Ja heb ik nog! Ze liggen voor je klaar. Stuur je ff een pm met je adres?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:10 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Nou vooruit
Heb je de shirtjes met Olijfje en die met Minnie Mouse in maat 80 nog?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:20 schreef danic het volgende:
[..]
Ja heb ik nog! Ze liggen voor je klaar. Stuur je ff een pm met je adres?
Was daar eergister mee gekomenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:59 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft iemand nog zwarte leggings liggen in maat 80/86?
E heeft een gat in die van haar gekropen en bij de H&M zijn ze uitverkocht boven maat 74
Ik weet niet of je al voorzien bent?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:55 schreef Sylver_ het volgende:
Heeft er iemand misschien nog een zomerjasje (meisjes) in maat 80 in de aanbieding?
Ze kroop er 's avonds een gat inquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
Was daar eergister mee gekomen![]()
Ik ga morgen even kijken. Heb misschien nog wel een extra 80 liggen.
Geen tijd gehad vandaag... kijk morgen even. Bij de H&M hadden ze hier ook amper meer wat hangen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ze kroop er 's avonds een gat in![]()
Maar als je nog hebt, graag! Want zwart
Oh hey, bedankt! Maar aan de mouwtjes te zien is hij net zo dik als die ik al heb. Ik zoek eigenlijk iets dunnersquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je al voorzien bent?
Maar ik heb deze liggen:
Name it, maat 80
[ link | afbeelding ]
Die is leuk! Valt 'ie groot of klein? En hoe dik is 'ie?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je al voorzien bent?
Maar ik heb deze liggen:
Name it, maat 80
[ link | afbeelding ]
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 21 juli 2014 12:40 schreef Kleurdoos het volgende:
Heeft hier iemand een pakketje jommes herfst/winter 98/104/ 104
ik heb zelf een hele stapel vrijwel nieuw, 98 of 92/98 wollige vestjes enzo , zal t vandaag uitzoeken
Wat is de maat (ongeveer) en heb je misschien een foto?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:02 schreef Asyniur het volgende:
Is er interesse in een zelfgemaakt draagvest?
Ik heb er 2.
Het zijn 2 heren fleecevesten van Decathlon, maat L.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat is de maat (ongeveer) en heb je misschien een foto?
Groter dan 110 bestaat volgens mij niet. Ik hč het nog nergens gevonden iig.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Iemand toevallig nog een zomerslaapzak over. Het liefst een 110 of groter.
Dat is voor mij echt te groot, helaas (heb maatje XS-S). Hopelijk kan je er iemand anders blij mee maken!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:54 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Het zijn 2 heren fleecevesten van Decathlon, maat L.
Expres een maatje groter zodat een groter kind er ook nog onder past.
Grijs en zwart. De zwarte heeft nog 2 knoopjes aan de zijkant van het 'kindgat' zodat je het wat strakker kan maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mocht je echt last hebben van een huil baby,quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:06 schreef Sull het volgende:
Iemand toevallig nog een boek van Staphanie Lampe: Baby in een droomritme of eventueel Lekker slapen zonder huilen van Elizabeth Pantley oid te koop?![]()
[ afbeelding ]
Ik heb de mijne doorgedaan naar Mabawa, mss haar ff pm sturen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:06 schreef Sull het volgende:
Iemand toevallig nog een boek van Staphanie Lampe: Baby in een droomritme of eventueel Lekker slapen zonder huilen van Elizabeth Pantley oid te koop?![]()
[ afbeelding ]
Ik was al even uit de slaapzakken. Ik zoekde grootste meest voorkomebde maat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:05 schreef danic het volgende:
[..]
Groter dan 110 bestaat volgens mij niet. Ik hč het nog nergens gevonden iig.
Eva was gelukkig net op tijd over naar een dekbed.
Ga ik doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:32 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik heb de mijne doorgedaan naar Mabawa, mss haar ff pm sturen?
Hebben we ook gehad, tot wel 24 uur op een dag onrustig en huilen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:33 schreef Sull het volgende:
[..]
Ga ik doen.
Ik heb geen huilbaby Kovenant, maar wel een wakkere en onrustige baby (en dat alleen in de avond en nacht)
Ik heb er hier een liggen, stuur maar even een pm als je nog interesse hebt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:06 schreef Sull het volgende:
[ afbeelding ]
En hij ligt nog op dezelfde plek als waar ik 'm 10 mei heb neergelegd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:32 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik heb de mijne doorgedaan naar Mabawa, mss haar ff pm sturen?
Heb je hem niet meer nodig dan Mabawa? Of is ie zo magisch dat hij werkt zonder te lezenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:34 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
En hij ligt nog op dezelfde plek als waar ik 'm 10 mei heb neergelegd.![]()
![]()
Dus als ik iets moet doen laat maar weten
Nee hier geen magic. Maar te lui om te lezenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:02 schreef Sull het volgende:
[..]
Heb je hem niet meer nodig dan Mabawa? Of is ie zo magisch dat hij werkt zonder te lezen![]()
Maar mocht je hem willen verkopen dan hoor ik het graag.
Anders heb ik er hier ook eentje die je mag hebbenquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:06 schreef Sull het volgende:
[ afbeelding ]
Eventueel wel ja. Ligt er aan hoe het valt. Soms zit ze in 110 soms groter maar soms valt 110 als 122 dus....quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nog interesse in meiden kleertjes voornamelijk 116?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |