Sinds wanneer rook jij?quote:
voor mij ben je ook godinquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
Heren, het was Lavendergodin. En Pharkusgod. Ik ben slechts een messenger.
Lekker het dekbed over hoofd bij de penals.quote:
Alsof iemand dat ook maar iets boeit.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Brazilie en Nederland allebei waardeloos
Ik gun het de Duitsers van harte
VOOR HOE LANG???quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:59 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Als Nederland zo verliest hebben al die kinderen een trauma hahahahah
Lavendergodinquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
Hoiquote:
Een kattenvrouwtje is geen slet en vv.. Ben je in de war?quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ben geen kattenmens, tevens vind ik je een slet
Misschien beter dat we niet nog een Nederland-Duitsland trauma krijgen en nu naar huis gaan iddquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Brazilie en Nederland allebei waardeloos
Ik gun het de Duitsers van harte
quote:
Ik verbitterd?! Jij zit constant te zeiken dame.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Echt toch zeg ik het, verbitterd menneke
Dan ben jij een sletterige kattenhoer, wat je wil.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een kattenvrouwtje is geen slet en vv.. Ben je in de war?
Hoe kan je nou gestrest raken van zo'n dooie wedstrijd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Mijn hart , man man man... Dat is niet gezond.
Wanneer precies?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet?
Arg had met 10 man moeten staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |