
lastig he. Ik heb eventueel wel een patroon voor je zodat je een grotere slaapzak kunt maken.
zo hebben wij dat hier gedaan.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:06 schreef Burdie het volgende:
Is er interesse in jongenskleding maat 62?
Volgens mij alles wat nu nog in het album staat. Laat maar weten als je iets leuks ziet. Via pm is het makkelijkst.quote:
* Kaarr ontlurkt evenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:45 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is lief maar niet nodig. Ik zoek slaapzakken voor sac. En get liefst die volgend jaar nog kunnen dus 100cm is ook prima.
Ik heb een stoeltje in de aanbieding.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:25 schreef sibella2 het volgende:
Iemand toevallig nog een achterwaartse autostoel en een voorzitje voor op de fiets in de aanbieding?
ik heb ook nog wat! eea staat al op marktplaats.. ik plaats even de link.quote:
Mocht je er 2 wegdoen heb ik misschien belangstelling voor de 2e!quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik heb een stoeltje in de aanbieding.
Ga straks even overleggen met wederhelft of beide stoelen weg kunnen, dus later meer info(heb een bobike en een yepp)
Ze gaan allebei wegquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:55 schreef Sull het volgende:
[..]
Mocht je er 2 wegdoen heb ik misschien belangstelling voor de 2e!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |